kłopoty z drzewkami owocowymi

1. Data: 2003-06-12 18:50:14

Temat: kłopoty z drzewkami owocowymi
Od: "Klio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich Grupowiczów!!!!

Jestem nowicjuszem w uprawie czegokolwiek i to właściwie nowicjuszem tylko
na pół gwizdka. Moja teściowa odkupiła jesienią zeszłego roku ogródek
działkowy. Ma tam dużo drzewek owocowych. Drzewka zakwitły, owoce się
pojawiły i pojawił się kłopot. Gruszka i dwie jabłnie "zrzucają" owoce, tzn.
pod drzewami leży pełno małych jabłuszek i gruszek. Drzewa nie są młode. Czy
to jest jakas choroba, czy co?

Klaudia

2. Data: 2003-06-13 07:59:16

Temat: Re: kłopoty z drzewkami owocowymi
Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli nie masz innych objawow to stawiam na to ze jest po prostu za sucho!
czasami warto podlac drzewo przy dlugiej suszy - ale lepiej rzedziej (raz na
tydzien) duuuza iloscia wody niz codziennie po trochu bo woda z gornych
warstw odparuje a bryla korzeniowa i tak nie ujrzy wilgoci.
Swoja droga normalne jest ze zawsze pare niedojrzalych owocow odpadnie,
nawet zaleca sie przerzedzanie owocow gdy sa za gesto.
pzdr grzesiek
http://www.dzialkowiec.com.pl/nowa/index3.htm
ostatnia kropka w czasci "sadownictwo" :)

3. Data: 2003-06-13 10:35:42

Temat: Odp: kłopoty z drzewkami owocowymi
Od: "Klio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Szutka <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bcc08l$o5h$...@n...onet.pl...
> [...]
> pzdr grzesiek
> http://www.dzialkowiec.com.pl/nowa/index3.htm
> ostatnia kropka w czasci "sadownictwo" :)

dziękuję bardzo - myślę, ze podlewanie się przyda , przerzedzanie też ;-)
zabieram się do pracy

Nie no paranoja 2 !
Hortensja 'Bodensee"
jaka to róża ?