Niedowaga

1. Data: 2010-03-15 07:27:04

Temat: Niedowaga
Od: "Lonaaa" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę z zapytaniem co zrobić aby przytyć,nabrać trochę ciała.. Tak tak nabrać
ciała.. Od 3 miesięcy nie palę już papierosów,jem regularne posiłki,piję 2 litry
wody,jem owoce,warzywa i nic... mam niedowagę-potrzebuję jeszcze ok 5
kilogramów,żeby być w normie. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o
radę... Dziękuję

2. Data: 2010-05-23 20:38:25

Temat: Re: Niedowaga
Od: " Agata" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lonaaa <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> wody,jem owoce,warzywa i nic... mam niedowagę-potrzebuję jeszcze ok 5
> kilogramów,żeby być w normie. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o

Zgłoś się do lekarza, by zrobić badanie hormonu tarczycy, być może ona jest
powodem chudnięcia.
Powodzenia

3. Data: 2010-06-18 07:26:16

Od: " XXL" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lonaaa <m...@o...pl> napisał(a):

[...]

Od wody i warzyw się nie tyje. Żeby przytyć kilka kilogramów trzeba jeść
więcej białka, węglowodanów (ziemniaki, ryż, kasze, banany) i..... ćwiczyć.
Brzuszki, ćwiczenia z hantlami, pływanie.

Stay veg!
dieta dla dzieci
skuteczne odchudzanie
Dieta a grupa krwi