Nieciekawie sie zaczyna

11. Data: 2010-10-27 12:35:04

Temat: Re: Nieciekawie sie zaczyna
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 14:17, "Druch" <e...@n...com> wrote:
> "Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message
>
> news:4cc81504$0$22801$65785112@news.neostrada.pl...
>
> > Tam nikt się tak nie przejmie.
>
> A tutaj - tak?
> No to mamy pierwszy wniosek! :)
>
> Druch

Nie z nami te numery Brunner...

Pisz sam dlaczego piszesz :-)

Stalker

12. Data: 2010-10-27 12:47:14

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Druch wylazło do ludzi i marudzi:

> "Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message

> A tutaj - tak?
> No to mamy pierwszy wniosek! :)

Wolałabym wyniosek. Ale nie chcę być samolubna.

Qra

13. Data: 2010-10-27 13:35:23

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...

> Pisz sam dlaczego piszesz :-)

Prosze bardzo - interesujaca jest gra dwóch obozów,
w sprawie katastrofy.

Jeden twierdzi ze sledztwo to sciema i prawdopodobny jest zamach,
druga strona - ze wszystko idzie gładko i swietnie i ta strona udaje
ze nie ma kolejnych wpadek sledztwa.

... i dalej - sledztwo coraz bardziej przypomina farse i
_bardzo_ciekawe_ jest patrzec jak jedna ze stron
(uwazajaca sie za lepsza i mądrzejsza)
stara sie za wszelka ceny wybrnac
z tej nikomfortowej sytuacji.

np. poprzez roznego rodzaju dyskredytowanie strony pierwszej,
jako "spiskowej", "nieracjonalnej",
straszeniu ze "Polska popada w paranoje"
przy rownoczesnym unikaniu merytorycznej dyskusji
i "niezauwazaniu" kolejnych kuriozów sledztwa.
Smieszne jest to o tyle ze o kuriozach sledzwa
rosyjskiego pisze sam Klich!

Czysta psychologia....

Pozdr,
Druch

14. Data: 2010-10-27 14:02:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Czysta psychologia....

Buchachachachachacha, nie no Ty faktycznie jestes idiota.

15. Data: 2010-10-27 14:13:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
On 27 Paź, 12:07, "Druch" <e...@n...com> wrote:
> "Druch" <e...@n...com> wrote in message

> Inna sprawa:
> sledztwo Smolenskie - niezla farsa.
> Mowi o tym sam Klich:
>
> "Klich podkreślił, że pod koniec września na 6 stronach pisma do MAK
> wypunktował całość braków współpracy. Kolejne pismo wysłał już z Polski w
> październiku. Na oba nie dostał odpowiedzi. "
>
> "Klich powiedział, że gdy 15 kwietnia Rosjanie wykonali tzw. techniczny
> oblot lotniska w Smoleńsku, Polakom nie pozwolono siedzieć przy
> stanowiskach
> dowodzenia "ze względów bezpieczeństwa". Zdaniem Klicha, było to pierwsze
> [...]
Jerzy-Miller-dwa-...

Duchu, tak z czystej ciekawości. Czemu ty to wrzucasz na psychologię,
a nie na politykę np.?

Nie to żebym chciał Ci czegokolwiek zakazywać, pisz ile chcesz :-)
Tylko mi powiedz dlaczego tu?
======
Ja, ja,ja chcę odpowiedzieć! Mogę?
:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

16. Data: 2010-10-27 14:25:45

Od: zażółcony <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jeden twierdzi ze sledztwo to sciema i prawdopodobny jest zamach,
> Smieszne jest to o tyle ze o kuriozach sledzwa

... oraz subtelna manipulacja ?
Czy wg Ciebie Klich należy do pierwszego obozu ?
Czy to co piszesz dowodzi, że pierwszy obóz ma 'rację większą' ?
Czy może prawda leży gdzieś pomiędzy obiema obozowymi
półprawdami ?

