Re: Nie pytaj o Polskę.

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie pytaj o Polskę.
Date: Thu, 8 Dec 2022 14:01:50 -0000 (UTC)

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> Co brukselka? Zaburzam ci timeline "prywatnego" blogusia i starasz się
> nasrać jak najwięcej, żeby zasypać obce wpisy? khe khe khe :-D
>
> Dobrze, że przynajmniej nie wrzucasz tekstów zenka, które w twoim
> ugrupowaniu są poezją najwyższych lotów.

Na pewno ,,w moim ugrupowaniu" nie jest nią tfurczość pijaka i polakożercy,
zdeklarowanego Litwina Miłosza. A Zenek przynajmniej jest Polakiem i bawi,
a nie gnoi Polaków.

> Jeszcze parę lat a czarnek
> wyprze prawdziwe perły polskiej poezji

Na razie ,,wypiera" z egzaminów tylko POwskie testy, które sprawiły, że
polska młodzież nie wie, jak miał na imię Mieszko Pierwszy, co to Wisła, co
łączy Grunwald z Niemcami i jak obliczyć 14,5% z liczby 100?

> i zastąpi zenkiem

Może trzeba. Niczego innego ww.produkty POwskiej reformy nie kumają.

> bo już
> wpierdolili pseudoliteraturę karola z gór

Nie znam. Ale podejrzewam, że lepsza, niż ,,proza sapkowskiego" czy
tfurczość bajkowa Piekary i innych bajkopisarzy dla mądrych inaczej.

> i jakiejś innej kretynki,
> której nazwisko mi wyleciało z pamięci, a nie warta tego by utrwalać.

Bingo. Ta kretynka-stalinówka powinna wisieć lub dostać bilet w jedną
stronę do Korei Pn. za miłosne peany dla Stalina i za pisemne poparcie
bierutowskiego ,,wyroku" zamordowania krakowskich księży, a nie nobla. No
ale kto te noble przyznaje, wiadomo: komitet noblowski to same lewackie
żydy przecież.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.