Nie no paranoja 2 !

1. Data: 2003-06-12 18:30:26

Temat: Nie no paranoja 2 !
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprzednia to kaczka dziennikarska, ta 2-ga niekoniecznie.

Co powiecie na SYSTEM URZĘDOWEJ REJESTRACJI PRODUCENTÓW, DYSTRYBUTORÓW I
IMPORTERÓW TOWARÓW ROŚLINNYCH ORAZ PASZPORTOWANIA ROŚLIN.

Byłem na spotkaniu organizowanym przez Inspekcje Ochrony Roślin i
Nasiennictwa w w/w temacie.
Znowu czekają nas dyrektywy i wyciąganie kasy.
Panie Czapski, dajmy nato : chcecie rozmnażać winorośle - marsz
zarejestrować się i wystąpić o paszporty.
Koszty, koszty, koszty, a za to zapłaci i tak końcowy odbiorca.

Pozdrawiam
PP.

2. Data: 2003-06-12 18:53:30

Temat: Re: Nie no paranoja 2 !
Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panie Czapski, dajmy nato : chcecie rozmnażać winorośle - marsz
> zarejestrować się i wystąpić o paszporty.
> Koszty, koszty, koszty, a za to zapłaci i tak końcowy odbiorca.

Zaraz ale chodzi o rozmnarzanie komercyjne sadzo0nek czy tak dla sportu i
dla kolegow ? :-)

Jacek Dum

3. Data: 2003-06-12 19:13:43

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz ale chodzi o rozmnarzanie komercyjne sadzo0nek czy tak dla sportu i
> dla kolegow ? :-)
> Jacek Dum

No, i tu granica jest płynna.

Pozd.
PP.

4. Data: 2003-06-12 20:53:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Co powiecie na SYSTEM URZĘDOWEJ REJESTRACJI PRODUCENTÓW, DYSTRYBUTORÓW I
> IMPORTERÓW TOWARÓW ROŚLINNYCH ORAZ PASZPORTOWANIA ROŚLIN.

:)
tak Wam sie spieszylo do tej unii
to teraz badzcie gotowi na wiecej takich "kwiatkow"
!!!!
z pozdrowieniami i jeszcze usmiechami
_hehehe

5. Data: 2003-06-12 21:07:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> tak Wam sie spieszylo do tej unii
> to teraz badzcie gotowi na wiecej takich "kwiatkow"

A co to ma z Unia wspolnego?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-06-12 21:08:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z pozdrowieniami i jeszcze usmiechami
> _hehehe
>
> -- Jasne.Lepiej było prosić Rosję,aby nas
przygarnęła do siebie.

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-06-12 21:20:24

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to ma z Unia wspolnego?
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Oto cytat z wstępu:

" Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej pozwoli polskim producentom
i handlowcom na włączenie się do rynku wspólnotowarowego i prowadzenie na
takich samych prawach [czy obowiązkach to nie napisali. PP.] swobodnego
obrotu chandlowego towarami roślinnymi nie tylko w obrębie UE, ale również
na terytorium Polski. W tym celu, niezbędne będzie jednak dopełnienie
formalności .....
.... i dlatego też, należy wdrożyć system rejestracji producentów,
dystrybutorów i importerów określonych roślin, produktów roślinnych i
przedmiotów, jak również paszportowania tych towarów, zgodnie ze standardami
unijnymi."

Pozdrawiam
PP.

8. Data: 2003-06-13 04:50:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2003-06-13 05:55:59

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> przygarnęła do siebie.
:)
masz dusze niewolnika
jesli potrafisz zyc tylko w uniach czy sojuszach
:)

10. Data: 2003-06-13 05:56:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dystrybutorów i importerów określonych roślin, produktów roślinnych i
> przedmiotów, jak również paszportowania tych towarów, zgodnie ze

:)
bardzo dziekuje Grenniku
:)
z podrowieniami i usmiechami
_hehehe

:)
z pozdrowieniami i usmiechami

Hortensja 'Bodensee"
jaka to róża ?
Dziwuje....
Rosliny wodne
Lipka pokojowa (sparmania) - gdzie kupić?