Nie wierzę żeś zwierzę :-)

171. Data: 2013-02-22 18:29:25

Temat: Re: Nie wierzę żeś zwierzę :-)
Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-22 19:02, Maciej Woźniak pisze:

> Użytkownik "V" napisał w wiadomości grup

> Pfff. Za każdym razem?

> Chłodną być może, ale logiczna działa na zdaniach.

...w kalkulacji jest logika, więc wystarczy, może być chłodna
-specjalnie dla ciebie, jeśli tak chcesz.

V.

172. Data: 2013-02-22 18:38:11

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-22 19:00, Maciej Woźniak pisze:

> Użytkownik "V" napisał w wiadomości grup

> Szympansy, jak sądzę, tak, a logika nie.

zatem, szympansy planując, posługują się obrazami zdań.

173. Data: 2013-02-22 20:30:59

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "V" napisał w wiadomości grup

> ...w kalkulacji jest logika

W większości Twoich kalkulacji nie ma żadnej logiki.
A w małpich (o ile można mówić o małpich kalkulacjach)
z całą pewnością. Logika jest umiejętnością nietrywialną,
a małpy się jej nie uczyły.

> zatem, szympansy planując, posługują się obrazami zdań.

Skąd ta informacja?

174. Data: 2013-02-22 20:52:13

Od: AW <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 14:30, Maciej Woźniak <m...@w...pl> wrote:
> [...]
> A w małpich (o ile można mówić o małpich kalkulacjach)
> z całą pewnością. Logika jest umiejętnością nietrywialną,

1. Definicja grawitacji nie jest grawitacją lecz tylko definicją.
Grawitacja istniała, zanim powstała jej definicja.

2. Definicja logiki nie jest logiką, lecz tylko jej definicją.
Logika istnieje od dawien dawna, bez względu na wypowiadanie zdań.

3. Podobnie jest z twoją głupotą....

AW

.

175. Data: 2013-02-22 21:10:14

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-22 21:30, Maciej Woźniak pisze:

> [...]
> A w małpich (o ile można mówić o małpich kalkulacjach)
> z całą pewnością. Logika jest umiejętnością nietrywialną,

...jeśli w większości nie ma, to dlaczego dyskutujesz ze wszystkimi
moimi "kalkulacjami"? w jaki sposób -bez zauważenia logiki w moich
zdaniach- radzisz sobie z upewnieniem siebie, że mnie dobrze zrozumiałeś
zanim odpowiesz? nie zakładam, że łamiesz przedszkole komunikacji i
pozwalasz sobie na pozbawiony logicznej argumentacji słowotok.

O jaką informację pytasz? Jaka konkretnie informacja dla ciebie płynie
ze zdania, o które pytasz?

V.

176. Data: 2013-02-22 21:10:53

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" napisał w wiadomości grup
g2000yqj.googlegroups.com...

> 2. Definicja logiki nie jest logiką, lecz tylko jej definicją.
> Logika istnieje od dawien dawna, bez względu na wypowiadanie zdań.

Bo?

177. Data: 2013-02-22 21:17:51

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "V" napisał w wiadomości grup

>...jeśli w większości nie ma, to dlaczego dyskutujesz ze wszystkimi moimi
>"kalkulacjami"?

Wcale nie z wszystkimi, i właśnie dlatego, że w nich nie ma.

>zanim odpowiesz? nie zakładam, że łamiesz przedszkole komunikacji i
>pozwalasz sobie na pozbawiony logicznej argumentacji słowotok.

Owszem, właśnie to zakładasz. Zresztą, o przedszkolu komunikacji
to pojęcie masz dość blade.

> O jaką informację pytasz?

Pytam o informację, że szympansy planując posługują się obrazami
zdań. Skąd ją wziąłeś. I co to w ogóle są te "obrazy zdań".

178. Data: 2013-02-22 21:27:09

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-22 22:17, Maciej Woźniak pisze:

> [...]
>
> Pytam o informację, że szympansy planując posługują się obrazami
> zdań. Skąd ją wziąłeś. I co to w ogóle są te "obrazy zdań".

...nie chcę tego ciągnąć, szacun, ze podpisujesz się imieniem i nazwiskiem.

V.

179. Data: 2013-02-22 21:36:01

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "V" napisał w wiadomości grup

...nie chcę tego ciągnąć,

:)
Wcale Ci się nie dziwię.

180. Data: 2013-02-25 14:28:17

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-19 19:57, V pisze:

> tak, to właśnie przez brak świadomości tak jest :)) większość myśli
> -zanim zacznie, że nigdy nie skończy :)))) ...a z kolei zapytani co
> lubią najbardziej w swojej pracy, nie zastanawiając się długo,
> odpowiedzą tylko na pierwszą część pytania: ruchać :)))))))))))))))))
>

> V.
>
> PS. do iX
> iX jak wrócisz, to nie czytaj tego wpisu, bo jestem tu be... :_

E tam, iX nie jest jakąś zakonnicą, a zresztą od kiedy to rozmowa
dorosłych o seksie jest be?

Prośba o wypełnienie ankiety - Fundacja Wemenders
Celibat :życie bez seksu
Gdzie się podziali?
Petycja przeciwko prześladowaniu przez kler dzieci i rodziców in-vitro
Socjalizm, katolicyzm, liberalizm