Ja bym "prawdę środkową" widział tak:
nie było żadnego zamachu, za to była masa 'powszednich' zaniedbań po każdej
ze stron i każdy ma coś do ukrycia.
Po stronie Rosjan, po stronie rządu, po stronie pilotów, po stronie
kancelarii
prezydenta ...
Czyż nie tak wygląda banalna prawda najprawdziwsza ? Póki samoloty latały
to latały i na wiele można było przymknąć oko. Jak się samolot rozpieprzył,
to wszyscy trzęsą dupą, a co bardziej aktywni stosują taktykę 'najlepszą
obroną jest atak' (który to obóz ?)

17. Data: 2010-10-27 14:31:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozpieprzył,
> to wszyscy trzęsą dupą, a co bardziej aktywni stosują taktykę 'najlepszą
Problemem jest to, że WYMYŚLIŁEŚ sobie tę wersję. Założyłeś, jak Ci
wygodnie. Tylko prawda jest ciekawa- i należy dołożyć WSZELKICH starań, żeby
wyszła na jaw.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

18. Data: 2010-10-27 14:51:33

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@o...pl> wrote in message

> [...]
> Czy to co piszesz dowodzi, że pierwszy obóz ma 'rację większą' ?
> Czy może prawda leży gdzieś pomiędzy obiema obozowymi

Zgoda oczywiscie, obie strony maja swoje hipotezy.
I je cisną.

Tylko ze jest jeszcze Prawda.
np. o tym jak przebiega sledztwo.
Krytykuje sledztwo sam Klich ktory jakby nie nalezy do zadnej strony.

> Ja bym "prawdę środkową" widział tak:
> nie było żadnego zamachu, za to była masa 'powszednich' zaniedbań po
> każdej
> ze stron i każdy ma coś do ukrycia.

co sie stalo to tylko przypuszczenia.
Moze tak a moze nie.
Dla mnie mocno prawdopodobny jest zamach.
Dziwne jest to ze utajniaja wszelkie dane,
jest ciagle krecenie albo niekompetencja.
Dlatego trzeba cisnac na wyjasnienie
- patrzec na lapcie.

--------------
Dlaczego byc moze zamach?

Samolot leci po prawidlowej sciezce, z wyjatkiem
zlych danych od kontrolera wiezy.

Na 2 km przed lotniskiem samolot gwaltownie nurkuje az
pod poziom lotniska?
Bez otrzymania bardzo istotnego sygnalu z radiomarkera?
Bez widocznosci swiateł APM ktore byly na lotnisku i na nie mial
sie kierowac?

A potem prokurator Miller nie moze uzyskac ostatnich 16 sekund nagrania
z czarnych skrzynek? :)

Owszem mozna sobie to tlumaczyc,
tak jak tlumaczono na poczatku "swietny przebieg sledztwa",
ale ja bym nie byl takim optymistą patrzac na to co dzieje sie do tej pory.

Klich sam kiedys powiedzal ze ujawnieni wywola burze - pytanie tylko co
wiedzą?

Pozdrawiam,
Druch

19. Data: 2010-10-27 16:23:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 15:35, "Druch" <e...@n...com> wrote:
> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

e.googlegroups.com...

> Prosze bardzo - interesujaca jest gra dwóch obozów,
> w sprawie katastrofy.

Duchu, ale ty mnie chyba nie zrozumiałeś :-)

Cieszę się, że możesz teraz sobie o zamachu pisać, ale pytanie
dotyczyło całości, czyli większej ilości informacji politycznych.
Wszystko jedno czy były przeciwko rządowi, za zamachem, czy za, a
nawet przeciw...

Pytanie było dlaczego TUTAJ o tym dyskutujesz, a nie np. na
polityce....

Stalker

20. Data: 2010-10-27 19:47:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
> [...]

nawet przeciw...

Pytanie było dlaczego TUTAJ o tym dyskutujesz, a nie np. na
==

Ja chcę odpowiedzieć! Psze pana!
:-)

--