Modlitwa to dobre lekarstwo

91. Data: 2002-11-15 10:22:47

Temat: Re: Kolejne brednie (bylo Re: Kolejne oszczerstwa pod moim adresem (bylo: Re: INFORMOWANIE a Spam ( bylo Re: ZLO i spuer zlo ))
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Jakubowski wrote:

> [...]

No to czemu Pan sie unosisz ? Skoro pisze do Pana per "Pan" i Pan to
akceptujesz, piszac jednoczesnie per "ty" to az nadto oczywistym jest ze
na te Panska niegrzecznosc mam prawo do Pana mowic jak do sztubaka co to
kindersztuby nie rozumie badez w ogole jej nie mial. Wlasnie po nazwisku
- panie Jakubowski. Czy to jest wystarczajaco jasne czy odeslac do
jakiegos podrecznika ?

> Nie musze sie ukrywac za skrotami (swoja droga skrot A.A. kojarzy mi sie
> z pewna organiacja, nie osoba)

Bredzisz Pan cos jakbys wlasnie tam (u AA) mial swoja zyciowa przystan.
Moje imie i nazwisko masz Pan w kazdym naglowku listu a madrzy tego
(internetowego) swiata "wynalezli" cos takiego jak nick. Czy mam
wyjasnic co to takiego i do czego sluzy - Panie Jakubowski ?

> myslenie

> To - ze Pan potrafisz - to ja widze od dawna.
> mowiac - niewiele wiecej Pan potrafisz

Nie mniej nie upowaznia to Pana do bycia niegrzecznym wowczas gdy nie
jestem do Pana niegrzecznym. Przyklejanie latek i utrzymywanie w swej
pamieci (u)razow nie przystoi czlowiekowi wyksztalconemu . Przeciez
chyba Pan to doskonale wie ? Gdybys Pan, jako uczacy innych stosowal
wlasnie taka zasade to wyrzadzalbys Pan tym samym wielka szkode calemu
stanowi nauczycielskiemu. Czyzby nie zdawal Pan sobie z tego sprawy ?

> I na dodatek - pozwalasz sobie byc Pan niegrzecznym i chamskim (widac to
> naturalne)

Prosze pokazac moja niegrzecznosc w stosunku do Pana i to jak piszesz
Pan "chamstwo" . Wydaje mi sie ze bylem az nadto powsciagliwy a Panu cos
sie mocno pomieszalo. Prosze spojrzec na buty czy przypadkiem z nich
sloma Panu nie wystaje. W kazdym razie takie mam wrazenie.

> bez zadnego powodu - cytujac moje (i innych) nazwisko
> w listach, ktore ze mna nie maja nic wspolnego

A przeczytal Pan uwaznie w jakim to bylo kontekscie ? Przeciez nie
odnosilo sie to W ZADNYM WYPADKU do Pana, takze nie naruszalo w zaden
sposob Panskich dobry. Powiedzialem jedynie cyt :

" Wiec pytam podobnie jak w rozmowie z Maciejem Jakubowskim"

Coz w tym zdaniu takiego obrazliwego, co tu Pan odczytujesz ze az takim
wzbuzonym jestes i tak nie przecietnie reagujesz ?

> Zgadza sie. Nie jestesmy tacy sami. Ja preferuje nawolywanie do tworczej
> zgody - pozwalajacej na osiagniecie zgody - zamiast kolejnej akcji pyskowki
> Wyglada na to - ze PAN Andrzej Abraszewski jest tu takim DonKichotem
> atakujacym z kopia wiatraki - nie widzac - ze to naprawde sa wiatraki
> (czasem warto jednak zalozyc okulary)

:)

> Ma Pan racje. Nie jest Pan moim kolega
> Z reszta Panskiego zdania sie zgadzam

Nnno w koncu dotarlo ! Uffff :)

> Nie. To tylko ocena rzeczywistosci

Obrazanie kogos to nie ocena a brak argumentow.

Na poparcie tezy cosik z Schopenhauera :

Sposob ostatni :

Jesli sie spostrzega ze przeciwnik jest silniejszy i ze w koncu nie
bedzie sie mialo racji, to atakuje sie go w sposob osobisty, obrazliwy,
grubianski. Polega to na tym ze (majac i tak sprawe prz\egrana) porzuca
sie przemiot sporu i zamiast tego atakuje sie osobe przeciwnika w
jakikolwiek badz sposob.

A jest szanowny Panie tyle innych sposobow na prowadzenie dysputy.
Czemuz od samego poczatku wybral Pan te OSTATNIA, najgorsza ? - dalibog
nie jest to dla mnie pojete. Czlowiek inteligentny potrafi przebieraz w
roznosci sposobow a Pan taki malo ambitny, od razu z grubej rury, po
lbie walic, opluc, cos z szamba wyjac i kogos obrzucic ? Aaaaa ffffe !

