Nieciekawie sie zaczyna

21. Data: 2010-10-27 19:51:58

Temat: Re: Nieciekawie sie zaczyna
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:ia9vjr$qop$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
> [...]
e.googlegroups.com...

> Duchu, ale ty mnie chyba nie zrozumiałeś :-)
>
> Cieszę się, że możesz teraz sobie o zamachu pisać, ale pytanie
> dotyczyło całości, czyli większej ilości informacji politycznych.
> Wszystko jedno czy były przeciwko rządowi, za zamachem, czy za, a
> nawet przeciw...
>
> Pytanie było dlaczego TUTAJ o tym dyskutujesz, a nie np. na
> polityce....
==

> Ja chcę odpowiedzieć! Psze pana!
> :-)

To odpowiadaj. Nie potrzebujesz niczyjego pozwolenia.

P.

22. Data: 2010-10-27 20:50:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R pisze:

> Na polityce jest chyba zbyt dużo zakłóceń. Tu głos brzmi czyściej :)

Ja natomiast myślę, że tutaj ludzi aż tak bardzo nie zajmuje polityka,
żeby chcieć się wdawać w wielowątkowe polemiki z Druchem. Jemu to daje
złudne poczucie dominacji.

--

Paulinka

23. Data: 2010-10-27 21:05:18

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> nawet przeciw...
>
> Pytanie było dlaczego TUTAJ o tym dyskutujesz, a nie np. na
==

> Ja chcę odpowiedzieć! Psze pana!
> :-)
Chiron, nie mamy teraz czasu. Napisz to w zeszycie jako zadanie domowe.
vonBraun

24. Data: 2010-10-27 21:17:00

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-październik-10 pędzel zażółcony zmalował:

> Ja bym "prawdę środkową" widział tak:
> nie było żadnego zamachu, za to była masa 'powszednich' zaniedbań po każdej
> ze stron i każdy ma coś do ukrycia.
> Po stronie Rosjan, po stronie rządu, po stronie pilotów, po stronie
> kancelarii
> prezydenta ...
> Czyż nie tak wygląda banalna prawda najprawdziwsza ? Póki samoloty latały
> to latały i na wiele można było przymknąć oko. Jak się samolot rozpieprzył,
> to wszyscy trzęsą dupą, a co bardziej aktywni stosują taktykę 'najlepszą
> obroną jest atak' (który to obóz ?)

Kwestia rozcinania samolotu i wybijania w nim szyb, dzień po katastrofie,
mieści się w tej interpretacji? Wyjaśnienia rosyjskiego prokuratora, że
"trzeba było wrak pociąć, żeby go dobrze ułożyć na płycie" potęgują Twoją
ufność czy wzbudzają demony nieufności?

KTO MNIE TAM WSADZIL ?
ZGROZA !!!
HANBA !!!