Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP)

1. Data: 2008-10-23 03:02:09

Temat: Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP)
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dzisiejsza nauka wmawia nam blednie ze czas uplywa naokolo nas w
sposob ciagly - tak jak woda w rzece plynie nokolo nieruchomego
kamienia. Tymczasem "teoria wszystkiego" zwana Konceptem Dipolarnej
Grawitacji uczy nas ze czas stoi w miejscu, zas to my przemieszczamy
sie przez czas krotkimi skokami - podobnie jak skokowo dawniej
przemieszczaly sie klatki filmu przez nieruchomy ekran kinowy.
Istnieje tez wszystkim dobrze znany dowod ktory wzrokowo nam
uwidacznie ze czas faktycznie ma skokowy charakter. Dowod ten i jego
znaczenie chce wszystkim przypomniec za posrednictwem niniejszego
wpisu. Wszakze jesli czas uplywa skokowo, wowczas mozliwe (i
relatywnie latwe) jest podrozowanie przez czas i cofanie czasu do
tylu. Jesli zas nauczymy sie cofac nasz czas do tylu, wowczas nauczymy
sie takze jak mozemy zyc wiecznie poprzez powtarzalne cofanie sie do
czasu naszej mlodosci po kazdym osiagnieciu wieku starczego.

Istnienie mozliwosci cofania czasu do tylu oraz budowania wehikulow
czasu opisane zostalo na totaliztycznej stronie "timevehicle_pl.htm"
- o dzialaniu czasu, podrozach w czasie i o wehikulach czasu. "Teoria
wszystkiego" zwana Konceptem Dipolarnej Grawitacji (patrz jej opis na
totaliztycznej stronie "dipolar_gravity_pl.htm") definiuje czas jako
przebieg kontroli wykonawczej przez naturalne programy sterujace
naszym zyciem. (Dokladniejsze wyjasnienia jak owa kontrola wykonawcza
przebiega przez naturalne programy naszego zycia zawarte zostaly w
podrozdzialach N1.5 i N1.4 z tomu 11 monografii [1/5] upowszechnianej
bezplatnie z totaliztycznej strony "tekst_1_5.htm".) Zgodnie wiec z ta
dipolarna definicja czasu, "czas jest to po prostu ciag dyskretnych
rozkazow zawartych w programie naszego zycia". Jako zas ciag
dyskretnych rozkazow, czas daje sie przesuwac do przodu i do tylu,
przekakiwac, zwalniac lub przyspieszac, itp. Zgodnie wiec z owym
Konceptem Dipolarnej Grawitacji (patrz jego opis na totaliztycznej
stronie "dipolar_gravity_pl.htm") podrozowanie przez czas jest
mozliwe, realne, a nawet latwo realizowalne.