> byc...)

> Zgadza sie. Jak widac PAN Andrzej Abraszewski sam sie tu podpisal pod swoim
> portretem

Nie trudno jednak zauwazyc, co kazdy zapewne juz zrobil ze to
wlasnie Panski portret :)

> Przykro mi, ale te pyskowke nie ja zaczalem

A to ciekawe !!!! To zes mnie Pan rozbawil.

> Poza tym - nie ma mowy o ZADNYM pisaniu na priiva - cala pyskowka
> byla i jest prowadzona publicznie - wiec jedynym sensownym rozwiazaniem
> jest jej urwanie - a nie kontynuowanie prywatne

Skoro Pan nie chce to nie przymuszam.

Zawsze lepiej wycofac sie tylnymi drzwiami nizby branac dalej w
zabloconych buciorach po dywanach nie majac szans na pochwale takiego
zachowania, ze strony tych co to wszystko musieliby obserwowac.

A.A.

92. Data: 2002-11-15 11:28:28

Temat: Re: Re[4]: Kolejne brednie
Od: p...@b...gnet.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

93. Data: 2002-11-15 13:07:06

Temat: Kolejne brednie
Od: m...@b...pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

> No to czemu Pan sie unosisz ?

Ja sienie unosze. Twardo stoje na ziemi...

> [...]
> rozumie badez w ogole jej nie mial. Wlasnie po nazwisku -
> panie Jakubowski. Czy to jest wystarczajaco jasne czy

Na grupach dyskusyjnych przyjeste jest na ogol pisanie sobie
przez "ty" - co wcale nie musi byc tozsame z brakiem dobrego
wychowania
Jest natomiast - i to w netykiecie napisana zasada, ze nalezy
dyskutowac o sprawach, a nie atakowac czlowiekaZaczynajac dyskusje - _ja_ sie tej
zasady zawsze trzymam
Nic nie poradze na to ze jakis oszolom nie potrafi rzeczowo
dyskutowac i natychmiast przechodzi do wycieczek osobistych,
czasami wyciagajac potrzebne mu fragmentylistow z dawnych archiwow
(zawsze sa one wyrwane z kontekstu i zawsze z zalozenia majace
przedstawic kogos innego z zlym swietle. Na dodatekbardzo czesto wywolywane nazwiska
nie maja nic wspolnego z
biezacym watkiem - co prowadzi do wniosku - ze ten oszolom nie
potrafi prawidlowo kojarzyc wnioskow)

> [...]
> "wynalezli" cos takiego jak nick. Czy mam
> wyjasnic co to takiego i do czego sluzy - Panie Jakubowski ?

Tyle ze ja to doskonale wiem - jak widac PAN Andrzej
Abraszewski tego pojac nie zdolen
> Nie mniej nie upowaznia to Pana do bycia niegrzecznym
> wowczas gdy nie jestem do Pana niegrzecznym.

Tyle ze te niegrzecznosc - jak zwykle - zaczal Pan
I - nie wiedziec czemu - zamierza kontynuowac
Po co - nie wiem (moze to lubi)

> Przyklejanie
> latek i utrzymywanie w swej pamieci (u)razow nie przystoi
> czlowiekowi wyksztalconemu . Przeciez chyba Pan to doskonale
> wie ?

To nie ja wyciagam z archiwum te wyimaginowane latki...

> powsciagliwy a Panu cos sie mocno pomieszalo. Prosze
> spojrzec na buty czy przypadkiem z nich sloma Panu nie
> wystaje. W kazdym razie takie mam wrazenie.

Sloma w butach powoduje, ze jest cieplo w nogi
A przemarzniete nogi negatywnie wplywaja na procesy
myslenia. Ostatnio bylo w Polsce dosc zimno...

> nie naruszalo w zaden sposob Panskich dobry. Powiedzialem
> jedynie cyt :
>
> " Wiec pytam podobnie jak w rozmowie z Maciejem Jakubowskim"

Owszem, naruszalo.
I - jak widac - PAN Andrzej Abraszewski nie jest w stanie tego
pojac

> Nnno w koncu dotarlo ! Uffff :)

Dziwne.
Czyzbys uzyl PAN chustki do nosa?

> Obrazanie kogos to nie ocena a brak argumentow.

Zgadza sie. Tyle ze ja dokonuje oceny
a pana nie stac na nic wiecej niz obrazanie
a na dodatgek nawet nie jest Pan w stanie zrozumiec tego, co
Pan robi

> [...]
> i tak sprawe prz\egrana) porzuca sie przemiot sporu i
> zamiast tego atakuje sie osobe przeciwnika w

Zgadza. sie. To dokladna ocena panskiego postepowania

> A jest szanowny Panie tyle innych sposobow na prowadzenie
> dysputy. Czemuz od samego poczatku wybral Pan te OSTATNIA,
> najgorsza ? - dalibog nie jest to dla mnie pojete.

