Nie wiem co mi odbiło

51. Data: 2015-05-04 14:50:17

Temat: Re: Nie wiem co mi odbiło
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-02 o 14:13, Ikselka pisze:

> [...]
-swiecie-w-okresie-od-1922-2012-co-najmniej-miliard-
zabitych-dzieci

> Tak - ZNOWU aborcja. Aborcja jest odpowiedzią na KAŻDY zarzut wobec
> chrześcijaństwa.

a twoi protoplasci przekluwali prezerwatywy

> Modlisz się. To już coś. Teraz jeszcze odpowiednie ukierunkowanie modlitwy
> - i będzie z górki.

moze ty bys sie naumiala, wiecznie za ciebie panszczyzny odrabiac inni
nie beda

--
gazebo

52. Data: 2015-05-04 15:05:50

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 23:13, zdumiony pisze:
> [...]

skad przeswiadczenie, ze to akurat nie jest samoobrona

> Tak, że nawet myślałem kiedyś żeby zwrócić się do egzorcysty, nie żebym
> był opętany, ale że zniewolony. Ale najpierw musiałem udać się do
> odpowiedniego psychologa, opłacić go a potem i tak mnie nie zaklasyfikował.

zniewolony to ty na pewno jestes, pytanie przez co i kogo

--
gazebo

53. Data: 2015-05-04 17:16:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 May 2015 14:50:17 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
>
> a twoi protoplasci przekluwali prezerwatywy

> moze ty bys sie naumiala, wiecznie za ciebie panszczyzny odrabiac inni

Weź się wyzwól - i przestań mi odpowiadać :->
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

54. Data: 2015-05-04 17:22:47

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 17:16, Ikselka pisze:

> Weź się wyzwól - i przestań mi odpowiadać :->

widze, ze dawno nie wygryzalas otworow na oczy

--
gazebo

55. Data: 2015-05-04 20:23:22

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 15:05, gazebo pisze:

> skad przeswiadczenie, ze to akurat nie jest samoobrona

:D:D:D

--
"Rational arguments don't usually work on religious people.
Otherwise there would be no religious people."

Was naprawdę dziwią niusy...
Zjazd wyborców Komorowskiego.
"Ida" w trzeźwej ocenie młodych.
Paranienormali lub paraidioci