3 proste pytania

1. Data: 2005-05-19 14:15:28

Temat: 3 proste pytania
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy życie w twojej rodzinie sprawia ci przyjemność?

Czy czujesz, że mieszkasz z przyjaciółmi, z ludźmi, których darzysz sympatią i
zaufaniem i którzy odwzajemniają te uczucia?

Czy bycie członkiem twojej rodziny jest dla ciebie radosnym i fascynującym
przeżyciem?

ktoś się odważy odpowiedzieć? a może nawet uzasadnić?

pozdro

Tłiti

1. Data: 2005-05-19 14:25:08

Temat: Re: 3 proste pytania
Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti <k...@o...pl> napisał(a):

> Czy życie w twojej rodzinie sprawia ci przyjemność?

tak, czuje sie kochana i doceniana.

> Czy czujesz, że mieszkasz z przyjaciółmi, z ludźmi, których darzysz
sympatią i
> zaufaniem i którzy odwzajemniają te uczucia?

tak, obdarzam i otrzymuje zaufanie.

> Czy bycie członkiem twojej rodziny jest dla ciebie radosnym i fascynującym
> przeżyciem?

radosnym tak, ale czy fascynujacym? nigdy o tym nie myslalam.

1. Data: 2005-05-19 15:03:08

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti wrote:

> Czy życie w twojej rodzinie sprawia ci przyjemność?

to zalezy... z moja Mama na przyklad dogaduje sie przez pierwszy dzien -
potem jestesmy soba znudzeni.
z kotami (bo tylko z nimi mieszkam i ta sytuacja jeszcze dlugo sie nie
zmieni) dogaduje sie dobrze...

> Czy czujesz, że mieszkasz z przyjaciółmi, z ludźmi, których darzysz sympatią i
> zaufaniem i którzy odwzajemniają te uczucia?

to zalezy... jak daje dobre jedzenie, to mnie te dwa siersciuchy lubia... ;)
ja je lubie zawsze. kochane dwie mordy.

> Czy bycie członkiem twojej rodziny jest dla ciebie radosnym i fascynującym
> przeżyciem?

hmmm... nie.
mam mieszkanie... chcialbym Dom (nie mowie tu o budynku z ogrodkiem).
jestem sam. nie lubie samotnosci.

> ktoś się odważy odpowiedzieć? a może nawet uzasadnić?

a to cos strasznego?
generalnie ja sie wypowiadac raczej nie powinienem bo z rodzina nie
mieszkam, dlatego troche zartobliwe potraktowanie posta.

--
pawel - trochę o mnie: http://grek.punktg.com.pl/

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-05-19 15:05:13

Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tłiti" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeżyciem?
>
> ktoś się odważy odpowiedzieć? a może nawet uzasadnić?

3 razy TAK. Uzasadnienie: bo TAK.

Czy prócz takich problemów masz może w zanadrzu coś bardziej życiowego?

Jak zamknąć w psychiatryku...
Co wg was najbardziej imponuje mezczyznie w kobiecie?
Co o o tym myślicie
[spam, długie] książki psychologiczne sprzedam (Śląsk, Gliwice)
które elementy kobiecości wynikają z biologii a które z treningu społecznego?