Oczywiscie, jesli czas faktycznie jest dyskretnym programem zlozonym z
ciagu pojedynczych rozkazow, w ktorym to programie kontrole wykonawcza
daje sie przesuwac do przodu i do tylu, wowczas musza istniec ku temu
jakies dowody fizykalne. Jak sie okazuje, "jeden z dowodow fizykalnych
na dyskretna nature czasu wielu z nas widzialo na wlasne oczy".
Dowodem tym jest interferencja zachodzaca pomiedzy dyskretnymi pulsami
czasu, a obiektami migoczacymi z czestoscia realizowania
indywidulanych rozkazow wykonawczych z naszych programow zycia.
Istnienie tej interferencji dowodzi ze czas wcale NIE plynie w sposob
ciagly, a uplywa on w sposob skokowy - tak jak pojedyncze klatki
filmowe przeplywaly przez ekrany w dawnych filmach, a scislej jak
dokonywana jest realizacja pojedynczych rozkazow w kazdym dlugim
programie. Dowod ten daje sie odnotowac golymi oczami - jesli wzrokowo
obserwuje sie stopniowe rozpedzanie jakiegos kola ze szprychami, tak
aby predkosc migania owych szprych wzrastala od zera az do okolo 1800
szprych/min (tj. aby migotanie owych szprych docelowo osiagalo
czestosc nie mniejsza od 30 Hz). (Przykladowo, daje sie to zobaczyc na
kolach samochodu, motocykla, lub wagonu, kiedy rozpedza sie on jadac
rownolegle do naszego samochodu.) Mianowicie, patrzac na owe coraz
szybciej obracajace sie szprychy, na poczatku widzimy w ktorym
kierunku sie one rozpedzaja. Jednak na pewnym etapie rozpedzania
odnotujemy, ze szprychy owe jakby sie zatrzymaly, a potem zaczynaja
sprawiac wrazenie ze zaczely sie obracac coraz szybciej w zupelnie
odwrotnym kierunku do ich faktycznego obrotu. Ow moment kiedy szprychy
sie zatrzymaja jest wlasnie momentem kiedy ich czestosc migotania
pokrywa sie z czestoscia realizowania indywidualnych rozkazow w
naszych programach zyciowych. Z kolei fakt ze w naszych oczach owe
szprychy zaczynaja sie jakby obracac w odwrotna strone, jest owym
wizualnym dowodem ze uplyw czasu ma nature dyskretna (znaczy ze czas
uplywa skokami). Wszakze jesli sie dobrze zastanowic, nic poza
dyskretna natura czasu NIE pozwala na uformowanie owego wrazenia
pozornego obracania sie szprych w kierunku odwrotnym do ich
faktycznego kierunku obrotow. Stad faktycznie istnienie tego zjawiska
jest jednym z fizykalnych dowodow na skokowy (dyskretny) charakter
uplywu czasu. (A wiec rowniez kolejnym dowodem na poprawnosc Konceptu
Dipolarnej Grawitacji.)

Wysoce obiecujaca jest swiadomosc, ze opisany powyzej fizykalny dowod
na skokowy (dyskretny) charakter czasu dostarcza nam jednoczesnie
zasady pomiaru szybkosci uplywu czyjegos czasu, a takze dostarcza
pierwszego przyrzadu do pomiaru owej szybkosci uplywu czyjegos czasu.
Jak bowiem filozofia totalizmu (patrz opisy totalizmu na stronie
"totalizm_pl.htm") nam objasnia, czas wcale NIE plynie z taka sama
szybkoscia dla kazdej osoby ani dla kazdej sytuacji. Przykladowo
szybkosc ta zmienia sie z wiekiem, stad np. u starych ludzi czas
plynie znacznie szybciej niz u mlodziezy. Rowniez w sytuacjach
wyzwalajacych silne uczucia czas wyraznie zmienia szybkosc swego
przebiegu. Dlatego jesli zbuduje sie rodzaj smigielka ktore bedzie
pozwalalo pomierzyc u danej osoby czestotliwosc (szybkosc) migotania
przy ktorej osoba ta odnotuje ze smigielko to pozornie zaczyna sie
obracac w kierunku odwrotnym do wlasciwego, wowczas otrzymamy przyrzad
do pomiaru szybkosci uplywu czasu u indywidualnych ludzi. Z kolei
pomiary owej szybkosci moga prowadzic ludzi do szokujacych odkryc, np.
ze niektorzy ludzie sa otyli wcale NIE z powodow ich genetyki czy
ilosci kalorii ktore zjadaja, a np. poniewaz ich doba jest znacznie
krotsza od doby ludzi szczuplych - a stad niektorym otylym zwyczajnie
brakuje czasu w dobie na spalenie kalorii ktore zjadaja.

