Nie wierzę żeś zwierzę :-)

161. Data: 2013-02-22 07:17:13

Temat: Re: Nie wierzę żeś zwierzę :-)
Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" napisał w wiadomości grup
g2000yqm.googlegroups.com...

On 21 Lut, 12:17, Maciej Woźniak <m...@w...pl> wrote:
> U ytkownik "AW" napisa w wiadomo ci grup
7g2000yqe.googlegroups.com...

> Formalnie rzecz bior c, to zdanie jest prawdziwe, poniewa zaczyna
> si od fa szywego za o enia.
> I tylko dlatego.

Tak Maciusiu, fascynują cię wbite w łepetynkę formalności
(Wittgensteina), zagłuszające twoje własne doznania. Stajesz się więc
ślepcem i szastasz się w cudzych teoryjkach, nie potrafiąc
ustosunkować się do świata osobiście, od rzeczywistych podstaw wzwyż.
Nie odbierasz już samych podstaw, lecz tylko umowne sposoby ich
przekazów. Jesteś więc klasyczną ofiarą SAMONEGACJI, powszechnie
wpajanej tuzinkowym przeciętniaczkom, poprzez dominujący was SYSTEM.
Smacznego!

AW

.

162. Data: 2013-02-22 07:18:47

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" napisał w wiadomości grup
g2000yqm.googlegroups.com...

> Tak Maciusiu, fascynują cię wbite w łepetynkę formalności
> (Wittgensteina)

Nie, biedny idioto, nie fascynują mnie, i nigdy w życiu nie
czytałem Wittgensteina.

163. Data: 2013-02-22 08:05:38

Od: AW <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 01:18, Maciej Woźniak <m...@w...pl> wrote:
> U ytkownik "AW"  napisa w wiadomo ci grup
g2000yqm.googlegroups.com...

> Nie, biedny idioto, nie fascynuj mnie, i nigdy w yciu nie
> czyta em Wittgensteina.

Po co ty w ogóle zabierasz głoś? Przecież nie jesteś w stanie o
niczym dyskutować! Stać cię tylko na poszczekiwanie, ćmoczyno
nieszczęsna.

AW

.

164. Data: 2013-02-22 08:36:20

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21/02/2013 17:36, V wrote:

> ...a planując, posługują się logiką. :))
>

> V.

Raczej rzadza zemsty.

--

.......................DHSL.........................
.

165. Data: 2013-02-22 08:44:35

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "V" napisał w wiadomości grup

>...a planując, posługują się logiką. :))

Raczej nie. Logika operuje na zdaniach. A szympansy nie.

166. Data: 2013-02-22 09:26:04

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21/02/2013 17:54, V wrote:

> ...najprawdopodobniej jednak nie do w ł a s n y c h celów, lecz do
> celów, które pozornie wydają mu się własne. i tu, w nieumiejętności
> rozróżnienia czyje cele tak naprawde człowiek realizuje, jest
> dysfunkcjonalność.

Jezeli prowadzi dzialanie aby osignac docelowo jakis stan w ktorym
bedzie uczestniczyl bezposrednio to owszem, bedzie to jego wlasny cel.

Dysfunkcja bedzie wtedy jezeli dzialanie dla pozornych wlasnych celow
powoduja zewnetrzne akcje dotyczace zupelnie przypadkowych jednostek.

--

.......................DHSL.........................
.

167. Data: 2013-02-22 17:39:54

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-22 09:44, Maciej Woźniak pisze:

> Użytkownik "V" napisał w wiadomości grup

> Raczej nie. Logika operuje na zdaniach. A szympansy nie.

A na obrazach? Możliwe, że szympansy malują swój plan.

V.

168. Data: 2013-02-22 17:58:55

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-22 09:36, TheDevineMe pisze:

> Raczej rzadza zemsty.

żądza doprowadziłaby do porażki. raczej posługują się logiczna i chłodna
kalkulacja oraz konsekwencja w realizacji planu :))

V.

169. Data: 2013-02-22 18:00:33

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "V" napisał w wiadomości grup

> A na obrazach?

Szympansy, jak sądzę, tak, a logika nie.

170. Data: 2013-02-22 18:02:20

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "V" napisał w wiadomości grup

>żądza doprowadziłaby do porażki.

Pfff. Za każdym razem?

> raczej posługują się logiczna i chłodna kalkulacja

Chłodną być może, ale logiczna działa na zdaniach.

Prośba o wypełnienie ankiety - Fundacja Wemenders
Celibat :życie bez seksu
Gdzie się podziali?
Petycja przeciwko prześladowaniu przez kler dzieci i rodziców in-vitro
Socjalizm, katolicyzm, liberalizm