Co wg was najbardziej imponuje mezczyznie w kobiecie?

1. Data: 2005-05-19 12:44:12

Temat: Co wg was najbardziej imponuje mezczyznie w kobiecie?
Od: Yuw <M...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

wg mnie

7. Madrosc
6. Inteligencja
9. Sila psychiczna
18. Lojalnosc
14. Powazne podejscie do rzeczy
19. Opiekunczosc

reszta to szczegoł

1. Data: 2005-05-19 14:22:40

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yuw <M...@M...com> napisał(a):

> wg mnie
>
> 7. Madrosc
> 6. Inteligencja
> 9. Sila psychiczna
> 18. Lojalnosc
> 14. Powazne podejscie do rzeczy
> 19. Opiekunczosc

nie widze nigdzie zewnetrzne aparycje. czyli to sie dla ciebie nie liczy?

1. Data: 2005-05-19 16:10:05

Od: Ferdynand Wielki <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

nie bo nie jestem głupia dupa jak ty

1. Data: 2005-05-19 16:15:23

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-19 18:10, Ferdynand Wielki rzecze:
> nie bo nie jestem głupia dupa jak ty

Za to jest szczery.

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

1. Data: 2005-05-19 18:02:39

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> 7. Madrosc
> 6. Inteligencja
> 9. Sila psychiczna
> 18. Lojalnosc
> 14. Powazne podejscie do rzeczy

te cechy wsrod kobiet nie wystepuja - to po prostu sprzeczne z natura! ;>

> 19. Opiekunczosc

a gdzie np. ladna dupa?

ghostrider

1. Data: 2005-05-19 19:58:34

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ferdynand Wielki <b...@p...com> napisał(a):

> nie bo nie jestem głupia dupa jak ty

zapytalam grzecznie. glupiej dupy poszukaj se w rodzinie, zacznij od ojca.

1. Data: 2005-05-19 19:59:48

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ghostrider <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> napisał(a):

> te cechy wsrod kobiet nie wystepuja - to po prostu sprzeczne z natura! ;>

u twojej matki tez nie wystepuja?

1. Data: 2005-05-20 06:14:23

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

;>

> u twojej matki tez nie wystepuja?

razem z rodzenstwem i ojcem twierdzimy ze nie wystepuja :>

pisze to w pelni swiadom......

ghostrider

1. Data: 2005-05-20 11:06:36

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ferdynand Wielki" <b...@p...com> wrote in message

> nie bo nie jestem głupia dupa jak ty

no co ty pojebalo cie?

--
Trists
[ gg:3423177]

1. Data: 2005-05-20 11:12:53

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yuw" <M...@M...com> wrote in message

> reszta to szczegoł

no dobra to ja tez sie okresle:) sorki ale bede uzywal cech ktore nie
zostaly wymienione na liscie pierwszej;)

1. kreatywnosc
2. madrosc
3. inteligencja
4. pracowitosc
5. wyglad
6. lojalnosc
7. zaangazowanie
8. wyobraznia
9. cechy 'przyszlej matki'
10. opienkunczosc

cos czego nie umiem ujac krotko: NAJBARDZIEJ imponuje mi kiedy kobieta
odnosi sukces, ale wtedy kiedy na niego zapracowala. to zawiera w sobie
wlasciwie wiekszosc cech ktore wymienilem na poczatku listy.

--
Trists
[ gg:3423177]

Co o o tym myślicie
[spam, długie] książki psychologiczne sprzedam (Śląsk, Gliwice)
które elementy kobiecości wynikają z biologii a które z treningu społecznego?
testy psychologia u warszawski szukam
Kwestionariusze bez normalizacji