Nie bede juz tutaj sie rozwodzil, ze kazdy dowod na skokowy uplyw
czasu jest jednoczesnie dowodem na istnienie Boga. Wszakze czytelnik
sam powinien byc w stanie wydedukowac, ze softwarowy czas ktory uplywa
w skokach, a wiec ktory daje sie cofac do tylu, mogl zostac
urzeczywistniony tylko w przypadku jesli istnieje Bog ktory celowo
czas ten zaprojektowal w taki niezwykly sposob. Wszakze aby taki czas
mogl panowac w swiecie fizycznym, Bog najpierw musial zbudowac cos, co
na totaliztycznych stronach "timevehicle_pl.htm" (patrz tam punkty #B6
i #D1) oraz "dipolar_gravity_pl.htm" (patrz tam punkt #G4) opisane
jest pod nazwa "przestrzen czasowa". Tylko bowiem kiedy taka
softwarowa "przestrzen czasowa" istnieje i dziala, czas moze
faktycznie uplywac skokowo w sposob jak to opisuje "teoria
wszystkiego" zwana Konceptem Dipolarnej Grawitacji. Z kolei aby taka
"przestrzen czasowa" faktycznie mogla byc zbudowana, istniec musi Bog
ktory na dodatek musi posiadac forme ogromnego programu - czyli forme
jaka Bogu przyporzadkowuje ow Koncept Dipolarnej Grawitacji.

Zaprezentowane powyzej wyjasnienia adoptowane zostaly z punktu #D2
najnowszej aktualizacji totaliztycznej strony internetowej o nazwie
"god_proof_pl.htm", datowanej 23 pazdziernika 2008 roku, lub pozniej.
Owa najnowsza aktualizacja strony "god_proof_pl.htm" powinna byc
dostepna az na kilku witrynach totalizmu. Jedna z tych witryn jest
"jan-pajak.com" - ktora jest dostepna pod adresem
http://jan-pajak.com/god_proof_pl.htm
na jakim przez krotkie okresy staram sie wystawiac po kolei kazda z
nowo-zaktualizowanych stron totalizmu.

Prosze odnotowac ze na kazdym z adresow (serwerow) totalizmu,
udostepniane sa praktycznie wszystkie strony totalizmu. Dlatego
niezaleznie od omawianej tutaj strony, na kazdym ze wskazanych tutaj
adresow faktycznie powinny byc tez dostepne wszystkie inne strony
totalizmu - chyba ze ktoras z nich zostala ostatnio zasabotazowana,
lub ze strona ta jest az tak nowa iz na dany serwer jeszcze nie
zdazylem jej zaladowac. (W przypadku jednak gdyby danej strony z
jakichs tam powodow nie bylo pod danym adresem, na owym adresie ciagle
beda dostepne MENU z linkami do innych adresow (serwerow) totalizmu,
na ktorych to innych adresach poszukiwane strony totalizmu powinny byc
juz dostepne.) Dlatego jesli ktos zechce przegladnac opisy z owych
innych stron totalizmu, np. z owych stron referowanych na niniejszym
wpisie, wowczas w powyzszym adresie, lub w dowolnym adresie strony
totalizmu ktora znajdzie w www.google.com , ostatnia nazwe adresu, np.
"god_proof_pl.htm" powinien zamienic na nazwe strony ktora chce
przegladnac, np. na nazwe strony "eco_cars_pl.htm", "boiler_pl.htm",
"free_energy_pl.htm", "fe_cell_pl.htm", "oscillatory_chamber_pl.htm",
"newzealand_pl.htm", "malbork.htm", "god_pl.htm", "god_proof_pl.htm",
"biblia.htm", "will_pl.htm", "dipolar_gravity_pl.htm",
"evolution_pl.htm", "telepathy_pl.htm", "nirvana_pl.htm",
"evil_pl.htm", "tekst_1_5.htm", "day26_pl.htm", "ufo_proof_pl.htm",
"explain_pl.htm", "katrina_pl.htm", itp.

Gdyby tutaj powyzszy tekst nie dal sie odczytac, lub jego linki nie
dzialaly, powyzszy wpis zawarty jest takze az na kilku blogach
totalizmu, kolejne z ktorych mozna znalezc pod nastepujacymi adresami:
http://www.getablog.net/totalizm
http://totalizm.wordpress.com
http://totalizm.blox.pl/html
http://totalizm.myblog.net
Na blogach owych warto rowniez poczytac ich poprzedni wpis numer #158
(lub poczytac poprzedni watek grupy
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/browse
_thread/thread/b62add8db2f75f86#
), ktory wyjasnia ze na pewnosc istnienia Boga trzeba sobie
zapracowac. Tresc tamtego wpisu uzupelnia wiec tresc niniejszego
wpisu.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

