Nie ma mnie.

1. Data: 2016-09-02 21:46:37

Temat: Nie ma mnie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aktualnie Goudę robię. Nie przeszkadzać.

A potem post (w intencji pewnej) od usenetu - przez miesiąc.
Pa.

2. Data: 2016-09-02 23:14:24

Temat: Re: Nie ma mnie.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aktualnie Goudę robię. Nie przeszkadzać.

Chyba goudę...

3. Data: 2016-09-02 23:30:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Sep 2016 23:14:24 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-09-02 21:46, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>
> Chyba goudę...

Mówiłam - nie przeszkadzać.
http://www.ijhar-s.gov.pl/pliki/kodeks/Codex%20Stand
ard%20-%20Ser%20Gouda%20Codex%20Stan%20266%20PL.pdf

4. Data: 2016-09-03 08:39:20

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2016 o 21:46, Ikselka pisze:
> Aktualnie Goudę robię. Nie przeszkadzać.
>
> A potem post (w intencji pewnej) od usenetu - przez miesiąc.
> Pa.

Nareszcie jakaś dobra wiadomość z rana:)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

5. Data: 2016-09-03 10:05:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2016 o 21:46, Ikselka pisze:
> A potem post (w intencji pewnej) od usenetu - przez miesiąc.

To już zupełnie nie będzie z kim pogadać

6. Data: 2016-09-03 12:19:44

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aktualnie Goudę robię. Nie przeszkadzać.

Myślałam , że większość czasu ona się sama robi.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2016-09-03 13:48:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.09.2016 o 12:19, Stokrotka pisze:

> Myślałam , że większość czasu ona się sama robi.

Najlepsze to były sery Edamskie z lat 80-tych za komuny

8. Data: 2016-09-03 15:26:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisała:

> Myślałam , że większość czasu ona się sama robi.

Ale przecież sama nigdy się nie zrobi tak dobrze, jak zrobi ją...

Jarek

--
Temu, czy temu
Zrób to samemu

9. Data: 2016-09-03 17:37:06

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Najlepsze to były sery Edamskie z lat 80-tych za komuny

Eeee tam, damskie?
:-)

--
Chiron

10. Data: 2016-09-03 17:39:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.09.2016 o 17:37, Chiron pisze:

> Eeee tam, damskie?
> :-)

Z tamtych czasów pamiętam rzodkiewki, teraz od dawna nie ma kupnych
dobrych rzodkiewek. I pamiętam bardzo dobrą zupę pomidorową.

Polski Judasz
Jadąc do Frisco...
zaprawdę warto wracać do swoich starych postów
Du hast die Farbfilm Vergessen...
Marlena Dietrich - ta się dopiero trzymała...