To nie ja ten sposob wybralem - tylko dostosowalem sie
(czesciowo) do Panskiego sposobu pyskutowania

> A to ciekawe !!!! To zes mnie Pan rozbawil.

Mnie to bawi od dawna (jak zreszta za kazdym razem)
W zasadzie moglbym zmilczec (jak zreszta robie zazwyczaj w
podobnych przypadkac) ale nie widze powodu - bym zawsze
siedzial cicho - rozzuchwalajac tym samym piszacych po chamsku,
co niestety zazwyczaj ma miejsce
> [...]
> zabloconych buciorach po dywanach nie majac szans na
> pochwale takiego zachowania, ze strony tych co to wszystko

Tu sie zgadzamy
Jesli zamilkne - bedzie to oznaczalo - ze albo mnie nie ma
albo - ze mi sie juz znudzila zabawa

--
Maciej Jakubowski
m...@b...pl

94. Data: 2002-11-15 23:03:36

Temat: Re: Kolejne brednie
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba wszyscy wiedza o tym od lat...ale ciagle ktos sie daje wciagnac
> w tego typu polemiki....
> To jest nudne....i nie sluzy naszemu wizerunkowi na tej tablicy ogloszen.

Nawet nie wiedziałem że od ponad 2,5 aktywnie tutaj rozsyłam
ogłoszenia (tylko na jaki temat ???? - aha w sprawie kolejnych zjazdów
w Ustroniu !!!), podejmowane były i tutaj różne dyskusje - choćby
ostatnio pomiędzy Andrzejem a Scalamancą - ale cóż - po co
to czytać - to są tylko ogłoszenia :(((

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

95. Data: 2002-11-16 21:16:15

Od: n...@h...pl (Nina Liedtke) szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> w artykule
<ar0tlv$s76$1@news.tpi.pl> napisała:

> Użytkownik "Nina Liedtke" <n...@h...pl> napisał w wiadomości

> -----------------------------------
> Jako nowy na Grupie poczułem się "wywołany do tablicy".

Może doprecyzuję: chodziło mi o osoby, które potrafią dodać dwa do
dwóch, nie myląc się przy tym +/- 8 razy.
Osobom, które tego nie potrafią, oczywiście bardzo współczuję, ale
tłumaczenia im czegokolwiek nie podejmuję się.

[...]
> Natomiast treści, które Pani przekazuje
> we wiadomościach , których nagłówki podaję są wystarczająco wymowne.
[...]
> From: n...@h...rassun.art.pl (Nina Liedtke)
> Subject: Re: Zachowanie Pana T.S.
> Date: 1999/12/15
[...]

Zaiste - bardzo wymowne. A 2+2, Pana zdaniem, to zapewne będzie 7?
A może 3? Nieważne, zresztą. Tak czy owak, wynik na pewno jest
prawidłowy, a co więcej -- dowodzi Pańskich racji.

> Życzę nieustającego zdrowia.

Dziękuję i nawzajem. Nieustającego.

Nina
--
Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___
<n...@h...pl>>>;->>>>>> ____________________ \`.,'/ _____ / |/ <_>__ ___ _

96. Data: 2002-11-18 12:00:52

Temat: Niegrzecznosci gosci ...
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i jak ich wyprosic by nie chcieli
sie zbytnio rozszarogesic" (rozpanoszyc)

:)

Nina Liedtke wrote:

> Użytkowniczka "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> w artykule
> <ar0tlv$s76$1@news.tpi.pl> napisała:

8-o

Zbig, nie wiedzialem ze zmieniles plec !!!

Mysle jednak ze to tzw zlosliwostka . Az milo takie cos obserwowac u
sygnotariuszki (doslownie to opinodawczyni) jednego z opracowan
Netykiety. :))

> Może doprecyzuję: chodziło mi o osoby, które potrafią dodać dwa do
> dwóch, nie myląc się przy tym +/- 8 razy.

No to moze trzeba bylo przeczytac co napisala konkurencja :-> :

http://ldhp715.immt.pwr.wroc.pl/~sapi/sieci/netykiet
a/czesc2_1.html

Chocby to :

"Jeżeli jesteś "przedmiotem" dyskusji lub jeśli dyskutujesz z kimś na
tematy nie związane bezpośrednio z tematyką grupy - rób to pocztą
prywatną, nie wysyłaj tych listów na listę. Jeżeli dyskutujesz z kimś
poza listą na tematy, które mogłyby interesować innych - zrób
podsumowanie i przedstaw na liście. "

!!!!!