2. Data: 2008-10-25 20:02:38

Od: Kukasz <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 05:02, j...@g...com wrote:

> [...]
> sie zatrzymaja jest wlasnie momentem kiedy ich czestosc migotania
> pokrywa sie z czestoscia realizowania indywidualnych rozkazow w

Hmm, jeżeli to prawda to po co ja mam większe od 30 Hz odświeżanie w
monitorze skoro wszechświatowy komputer tego nie uwzględnia?

> [...]
> krotsza od doby ludzi szczuplych - a stad niektorym otylym zwyczajnie
> brakuje czasu w dobie na spalenie kalorii ktore zjadaja.

Chyba nie tędy droga, nie trzeba żadnych "śmigiełek" żeby wykazać
błędność tej teorii. Pamiętam doskonale mój stary gramofon w którym to
optymalną prędkość odtwarzania ustawiało się właśnie na tej zasadzie.
Mała lampka podświetlała obracający się talerz na którym były
namalowane czarne paski. Ustawienie optymalnej prędkości polegało
właśnie na "unieruchomieniu" tych pasków.
W swojej teorii Pan twierdzi że w tym momencie różne osoby powinny
ustawiać całkowicie różną prędkość odtwarzania.

Nie spotkałem się z badaniami nad "odświeżaniem" oka więc nie jestem
pewien ale zakładam że efekt który Pan wyżej opisuje wynika właśnie z
faktu "odświeżania" ludzkiego oka 30 razy na sekundę.
Po prostu jeżeli zrównam "migotanie" szprych z częstotliwością
odświeżania oka to wówczas otrzymam koło w spoczynku, cofanie zachodzi
przez przesunięcie o ponad 1 szprychę na "mignięcie".

Czy kamery kręcące np. 120 fps też rejestrują cofanie się koła jeżeli
szprychy "migotają" z częstotliwością 30 Hz?
A tak w ogóle 30 Hz to bardzo mało i niemożliwe byłoby zachowanie
płynności zachodzących zjawisk.

3. Data: 2008-10-26 07:02:14

Od: Kukasz <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 04:02, j...@g...com wrote:
> [...]
> jest jednym z fizykalnych dowodow na skokowy (dyskretny) charakter
> uplywu czasu. (A wiec rowniez kolejnym dowodem na poprawnosc Konceptu

Jeżeli szprychy zatrzymywałyby się przy 30 Hz to wówczas odświeżanie
wszechświata musiałoby wynosić tyle samo. To trochę mało. Niemożliwe
byłoby zachowanie płynności zjawisk które przecież w spowolnieniu są
nadal płynne. W ogóle to po co wówczas ustawiać większe odświeżanie w
komputerze niż 30 Hz skoro nie uwzględniałby tego wszechświatowy
komputer.

Efekt ten raczej pozwala na uzyskanie odpowiedzi ile fps widzi ludzkie
oko niż z jaką częstotliwością odświeża się wszechświat.

> [...]
> krotsza od doby ludzi szczuplych - a stad niektorym otylym zwyczajnie
> brakuje czasu w dobie na spalenie kalorii ktore zjadaja.

Chyba nie tędy droga, to już jest sprawdzone i żadne "śmigiełko" nie
jest to tego potrzebne. Powinien pamiętać Pan gramofony w których to
optymalną prędkość przewijania ustawiało się właśnie w ten sposób.
Lampka podświetlała talerz z namalowanymi paskami. Wyregulowanie
polegało właśnie na "zatrzymaniu" tych pasków.
Jeżeli to co Pan pisze byłoby prawdą wówczas różne osoby powinny
ustawiać różne prędkości odtwarzania, czego nie zaobserwowałem.

A tak w ogóle to nawet jeżeli skokowy upływ czasu byłby prawdą to
trzeba by zakładać o wiele większą częstotliwość.

