Polskość to niesamowita idea.

1. Data: 2019-01-30 20:14:53

Temat: Polskość to niesamowita idea.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Polskość to niesamowita idea. Ponad tysiącletnie dziedzictwo i unikalna
tożsamość narodowa, warta tego, by ją przekazać również pokoleniom
naszych pra, pra, pra-wnuków. "

https://ruchnarodowy.net/nastawienie-ofensywne/

2. Data: 2019-01-30 21:04:31

Temat: Re: Polskość to niesamowita idea.
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.01.19 um 20:14 schrieb Ilona:

> "Polskość to niesamowita idea. Ponad tysiącletnie dziedzictwo i unikalna
> tożsamość narodowa, warta tego, by ją przekazać również pokoleniom
> [...]

Rozczaowalem sie, bo czytalem, ze dzieje Slowianszczyzny, a wiec i
Polski to co najmniej 7000 lat.

https://bialczynski.pl/tag/wielka-lechia/
https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/2018/
10/21/polska-jest-krajem-starozytnym-co-na-dzis-udow
adniaja-43-zagraniczne-zrodla-naukowe-janusz-bieszk/

>Czas istnienia Wielkiej Lechii, to okres od kilku tysięcy lat przed
naszą erą do około roku 1000 naszej ery. Polskie kroniki datują Lechię
na okres od około 3-4 tysięcy lat temu. Ale najnowsze naukowe odkrycia
genetyków, lingwistów, antropologów fizycznych, religioznawców i
historyków zdają się wskazywać na to, że zorganizowane struktury Słowian
na ziemiach naddunajskich, w obrębie Odrowiśla i nad Łabą istnieją już
od co najmniej 7 tysięcy lat.<

>Narody i ludy Wielkiej Lechii przodowały i uczyły inne ludy
rolnictwa, przemysłu i organizacji społecznej. W świadomości
społecznej Słowianie i praPolacy znani są głównie z handlu bursztynem
i ewentualnie z tak zwanych dymarek. A tymczasem przodowali oni przez
kilka tysięcy lat w przemyśle chemicznym, kamieniarskim, metalurgicznym
i na przykład stoczniowym przez kilka tysięcy lat. W tym okresie
ziemie Lechii były też spichlerzem Europy<

>Podstawowy zasięg kulturowo-administracyjny Lechii, obejmował obszar
dzisiejszej Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Niemiec, Austrii,
Białorusi, Ukrainy, części Rosji, państw Bałtyckich i południowych
państw słowiańskich. Ten podstawowy obszar zajmowany przez Imperium
Lechitów można opisać przebiegiem rzek granicznych: Renu, Dunaju,
Dniepru, a okresowo nawet Wołgi, oraz mórz: Bałtyku, Północnego,
Adriatyku, Egejskiegi i Czarnego. <

>Niezwykle pozytywna natura Słowian europejskich, wyrażająca się między
innymi w tym, że byli skrajnie słowni, nie dążyli do posiadania cudzej
własności i w odróżnieniu od innych ludów nie stosowali niewolnictwa<

itd.

http://slowianieiukrytahistoriapolski.pl/historia_le
chii/krotka_definicja_wielkiej_lechii/index,pl.html
--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2019-01-30 21:39:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 21:04, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> itd.
>
> http://slowianieiukrytahistoriapolski.pl/historia_le
chii/krotka_definicja_wielkiej_lechii/index,pl.html

Cierpliwości.
Teraz dawne cele realizuje się nowymi metodami.
Popatrz jak wielu Lechitów, ostatnimi czasy, osiedliło sie w dawnych
granicach.

//to z całą pewnością nie pozostanie bez wpływu.

4. Data: 2019-01-30 22:44:07

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> granicach.
>
> //to z całą pewnością nie pozostanie bez wpływu.

Ja juz od dawna glosze idee Szesciumorza - Adriatyku, Morza Czarnego,
Egejskiego, Baltyckiego, Polnocnego i Bialego. Zastanawiam sie tylko co
bedzie jak Lechici w Brukseli spotkaja sie z odwiecznymi wrogami,
osobnikami obcymi rasowo, religijnie i swiatopogladowo, bo tam chyba juz
od dziesiecioleci multikulti, muslimy, zydzi, murzyni, cyklisci,
ateisci i wszelkie lewactwo.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

5. Data: 2019-01-30 22:56:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-01-30 23:01:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 22:44, silvio balconetti wrote:

> [...]
> osobnikami obcymi rasowo, religijnie i swiatopogladowo, bo tam chyba juz
> od dziesiecioleci multikulti, muslimy, zydzi, murzyni, cyklisci, ateisci

Ale, zauwaz, że to wszystko sztuczne, bezideowe.

7. Data: 2019-01-30 23:02:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 22:56, XL wrote:

> ?

Ja Ciebie też... :)

8. Data: 2019-01-30 23:25:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Ja Ciebie też... :)

:-))

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Konkurs
Tajne przez poufne
Skromność Kaczyńskiego
Jeszcze większy SĘK - wyniuchane w sieci:
Takiego grabienia w dziejach kraju nie było