Co o o tym myślicie

1. Data: 2005-05-19 08:10:27

Temat: Co o o tym myślicie
Od: "Romek" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od dwoch miesiecy kontaktuje sie z rok mlodsza (Mam 27 lat) ode mnie
dziewczyna. Bardzo dobrze sie dogadujemy, ja sie jes podobam, a ostatnio
przyznala mi sie ze chciala aby miedzy nami bylo cos wiecej. Ja w zasadzie sie
nie sprzeciwiam,bo wiem ze warto. Ona jest tego warta.

Wszystko byloby dobrze gdyby nie to ze dzieli nas 150 km.

Zastanawiam sie czy w takich warunkach mozna sie dobrze poznac jezeli chodzi o
charakter. Jezeli bedzie nam dane byc razem jako chlopak i dziewczyna, to bedzie
to wymagallo rewolucji. Ona ma tam swoje meiszkanie, mieszka sama, ja jeszcze z
rodzicami, ale tez mam swoje. Ona ma tam ptrace, ja tu...
A jednoczesnie z kazda godzina jest mi coraz blizsza.

Problem dojazdu istnieje , bo ja jestem ON i nie mam prawa jazdy. Jestem w
stanie poruszac sie PKSem.

Caly czas zastanawiam sie czy odległosc ma jakies znaczenie. Bo z drugiej
strony jezeli ona naprawde mnie pociaga i zasluguje na uczucie...

No i jest jeszcze to: Po siedmiu latach samotnosci wreszcie pojawila sie wlasnie
ona, i akceptuje mnie takiego jakim jestem. Mowi o mnie promyczku..,. Przy
obecnej mentalnosci spolecznej wcale nie jest latwo byc ON..

Co o tym myslicie?

Jako neutralnie nastawieni, mozecie byc bardziej obiektywni.

Romek

1. Data: 2005-05-19 08:58:25

Temat: Re: Co o o tym myślicie
Od: "jakub" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Romek" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
> Co o tym myslicie?

IMHO nie zastanawiałbym się wcale, skąd u ciebie te wątpliwości? Ludzie
potrafią do pracy dalej dojeżdżać,150 km to nie problem.A z czasem możesz
zmienić miejsce zamieszkania, jak panna ma własną chatę.:)
Powodzenia!

Pzdr
J.

1. Data: 2005-05-19 09:15:43

Od: "Publicon" <p...@z...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zasadzie sie
> nie sprzeciwiam,bo wiem ze warto. Ona jest tego warta.

Nasuwa się pytanie, czy to ktoś poznany przez internet, czy też w realu i w
jaki sposób się kontaktujecie...

> Wszystko byloby dobrze gdyby nie to ze dzieli nas 150 km.

To prawda. Ja wyznaję zasadę, że bratniej duszy trzeba szukać na własnym
podwórku, a nie odległym o 150 km.. chociaż Ty nie musisz tak mysleć.

> [...]
drugiej
> strony jezeli ona naprawde mnie pociaga i zasluguje na uczucie...

Niestety ma znaczenie negatywne. Jeżeli masz możliwość, to wartoby się
chyba przeprowadzić trochę bliżej (a nawet całkiem blisko).

> [...]
Przy
> obecnej mentalnosci spolecznej wcale nie jest latwo byc ON..

I nie jesteś ON, ale OSI.

> Co o tym myslicie?

Ja mam same złe doświadczenia ze znajomościami na odległość, które miały
zwyczaj z różnych powodów kończyć się, gdy stały się bardziej realne. Ale
jeżeli czegoś chcesz i pragniesz, to trzymaj się tego i staraj się o to. Co
Cię nie zabije, to Cię wzmocni :)

Publicon

1. Data: 2005-05-19 09:19:40

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Romek wrote:

> Wszystko byloby dobrze gdyby nie to ze dzieli nas 150 km. [...]

przezylem to samo tylko odleglosc wynosila 100 km mniej wiecej.
WARTO!
gdyby wszyscy ludzie poznawali sie zdalnie, swiat bylby piekniejszy.
taka moja teoria...

> Przy
> obecnej mentalnosci spolecznej wcale nie jest latwo byc ON..

co to jest ON - akronim jakis czy po prostu samiec?

--
pawel - trochę o mnie: http://grek.punktg.com.pl/

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-05-19 09:27:51

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

pawel<p...@m...ukradli.spamerzy.pl>

> przezylem to samo tylko odleglosc wynosila 100 km mniej wiecej.
> WARTO!
> gdyby wszyscy ludzie poznawali sie zdalnie, swiat bylby piekniejszy.
> taka moja teoria...

strach się bać ;)

> co to jest ON - akronim jakis czy po prostu samiec?

osoba niepełnosprawna?

p.

1. Data: 2005-05-19 09:38:43

Od: r...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> co to jest ON - akronim jakis czy po prostu samiec?

ON to osoba niepełnosprawna. Juz nie mowie ile dziewczyn zerwalo ze mna na wiesc
o niepelnosprawnosci. Nie przejmuje sie tym. Mieszkam niedaleko warszawy. Z
doswiadczenia wiem, ze kazda znajomosc zawarta tutaj szybko sie rwie. Bo kazdy
nie ma czasu. Ona tego nie mowi. Ona mowi ze ten czas znajdzie. Poza tym na wsi
gdzie mieszkam nie ma nikogo ciekawego. Nie wiem jak wy ale ja uwazam ze
warszawa to male wariatkowo.

Szukalem w pierwszej kolejnosci w warszawie. Się urywa. Bo mieszkam pod
warszawa, a przez warszawe przejezdzam.

Romek

1. Data: 2005-05-19 09:40:39

Od: r...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-05-19 09:45:37

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<r...@v...pl>

> Nie wiem jak wy ale ja uwazam ze warszawa to male
> wariatkowo.

O, przepraszam, tylko nie 'małe' ;D

Nie mówiąc o tym, że od środka wygląda całkiem normalnie ;]

Paff
--
"Prime Minister Ariel Sharon likes to quote a theory developed by his close
friend, attorney Dov Weissglas, that had the Jews not been expelled by the

1. Data: 2005-05-19 11:33:52

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@v...pl wrote:

> [...]
> gdzie mieszkam nie ma nikogo ciekawego. Nie wiem jak wy ale ja uwazam ze

no wiec potwierdza sie... skoro mowi ze wiecej niz Cie lubi, to chyba
tak jest. niepelnosprawnosc... to tylkko cialo, nic wiecej. NIC.
powodzenia ;)

1. Data: 2005-05-21 16:50:52

Temat: Re: Co o o tym myślicie / ot
Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

<mniam>

nastepnym razem pisz na chacie ze chodzi o laski z twojego miasta i bedzie
po problemie ;>

jedyna sensowna odpowiedz udzieli ci moneta - rzuc... jak wypadnie orzelek
to masz o niej zapomniec...

ghostrider

[spam, długie] książki psychologiczne sprzedam (Śląsk, Gliwice)
które elementy kobiecości wynikają z biologii a które z treningu społecznego?
testy psychologia u warszawski szukam
Kwestionariusze bez normalizacji
Piszesz do mnie, czy ogólnie, bo dzieci słuchają?