Nie pytaj o Polskę.

1. Data: 2022-12-07 23:01:26

Temat: Nie pytaj o Polskę.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pytaj, dlaczego jestem z nią,
Nie pytaj, dlaczego z inną nie.
Nie pytaj, co ciągle widzę w niej,
Nie pytaj, dlaczego w innej nie.
Nie pytaj, co ciągle widzę w niej,
Nie pytaj, dlaczego w innej nie.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-12-08 07:58:41

Temat: Re: Nie pytaj o Polskę.
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 7.12.2022 23:01, XL wrote:
> To nie karnawał,
> Ale tańczyć chcę
> I będę tańczył z nią po dzień.
> To nie zabawa,
> Ale bawię się
> Bezsenne noce senne dnie.

Co brukselka? Zaburzam ci timeline "prywatnego" blogusia i starasz się
nasrać jak najwięcej, żeby zasypać obce wpisy? khe khe khe :-D

Dobrze, że przynajmniej nie wrzucasz tekstów zenka, które w twoim
ugrupowaniu są poezją najwyższych lotów. Jeszcze parę lat a czarnek
wyprze prawdziwe perły polskiej poezji i zastąpi zenkiem, bo już
wpierdolili pseudoliteraturę karola z gór i jakiejś innej kretynki,
której nazwisko mi wyleciało z pamięci, a nie warta tego by utrwalać.

--
pzdr
Roman

3. Data: 2022-12-08 15:01:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> [...]
>
> Dobrze, że przynajmniej nie wrzucasz tekstów zenka, które w twoim
> ugrupowaniu są poezją najwyższych lotów.

Na pewno ,,w moim ugrupowaniu" nie jest nią tfurczość pijaka i polakożercy,
zdeklarowanego Litwina Miłosza. A Zenek przynajmniej jest Polakiem i bawi,
a nie gnoi Polaków.

> Jeszcze parę lat a czarnek
> wyprze prawdziwe perły polskiej poezji

Na razie ,,wypiera" z egzaminów tylko POwskie testy, które sprawiły, że
polska młodzież nie wie, jak miał na imię Mieszko Pierwszy, co to Wisła, co
łączy Grunwald z Niemcami i jak obliczyć 14,5% z liczby 100?

> i zastąpi zenkiem

Może trzeba. Niczego innego ww.produkty POwskiej reformy nie kumają.

> bo już
> wpierdolili pseudoliteraturę karola z gór

Nie znam. Ale podejrzewam, że lepsza, niż ,,proza sapkowskiego" czy
tfurczość bajkowa Piekary i innych bajkopisarzy dla mądrych inaczej.

> i jakiejś innej kretynki,
> której nazwisko mi wyleciało z pamięci, a nie warta tego by utrwalać.

Bingo. Ta kretynka-stalinówka powinna wisieć lub dostać bilet w jedną
stronę do Korei Pn. za miłosne peany dla Stalina i za pisemne poparcie
bierutowskiego ,,wyroku" zamordowania krakowskich księży, a nie nobla. No
ale kto te noble przyznaje, wiadomo: komitet noblowski to same lewackie
żydy przecież.

4. Data: 2022-12-08 19:30:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> bierutowskiego ,,wyroku" zamordowania krakowskich księży, a nie nobla. No
> ale kto te noble przyznaje, wiadomo: komitet noblowski to same lewackie

Ojej, jaka straszna pomyłka ? Pewnie chodziło o tę drugą, tyż ,,noblistkę",
co etatowo sra na Polaków, jakby oni jej ojca i matkę zabili, a nie
odwrotnie?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Pruska kultura ?
Lasy państwowe - ile jeszcze można ukraść?
,,Żonę kupię." Chiny od podwórza.
Bez kota nie usnę ?
Pompy ciepła ?