P.S
Czy kamera rejestrująca 120 fps widzi "efekt cofania się kół" których
szprychy "migotają" z częstotliwością 30 Hz?

4. Data: 2008-10-28 01:21:46

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Oct 26, 8:02 pm, Kukasz <k...@g...com> wrote:
> Chyba nie tędy droga, ...
Starozytni mieli dziesiatki wyjasnien dlaczego w lustrze widzi sie
odbicie swojej twarzy. Podobnie widze Wasc po tygodniu namyslu i
poszukiwan znalazles cos czym usilujesz obalic moj przelomowy dowod.
Jednak nie kazdy pseudo-naukowy belkot, nawet jest uzywa on
najbardziej naukowe zwroty, faktycznie wnosi w sobie jakikolwiek
merit. Szczegolnie jest zawiera tylko zarzuty, jednak NIE jest w
stanie wyjasnic zjawiska w alternatywny sposob!

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

5. Data: 2008-10-28 08:45:14

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

<j...@g...com>
g.googlegroups.com...

> [...]
> sie takze jak mozemy zyc wiecznie poprzez powtarzalne cofanie sie do
> czasu naszej mlodosci po kazdym osiagnieciu wieku starczego.

Co z tego, że teoretyczny człowiek w teorii zwanej Koncept Dipolarnej Grawitacji
będzie teoretycznie przenosił się skokami w teoretycznym czasie, skoro nie
ma to żadnego odniesienia do rzeczywistego człowieka, który żyje tu na Ziemi?
Teorie o samonakrywających się stoliczkach, o smokach pożerających dziewice,
o złotych rybkach spełniających życzenia itd są piękne ale to bajki.
W REALU jest tak:
CZAS to własność konkretnej rzeczywistej objętości, a upływ czasu mierzy się
tempem przemian w tej objętości. Upływ czasu jest ciągły bowiem najmniejszy
element składowy dt=1/oo sekundy ma wymiar ZERO choć wartość >0
Wielkość = wymiar + wartość
Wymiar jest rzeczywisty, a wartość jest urojona (podwymiar)
Wielkość jest liczbą zespoloną.

> [...]
> Nie bede juz tutaj sie rozwodzil, ze kazdy dowod na skokowy uplyw
> czasu jest jednoczesnie dowodem na istnienie Boga. [...]

"czas jako przebieg kontroli" <= totalne wymieszanie pojęć :-)
W teorii w której teoretyczny czas jako przebieg kontroli - stoi w miejscu,
a teoretyczne "my" przemieszczają się przez czas krótkimi skokami -
brakuje synchronizacji, bo każdy teoretyczny element zbioru "my"
mógłby sobie skakać gdzie mu się podoba gdyby oczywiście teroretyczny
obiekt zakwalifikowany do zbioru "my" miał możliwość decydowania o sobie,
i o tym gdzie skacze: do przodu, do tyłu, w górę, w bok czy w otchłań bez dna.
Proponuję wzbogacić "Teorię wszystkiego" o żywych ludzi - wszak żywi
ludzie należą do zbioru WSZYSTKO.
Taka teoria nabrałaby rumieńców - żyłbym w dwóch miejscach:
tu i teraz oraz w teorii.
Tu i teraz pisałbym posty do Usenetu, a w teorii podrywałbym Kopciuszka
nic o tym nie wiedząc. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

6. Data: 2008-10-29 02:14:47

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Oct 28, 9:45 pm, "Robakks" <r...@o...eu> wrote:
> [...]
> ma to żadnego odniesienia do rzeczywistego człowieka, który żyje tu na Ziemi?

