Nie, trafilem na idiotke.

From: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Nie, trafilem na idiotke.
Date: Mon, 4 Sep 2000 09:57:51 +0200

On Mon, 4 Sep 2000, fatso wrote:

LOL, nie przypuszczalem, ze jeszcze ktos, oprocz Dorrit jest
w takim stopniu odmozdzony... :(

> Az tutaj, w mojej pustelni londynskiej, dobieglo mnie porykiwanie pewnej
<ciach, bo infantylne>

Psychobot nie jest cancelbotem, nie ma RW, wiec nawet przez
przypadek niczego nie skasuje. Nie ma (ani ja) nic wspolnego z
Newsgate. W zwiazku z tym za wszelkie problemy z dostepem do grup
przez bramki newsgate radze zglaszac do ich admina, a nie wsciekac
sie na mnie. Bo za niedouczenie tamtych adminow, brzydka pogode, ani
plage komarow ja nie odpowiadam.

Co do praktyk Orwellowskich - powstanie psychobota bylo przeglosowane
na grupie, istotna wiekszosc wyrazila zgode. Poza idiotka-dorrit nikt
nie mial zadnych zarzutow co do pomyslu, czy realizacji.

> Po pierwsze, zatrudniacie w swojej firmie ludzi, którzy nudząc się na

Nie jestem pracownikiem zadnej "firmy". Newsgate rowniez nie.

> p.Mariusza Grzecy, który mieni się być administratorem Waszego serwera.

LOL. Ciekawe kto i gdzie cos takiego napisal.

> tekst aż dwukrotnie. Na moją uwagę zareagował jak niżej

A jak mialem zareagowac, skoro zarzucasz mi cos czego nie zrobilem?

> Twoje wiadomosc wyslana na liste: pl-sci-psychologia
> nie zostala dostarczona poniewaz adres email:
> "Dorrit" <z...@c...com.pl>
> nie istnieje w spisie subskrybentow wspomnianej listy. "

LOL, aby moc korzystac z bramki newsgate trzeba sie uprzednio stac
jej subskrybentem. Aby to zrobic, trzeba przeczytac informacje zawarte
na www.newsgate.pl, zamiast wypisywac farmazony.

Idiotka...