A propos "przedsdtaw sie" . To chyba wlasnie jak tu probujesz Pani
zamnieszac opisujac tu jakies "naruszajace Pani dobr osobistych", a to
byl wlasnie BRAK KINDERSZTUBY, u Pani, o ktorym kiedys tam wspominalem a
ktory to tekst laskawa byla Pani zacytowac.

No to albo albo. Albo sie jest sygnotartiuszem Netykiety i wie sie co to
Netykieta albo mialo sie ochote porozrabiac i poslinic. Bo czymze jest
toto :

> Osobom, które tego nie potrafią, oczywiście bardzo współczuję, ale
> tłumaczenia im czegokolwiek nie podejmuję się.

No brawo, brawo !
Wyjatkowo grzecznie jak na opiniodawczynie :

http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Mini Netykieta 1 grup news i list dyskusyjnych.
Wersja : 2.32 (ostatnia modyfikacja 31.07.2002)

[...]

Uwagi (uwzględnione) nadesłali:

ZiemekBorowski(ziembor[]ziembor.waw.pl), GregorioKus(Grego[]RMnet.IT),
RafałMaszkowski(rzm[]torun.pdi.net),
MirekNowakowski(mirnow[]infoservice.com.pl),
MaciejPilichowski(macias[]phys.uni.torun.pl),
EmilStępniewski(emil[]univnet.waw.pl),
TomaszSurmacz(tsurmacz[]ict.pw.wroc.pl),
MaciekSnieżek(msniezek[]medianet.pl),
NinaLiedtke(nina[]friko.onet.pl)[],
JacekPopławski(jp[]ulgo.koti.com.pl),
MichalSobkowski(michael.sobkowski[]physik.uni-ulm.de
),
RadosławZieliński(cuss[]alpha.net.pl),
MałgorzataKrzyżaniak(zuzanka[]venco.com.pl).[]=@.
Za co im składam Wielkie Dzięki!

Komentujac, ponowie a kysz, a kysz. Bo kilka z tych osob uczestrniczylo
w owczesnej nagonce na nasza grupe i przede wszystkim na Roberta
Szymczaka.

> [...]
> A może 3? Nieważne, zresztą. Tak czy owak, wynik na pewno jest
> prawidłowy, a co więcej -- dowodzi Pańskich racji.

No i po co sie sie tak slinic ? (masz racje Zbig to rzeczywiscie jakas
smarkateria) A moze lepiej sie wysilic i po prostu, choc po niewczasie,
po ludzku jednak, PRZEPROSIC !!! I byloby po bolu. A tak to wiekszosc z
wowczas w to wasze bloto ubabranych i tak to bedzie Wam pamietala i
przy KAZDEJ okazji bedzie wypominala. Chyba Pani wie ze jestesmy
cholernie pamietliwi !

> Dziękuję i nawzajem. Nieustającego.

a kysz a kysz ! *)

> Nina
> [...]

You can also log off ! ( co po lodzku znaczy to samo co : "nastepnom
razom czep sie tramwaju"

A.A.

PS *)

Dziady (to my OzN) część II (wejscia NL)

Chór (to grupowicze z pl.soc.inwalidzi)

Ciemno wszędzie, głucho wszędzie,
Co to będzie, co to będzie?

Guślarz ( to ja A.A.)

Aniołku, duszeczko!
Czego chciałeś, macie obie.
To ziarneczko, to ziarneczko,
Teraz z Bogiem idźcie sobie.
A kto prośby nie posłucha,
W imię Ojca, Syna, Ducha.
Widzicie Pański krzyż?
Nie chcecie jadła, napoju,
Zostawcież nas w pokoju!
A kysz, a kysz!

Chór (...)

A kto prośby nie posłucha,
W imię Ojca, Syna, Ducha.
Widzicie Pański krzyż?
Nie chcecie jadła, napoju,
Zostawcież nas w pokoju;
A kysz, a kysz!

(Widmo znika) ( z oddali slychac tylko PLONK !)

[...]

I to by bylo na tyle.

97. Data: 2002-11-19 10:54:59

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze w news:3DD57D48.914892EE@proinfo.pl

> podejmowane były i tutaj różne dyskusje - choćby
> ostatnio pomiędzy Andrzejem a Scalamancą - ale cóż - po co
> to czytać - to są tylko ogłoszenia :(((

Jacku, ale jakie to ma znaczenie, jak to sobie nazwiemy, skoro to
nie zmienia faktu dokonanego? Mnie naprawdę w tym przypadku
wszystko jedno. A tak de facto to nasze posty na grupy dyskusyjne
fachowo, zdaje się, nazywają się właśnie ogłoszeniami. :)

--
Pozdrowieństwa,
Scally [która dalej walczy, ale może w końcu wygra. Z wirusem :)]

latać karzdy może
test
Radio Bis
koncert trójki niedzielny