Ale wy Wascie-UFOle jestescie uparci we wmawianiu ludziom bzdur.
Czyzby australijskie muchy byly krewniakami Wasciow? Dyskusja z
Wasciami to potwierdzenie starego powiedzenia "chlop swoje a baba
swoje". Wszakze niniejszy wpis ma wlasnie na celu wskazanie
empirycznego dowodu, ze "softwarowa interpetacja czasu" jest
rzeczywistoscia i prawda. Normalne ludzkie zasady dyskusji wymagaja,
ze zanim wy Wascie-UFOnauci zaczniecie opluwac powyzszy dowod,
najpierw powiniscie wykazac ze dowod ten nie ma meritu. Wy zas
plujecie bez zadnego uzasadnienia. Oj UFOle, UFOle. Nawykliscie przez
tysiaclecia do zwodzenia oglupialych ludzi, teraz Wasciom jakos nie
chce wejsc do glowy ze ow czas sie juz skonczyl.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

7. Data: 2008-10-29 21:25:58

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Oct 30, 4:54 am, "Przewodas" <b...@b...pl>
wrote:
> Proszę zwrócić uwagę na typowe zachowanie szarlatana:
Nazywajac mnie szarlatanem Wasciu-UFOlku wcale NIE neutralizujesz
mojego dowodu z poczatka tego wpisu, ze czas faktycznie uplywa w
skokach, a stad ze wehikuly czasu daje sie zbudowac oraz ze daje sie
pokonac nimi smierc ludzi. Aby przekonac innych ludzi ze nie mam
racji, czego wy Wscie-UFOle chcecie za wszelka cene dokonac,
powinienes podjac tutaj rzeczowa dyskusje i pokazac jakies dowody
wziete z zycia ktore by zaprzeczaly mozliwosci budowy wehikulow czasu.
Niestety, wy Wascie-UFOle NIE macie takich dowodow, bowiem sami
uzywacie na Ziemi waszych wlasnych wehikulow czasu. Tyle ze Wascie
bawicie sie w "psa ogrodnika" i nam ludziom NIE pozwalacie zbudowac
tego czym sami sie cieszycie!

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Dlaczego zamiast wyniszczac ludzkosc po prostu nam nie pomozecie
wyjsc spod czarnych lat waszej skrytej okupacji?

8. Data: 2008-10-31 04:03:16

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Oct 31, 11:31 am, "1 druga" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
> 100Hz/sek i oswietlone swietlowka zasilana z  sieci 50Hz x polowki okresu
> sinusoidy dodatnia i ujemna  = 100 blyskow , da efekt stania kola w miejscu ,
> da efekt UROJONY , a odpowiednia modfyfikacja czesotliwosci blyskow owej
> swietlowki da efekt krecenia sie kola w przeciwna strone , da efekt UROJONY
> wiec nie wiem z kad pan wytrzasnal analogie do uplywu czasu ,
> obawiam sie ze widzi pan jedynie swiat z jednego punktu , wlasnego monitora
> wiec panu wyjasnie , na monitorze obraz jest wyswietlany obecnie z
> czestotliwoscia 60-120Hz a na TV 25 klatek x 2 polobrazy z przeplotem = 50
WOW, jeszcze jeden UFOlek ktory spedza czas na ksiezycu i nigdy NIE
mial okazji odnotowac co sie dzieje na Ziemi. Spytaj zwyklych ludzi, a
sie dowiesz, ze wzrokowe odwrocenie kierunku wirowania jest bardzo
czesto obserowanym efektem. (Oczywiscie widywanym tylko przez ludzi,
ktorych ciala NIE migotaja w trybie tzw. "telekinetycznego migotania"
jaki uzywaja UFOnauci.)

Kazdy tez moze ten efekt zobaczyc na wlasne oczy, jesli np. uwaznie
przygladnie sie smiglu zastartowywanego smaolotu, albo nawet szprychom
wlasnego rowera odwroconego do gory kolami i napedzanego przez kogos
innego.

Chinczycy takich jak Wasc nazywaja "zaba w studni" - wszkaze zaba w
studni tez NIE widzi swiata naokolo siebie i NIE ma pojecia co w
rzeczywistym swiecie sie dzieje.

Co nam z Wascinych teorii jakie Wasc nam wylozyl powyzej, jesli Wasc
rzeczywistego zycia jeszcze NIE widzial. Proponuje wiec sie wylaczyuc
i odleciec z powrotem na swoj ksiezyc!

Z totaliztycznym slautem,
Jan Pajak

dieta