które elementy kobiecości wynikają z biologii a które z treningu społecznego?

1. Data: 2005-05-18 21:10:26

Temat: które elementy kobiecości wynikają z biologii a które z treningu społecznego?
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy drogie panie mogłyby podzielić te cechy na takie, których się nauczyły (i
zdradzić jak to się odbywało) i takie, które mają wrodzone? ewentialnie takie,
które są mixem tych dwóch uwarunkowań.

- obserwowanie emocji innych ludzi
- emocjonalność
- wrażliwość
- opiekuńczość
- domatorstwo
- materializm
- poczucie humoru - to szczególnie mnie interesuje - macie jakieś swoje
refleksje? czym wasze poczucie humoru różni się od męskiego? co was śmieszy?
- plotkowanie

na razie tyle

pozdrawiam

Tłiti

1. Data: 2005-05-18 22:22:32

Od: " himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
(i
> zdradzić jak to się odbywało) i takie, które mają wrodzone? ewentialnie

- obserwowanie emocji innych ludzi - nauczone
- emocjonalność - nauczone
- wrażliwość - nauczona
- opiekuńczość - nie dotyczy
- domatorstwo - nie dotyczy
- materializm - nauczony
- poczucie humoru - to szczególnie mnie interesuje - macie jakieś swoje
refleksje? czym wasze poczucie humoru różni się od męskiego? co was
śmieszy? - nauczone
- plotkowanie - nie dotyczy

1. Data: 2005-05-18 22:26:36

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

" himera" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> - emocjonalność - nauczone
> - wrażliwość - nauczona

powaznie???

> - plotkowanie - nie dotyczy

nie wierze! :)

--
Trists
[ gg:3423177]

1. Data: 2005-05-18 22:38:14

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tristan <t...@o...pl> napisał(a):

> " himera" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message
>
> powaznie???

nie uwazam abym urodzila sie z jakakolwiek cecha, wszystkie cechy jakie
posiadam nabylam z wychowaniem, i z obserwacij.

> nie wierze! :)

nie plotkuje bo plotki obracaja sie zazwyczaj przeciwko osobom plotkujacym,
a zycie i tak jest kurwa zbyt pojebane aby jebac je sobie jeszcze bardziej.

1. Data: 2005-05-19 02:45:57

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
plotkujacym,
> a zycie i tak jest kurwa zbyt pojebane aby jebac je sobie jeszcze bardziej.

aha jeszcze jedno, bo sprawa wynikla po napisaniu posta, jak sie jest ofiara
plotek jest jeszcze gorzej, kurwa jak sie zdenerwowalam, az mi glowa peka od
tego.

1. Data: 2005-05-19 12:22:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> a zycie i tak jest kurwa zbyt pojebane aby jebac je sobie jeszcze bardziej.

Ależ Ty jestes wrażliwa, Himero! Rzeczywiście, chyba wyuczona ta Twoja
wrażliwość.

Ewa

1. Data: 2005-05-19 14:17:16

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Ależ Ty jestes wrażliwa, Himero! Rzeczywiście, chyba wyuczona ta Twoja
> wrażliwość.

wulgaryzmy to tylko fasada.

testy psychologia u warszawski szukam
Kwestionariusze bez normalizacji
Piszesz do mnie, czy ogólnie, bo dzieci słuchają?
pytanie do zwolennikow zakazu aborcji
Co imponuje kobiecie?