Nie przeboleje

1. Data: 2005-05-20 15:00:21

Temat: Nie przeboleje
Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w dupie moja reputacje, ten post będzie pożywką dla wielu moich wrogów,
choć nie obchodzi mnie to już wcale, dlatego piszę ze swojej ksywy.
Przechodzę do rzeczy bo zaraz minie mi złość i chuj z tego będzie, choć
temat zostanie nierozstrzygnięty, a rozstrzygnąć go muszę. Moja stara ?
inaczej jej dzisiaj nie będę nazywał, nie pozwala mi wyjść do zwykłego
kurwa klubu wieczorem. Wieczorem, żebyście się domyślać nie musieli to
znaczy od 21 do chuj wie, ale chciałem 2. Stara ? nie. Stary ? nie. Pytam
się dlaczego. Odpowiedzi: jesteś za młody, raz cię puściliśmy i orzygałeś
ścianę w nocy, po powrocie. Ludzie to ze wsi są, dzieciństwo spędzone na
łące kurwa! Wzory jebanych cnot. Chcą mnie wychować na dobrego chuja pod
krawacikiem i pedalskim uśmieszkiem z opanowanym s-v do perfekcji,
inteligenta ruchającego się z książkami, bo gdzie z kobietami skoro ślubu
nie mam. Nie przesadzam, wiec zamknij ryj zanim mi to zarzucisz, bo wiem
jak jest, umiem to ocenić. Albo ja jestem głupi albo oni, ktoś z nas. Chce
żebyście mi to wytłumaczyli, bo może niepotrzebnie się unoszę, nie wiem
kurwa, o to chodzi że nie wiem, a nie mam w starych autorytetu, żeby móc
się kierować tylko nimi. Co mi dokładniej powiedzieli: żadnych wieczornych
wyjść do... (kopara w dół) osiemnastki, jak i piwa. Nie przeboleję... marni
z nich starzy, sam się wychowuje i... o ja pierdole... ile błędów już w
życiu zrobiłem, cieszę się jednak że tak jest, ale o moich błędach będzie
kiedy indziej. Gdyby mnie za ryj trzymali od początku to nie buntowałbym
się, bo bym wolał w ten czas ryć nad książkami. Teraz już za późno na to,
nie ten wiek. A wiek jakby się wam zapomniało to 15. To wyjście z kolegami
z klasy ma być, kurwa... z ludźmi w tym samym roczniku.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tnv.brednie - grupy dobre w ryj