Nie na temat

11. Data: 2003-01-25 13:17:53

Temat: Re[4]: Nie na temat
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We sobota 25 stycznia 2003 o 13:58:21 Można było na grupie przeczytać :

ZAG> A co to? Marian zaczął "robić za kelnera" ? No, chyba żeby chodziło o
ZAG> spełnienie koleżeńskiej prośby...

ZAG> Pozdrawiam
ZAG> Zbig A Gintowt

Witaj szanowny(a) Zbigniew

Nie Marian na kelnera nie wygląda to raczej marzenia o obiedzie :)
Niestety przygotowanie porządnej golonki przekracza moje zdolności
kulinarne Grzańca owszem przygotowuje niezłego :) a w Bielsku juz dawno
po świecie golonki :) w Magurze hihi chyba tylko ja i Marian wiemy o
czym jakim święcie pisze :) i co to jest "Magura " ( dla dociekliwych
nie góra ) tyż pikna :)

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

***************r-e-k-l-a-m-a**************

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes

12. Data: 2003-01-25 14:28:27

Temat: Re: Re[4]: Nie na temat
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> po świecie golonki :) w Magurze hihi chyba tylko ja i Marian wiemy o
> czym jakim święcie pisze :) i co to jest "Magura " ( dla dociekliwych
-------------------------------
Piotrze, jam chłopak z nad morza, alem nie w ciemię bity i zgaduję, że
chodzi Ci o święto golonki w hotelu "Magura" w Bielsku-Białej. Stanowczo
popieram, jednak jestem konserwatystą polonusem i nie popieram golonki po
bawarsku (tak, tak, próbowałem), bo zbytnio uparła się pływać w tłuszczu i
dla mnie nie usprawiedliwia jej to, że jest bogato ozdobiona przyprawami.
Dla mnie najlepsza jest golonka po warszawsku (bodajże), zwyczajnie
gotowana, ale nie rozgotowana. Musi mieć drobna kostkę jak nie przymierzając
powabna panienka w pęcinie, otoczona chudym mięsem i "zapakowana" w gładką
skórkę (bron Boże z kłakami, bo wtedy jest "nieogolonka"). Chłodne piwo do
tego (nie w nadmiarze) jest pięknym zwieńczeniem dzieła. Tutaj wypada mi
westchnąć, bo to co mi najbardziej smakuje, to tego mi zabraniają doktory.
Ponadto w moim wieku wystarczy popatrzeć na dobre " żarełko" i już mam dwa
kilo wagi "do przodu". Lubię jajeczka w różnistej postaci, ale też nie
wolno, choć są takie tanie ostatnio, że gdybym był kurą to bym się zbuntował
i powiedział, że za taką cenę to tych jajek nie będę znosił...

Smacznego !
Zbig A Gintowt (trzymający się od kuchni z daleka i zostawiający realizację
w moim domu tej wspaniałej sztuki, płci nadobnej...)

13. Data: 2003-01-25 15:28:46

Temat: Re: Re[2]: Nie na temat
Od: "Sylwi@" <xyz13@ Dziwny jest ten swiat.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W artykule 3...@p...onet.pl,
niejaki Piotr M : z adresu <p...@p...onet.pl> napisał:
> We sobota 25 stycznia 2003 o 08:44:45 Można było na grupie przeczytać

> To ja poproszę grzańca na miodzie z dużą ilością korzeni :) i do
> tego goloneczka :))

To ..... to kiedy mam przyjechać ;-))))
--
Do usłyszenia
Sylwia

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

15. Data: 2003-01-25 17:42:41

Temat: Re[6]: Nie na temat
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We sobota 25 stycznia 2003 o 15:28:27 Można było na grupie przeczytać :

> [...]

ZAG> Zbig A Gintowt (trzymający się od kuchni z daleka i zostawiający realizację
ZAG> w moim domu tej wspaniałej sztuki, płci nadobnej...)

No wiesz to ja jednak od kuchni nie stronię

Co do kur czekają na wstąpienie do UE , skorzystają z funduszy
strukturalnych a przez znoszenie jaj po takiej cenie ratują się przed
rosołem :)

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

--------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

Miliony czekają na Ciebie w Internecie!
htpp://republika.onet.pl/2,oferta.html

14. Data: 2003-01-25 17:42:41

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We sobota 25 stycznia 2003 o 16:28:46 Można było na grupie przeczytać :

S> To ..... to kiedy mam przyjechać ;-))))

Witaj szanowny(a) Sylwi@

No wiesz Sylwi@ grzańca na miodzie gwarantuje bo umiem zrobić co do
golonki gorzej nie umiem porządnej zrobić i nie odważyłbym się podać
gościowi-zwłaszcza damie- golonki mojej roboty, a przecież damą jesteś
bez 2 zdań ale na grzańca jak będziesz w okolicy zapraszam :)

--
[...]

legitymacja dla ON
Strona SamiSobie - dzial prawo - list na grupe
OŚRODKI REHABILITACYJNO-WYPOCZYN KOWE NAD MORZEM
Wisielczy humor
zagadka