Niedzielny "Teleranek".

1. Data: 2002-06-27 05:37:39

Temat: Niedzielny "Teleranek".
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowanych szczegółami odsyłam pod adres:
http://info.onet.pl/516600,11,item.html (były i inne, ale nie chce mi
się teraz szukać linków - reportażu można poszukać na stronie
"Superekspresu").

W skrócie - niedzielny "Teleranek" zajmował się prowadzeniem blogów.
"Ekspertem" zaproszonym do studia był Maciej "Ebo" pracownik agencji
reklamowej. Jako jeden z przykładów podał swój blog (URL był przez
dłuższy czas na ekranie). Ten blog zawierał między innymi:
- fotografię 12-latka (chyba - nie napisali dokładnie) z obsceniczną
"ankietą", gdzie należało odpowiedzieć, jak bardzo seksowny jest ten
chłopiec,
- teksty, gdzie autor szczegółowo opisywał swoje homoseksualne
doświadczenia z dworcowych toalet i parków.
Brukowiec "Superekspres" opublikował wczoraj (czy przedwczoraj) reportaż
z opisem zdarzenia, co rozpoczęło burzę.

Moje refleksje:
1. Chyba nikt rozsądny nie zaprzeczy, że zachęcanie 6-12-latków (gros
widowni "Teleranka") do oglądania takich tekstów stanowi formę
molestowania seksualnego, które powinno podlegać ściganiu przez prawo.
Nie trzeba chyba mówić, jak to wpływa na psychikę dzieci.
BTW1. Warto wiedzieć, że radykalne środowiska homoseksualne (nie w
Polsce chyba) chcą legalizacji pedofilii homoseksualnej (wg nich
mężczyzna molestujący dziewczynki to bandzior-pedofil, a mężczyzna
molestujący chłopców to miły 'boy lover'). Być może do takich zalicza
się ów Maciej "Ebo".
BTW2. Na forach Onetu były próby usprawiedliwiania tego faceta -
spodobał się ironiczny komentarz do tych prób autora niejakiego Skynxa
czy Skunxa (cytuję z pamięci):
"Typowa adwokacka sztuczka - to miły chłopiec, on tylko niechcący parę
razy machnął kijkiem, zresztą ten zabity i tak by kiedyś umarł. A w
ogóle to be jest prokurator, który takiego dobrego chłopca
oskarża.":-)))
2. Ciekawie wygląda tłumaczenie pracowników TVP:
- "to był ktoś polecony przez znajomych i my mu zaufaliśmy" - czyli,
gdybym znał kogoś z telewizji i przysłowiowego "Zenka spod budki z
piwem", to też mógłbym go polecić - Niech sobie chłopak zarobi:-))),
- "on nas wykorzystał" - a od czego niby są pracownicy telewizji -
powinni byli sprawdzić nagrany program (Kto teraz nadaje na żywo?), URL
i wyciąć te fragmenty, albo wręcz nie emitować; dostali nagany z wpisem
do akt - śmiechu warte - powinni byli wylecieć dyscyplinarnie z
'wilczymi biletami'.
3. Ja osobiście myślę, że zawiniła tu ideologia "politycznej
poprawności" - telewizja chciała pokazać przedstawiciela mniejszości i
nikt go nie kontrolował, bo też nikt nie chciał zostać "politycznie
niepoprawnym zacofanym kołtunem".
4. Zwolennikom "postępowej" telewizji proponuję natomiast zaprosić do
następnych "Teleranków" właściciela agencji towarzyskiej - niech dzieci
się uczą, gdzie będą mogły dorobić po lekcjach.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-06-27 06:18:25

Temat: Odp: Niedzielny "Teleranek".
Od: "Aleksander Nabagło" <...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

Użytkownik Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@4...com..
.
> [...]
> 4. Zwolennikom "postępowej" telewizji proponuję natomiast zaprosić do
> Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))
Twoje refleksje siegaja za daleko.
Rzeczywistosc jest zwykle bardzo trywialna.
Media: telewizja, gazety - emituja dowolne ilosci
belkotu; ci ludzie nie mysla o tym, co mowia i co drukuja.
Prezente(r/rka) jest w stanie bez zajakniecia przeczytac dowolna
bzdure - za to (jemu/jej) placa. Ma wygladac elegancko,
usmiechac sie, mowic szybko i gladko - co mowi, to nie
jego/jej sprawa.

.

1. Data: 2002-06-27 08:51:06

Temat: Re: Niedzielny "Teleranek".
Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby ktoś był zainteresowany jaką stronkę pan Ebo polecał małym dzieciom,
to niech looknie na adres ebo.blog.pl . Niestety, a raczej na szczęście - ta
strona teraz zablokowana jest hasłem, którego chyba nikt tutaj nie zna...

Pozdrawiam

Konop

1. Data: 2002-06-27 14:22:08

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Widzisz - istnieje coś takiego, jak wyszukiwarki cache'ujące.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-06-27 17:46:46

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Drzewiecki"

> W skrócie - niedzielny "Teleranek" zajmował się prowadzeniem blogów.

(...)
Zdaje sie,ze sprawa zostala skierowana do sadu. Poczekajmy na jej wynik.

Kaska

1. Data: 2002-06-27 18:21:32

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Zdaje sie,ze sprawa zostala skierowana do sadu. Poczekajmy na jej wynik.
Do prokuratora.:-)
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

Ktos nie obronil moze swojej pracy dyplomowej?
Samo dno
empiryczne metody badan
Dziwie sie
witam