Re: Mariuszu Grzeca, czys ty ochujal?

Data: 2000-09-05 20:01:23
Temat: Re: Mariuszu Grzeca, czys ty ochujal?
Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl>

Nemo wrote:

> Zresztą nie chodzi tylko o "Psychobota" ale głównie o blokadę dostepu
> do wszystkich, w tym obcojęzycznych grup dyskusyjnych!

Może wreszcie powiesz kto i komu zablokował dostęp. Chyba, że nie wiesz
o czym mówisz?

> Jeżeli więc serwery typu: news.tpnet.pl
^^^^^^^^^^^^^
A ten serwer istnieje?

> czy news.atcom.net.pl,

A ten serwer pozwala postować tepsiarzom? O ile dobrze wiem,
to cała burza kręci się wokół kobiety, która wysyła tak ja przez
0,202122.

Sytuacja wygląda tak. Niejaka Dorrit wysyłała swoje posty przez
news://news.tpnet.pl Nie czytała jednak np. news:pl.internet.komunikaty
więc nie wie, że od 01 września ten serwer nie działa. Zamiast zmienić
na news://news.tpi.pl robi jakąś dziką awanturę, robi z siebie idiotkę
i karmi nas tutaj swoimi paranojami. Rozumiem, że próbowała wysyłać
przez bramkę mailową, ale albo nie wpisała się na listę subskrybentów,
albo zrobiła to pod innym adresem niż ten, z którego próbowała wysyłać.
Zamiast dowiedzieć się o co chodzi i się nie ośmieszać robi kretyńskie
zamieszanie i niepotrzebnie kojarzy to z psychobotem. Teraz Ty się
zjawiasz i nie wiedząc o czym mówisz, robisz z siebie takiego samego
błazna. Wujek! Przestań się ośmieszać, tylko dowiedz się o co chodzi.

A tak przy okazji: wysyłasz z tepsy przez Vogel. Nie wiem czy wiesz,
ale lada dzień stracisz możliwość wysyłania przez ten serwer.
I co wtedy? Też będziesz wietrzył spisek zamiast dowiedzieć się o co
chodzi?

> zamiast zarabiać pieniądze na klientach, chcą te pieniądze tracić
> stosując utrudnienia w rodzaju blokady cudzych komputerów, bramek,
> zapisów, fałszywych adresów,

Kompletnie nie rozumiem o co Ci chodzi.

> infantylnych, ordynarnych chłoptasiów na stanowiskach administratorów

Gówniarz.

> Zostaną wyeliminowani, bo klienci dadzą zarobić profesjonalistom,
> którzy zabawę w grupach dyskusyjnych maksymalnie im ułatwią.

Milej Ci będzie bawić się w piaskownicy.

> Wracając jeszcze do treści upierdliwie rozsyłanego "Psychorota"
> uważam, że jest to ewenement nie istniejący na żadnej innej grupie
> dyskusyjnej /z medyczną włącznie/

Nie wiesz o czym mówisz.

> i w sensie wartości poznawczych całkowicie zbędny dla ludzi
> o przeciętnym poziomie rozwoju umysłowego, ponieważ ten poziom
> sprawności intelektualnej implikuje elementarną wiedzę, że żadna
> internetowa grupa dyskusyjna nie służy do nauki, leczenia, pomagania,
> fachowego doradztwa

Dlatego powstał psychobot, bo na grupę przychodzą notorycznie posty
od ludzi, którzy tego najwyraźniej nie wiedzą.

> a tylko i wyłącznie do zabawy.

Tylko i wyłącznie do zabawy to może jest Twój ptaszek, ale nie grupy
dyskusyjne.

> Inaczej można popełnić śmieszny lapsus, radząc psychiatrze leczyć się
> z psychozy, lub podejrzewać idiotkę o umiejętność obsługi komputera
> :).

Inaczej można robić z siebie błazna krzycząc o czymś, o czym się nie ma
pojęcia. Po raz kolejny dla Twojego dobra mówię Ci: przestań się
ośmieszać.

> Grupa dyskusyjna może również - jak w Twoim przypadku - służyć do
> rozładowania negatywnych emocji, i nie ma w tym niczego złego.
> Lepiej wentylować je tutaj niż w domu na mężu i dzieciach :).

Lepiej stawiać diagnozy sobie w domu przed lustrem, a nie na grupie.
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@i...net.pl