Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!

1. Data: 2019-01-31 04:15:50

Temat: Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Wojna domowa?

https://www.youtube.com/watch?v=BlVxDB47Np4&feature=
youtu.be

2. Data: 2019-01-31 04:18:18

Temat: Re: Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-31 04:15, Ilona wrote:
> Wojna domowa?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=BlVxDB47Np4&feature=
youtu.be

Train of horror: Germans build monument to migrant murder, rape and crime

https://www.youtube.com/watch?v=Lmc8yYe-JzA

//1 875 komentarzy

3. Data: 2019-01-31 12:00:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> Wojna domowa?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=BlVxDB47Np4&feature=
youtu.be

Tak.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-01-31 15:41:50

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 31.01.19 um 04:18 schrieb Ilona:

youtu.be

> Train of horror: Germans build monument to migrant murder, rape and crime
>
> https://www.youtube.com/watch?v=Lmc8yYe-JzA
>
> //1 875 komentarzy

Z tymi snami to jest roznie. Osobiscie w nie wie wierze, ale sa tacy co
wierza i dla nich sa rozne senniki. Moja mama miala sennik krolowej Saby
i cos tam w nim sprawdzala. Czy jej sie sprawdzalo, tego nie wiem, bo z
racji wieku na tym sie nie znalem.

Senniki niemieckie:

>(...) wollen Sie andere Menschen beeinflussen, immer Recht haben, sie
signalisiert Sorgen und Ärgernisse. Es kann auch sein, dass Sie in
absehbarer Zeit öffentlich auftreten müssen und eine Rede halten oder
sich vor Angriffen verteidigen müssen. Wenn Sie eine besteigen oder
darauf stehen, erhalten Sie öffentliche Ehren. Auch können Krankheiten
und unzufriedenstellende Geschäfts- oder Handelsergebnisse jeder Art ins
Haus stehen. <

>Träumt man in Zeiten des Friedens von Krieg, so weist das auf Streit
in der näheren Umgebung hin. Es kann aber auch Aggression und
unterdrückte Wut bedeuten. <

Senniki polskie:

>wielke zgryzoty<

> nieporządek i chaos, który towarzyszy nam w codziennym życiu.
Symbolizuje nieustającą walkę i konflikty; być może masz poczucie, że
jakaś sfera Twojego życia jest zagrożona. Wojna może odzwierciedlać
również wewnętrzny konflikt, rozdarcie pomiędzy własnymi uczuciami,
celami oraz przekonaniami. <

Sa jednak ciekawsze obiekty do snienia. Np.

>Wódka - Jest we śnie symbolem Twojego powodzenia i sympatii, jaką
darzą Cię inni<

>Seks - zdrada we śnie dla osoby w stałym związku - jesteś trochę
znudzona partnerem, pragniesz odmiany i większego zaangażowania
partnera, małej rewolucji w sypialni lub wspólnego hobby, zajęcia,
czułych gestów, pamięci. <

Podobno moze sterowac snami. Kolezanka opowiadala mi, ze kiedys w czasie
kilkudniowego kursu hipnozy wszyscy uczestnicy mieli ten sam sen!
Mozna sprobowac.
--
saluto
Silvio Balconetti

5. Data: 2019-01-31 17:39:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

youtu.be

> Train of horror: Germans build monument to migrant murder, rape and crime
>
> https://www.youtube.com/watch?v=Lmc8yYe-JzA
>
> //1 875 komentarzy

To tylko wstęp. Malowanie kwiatkow na asfalcie nie skutkuje. Skończy się na
krwawych metodach - to tylko kwestia pojawienia się przywódcy. A się pojawi
niewątpliwie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-01-31 19:31:51

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-31 15:41, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> Podobno moze sterowac snami. Kolezanka opowiadala mi, ze kiedys w czasie
> kilkudniowego kursu hipnozy wszyscy uczestnicy mieli ten sam sen!

i sądzisz, że te gazety to oni w ramach poparcia wywiesili?

7. Data: 2019-01-31 19:40:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-31 17:39, XL wrote:

> [...]
> krwawych metodach - to tylko kwestia pojawienia się przywódcy. A się pojawi

Tak, to druga faza misternego planu terroryzowania Europy a tu federacja
nie domknięta i europejskiej armii nie ma.

8. Data: 2019-02-01 08:10:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-31 o 17:39, XL pisze:

> To tylko wstęp. Malowanie kwiatkow na asfalcie nie skutkuje. Skończy się na
> krwawych metodach - to tylko kwestia pojawienia się przywódcy. A się pojawi
> niewątpliwie.

Wybierzesz go osobiście i będziesz brała czynny udział?
Mokry sen pseudonarodowca...

A ilona pisała, że nie da się wejść do tej samej rzeki. I że narodowcy
się zmienili. LOL.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-02-01 09:15:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

youtu.be

> Tak, to druga faza misternego planu terroryzowania Europy a tu federacja
> nie domknięta

Ba - w rozsypce.

> europejskiej armii nie ma.

Niby nie.
Tylko czy tam jakiego tajnego kommanda spod znaku półksiężyca nie ma -
gdzieś im się rozpłynęło 130 tys. - w innych krajach też.
Ja Merkel nawet w dzień dobry nie wierzę.
https://www.google.pl/amp/s/www.o2.pl/artykul/niemcy
-maja-problem-zniknelo--tysiecy-imigrantow-596577635
5890305a%3famp=1
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2019-02-01 09:15:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Wybierzesz go osobiście i będziesz brała czynny udział?

Hitler może się ponownie narodzić tylko w Niemczech.
Ty to masz sny...

> Mokry sen pseudonarodowca...
>
> A ilona pisała, że nie da się wejść do tej samej rzeki. I że narodowcy
> się zmienili. LOL.

Nigdy się nie zmieniają - zawsze widzą w Niemcach Niemców.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Blog o psychologi
Przeprowadzam się z FB :-)