Takiego grabienia w dziejach kraju nie było

1. Data: 2019-01-29 15:41:12

Temat: Takiego grabienia w dziejach kraju nie było
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewelacje wyborczej obiegły zszokowany internet.
W nagraniach w których Kaczyński wyznaje że bedzie kradł jak Rydzyk, zajumiać miał
miliard trzysta milionów, aby sobie dwie wieże na swoją i brata cześć postawić w
Warszawie,które bedą pracowały dla zysku partii ( nadal nie rozumiem dlaczego
bolszewicy kochający pis jeszcze nie w Koreii, tam już dwanascie tysiecy pomników do
wylizywania stoi i wchodzenia im w dupsko, po co tu budować, jak tam ich ukochany
ustrój już od lat gotowy aż z dup się dymi?).
Ale dla ludzi kumatych oddawna wiadomo że ten komunista z Żoliborza to złodziej, już
od czasów gdy go Wałęsa wywalił, bo zaczął kraść wtenczas miliony, a ten z tej całej
nienawiści spalił kukłę Wałęsy i robił z niego bolka, bo mu kraść nie wolno było.
Nadażyła się okazaja bo Rydzykowy plebs to syndrom " gdzie mój mózg" dał mu dojscie
do władzy,a to kradnie już nie miliony tylko miliardy. Po to była reforma " wymiaru
sprawiedliwości". Czy Ziobro posadzi teraz Kaczyńskiego i jego złodziejskich
aparadczyków grabiących jak Pisiewicze i Misiewicze ile wlezie?
Co z tego ma lud, podwyżki cen, bo przy takim grabieniu aby nadrobić straty ludzie
podnoszą ceny. Kompromitacja Polski na cały świat, bo wszystkich obrażali aby kraść
im nie przeszkadzano, gdzie w Unii która ma fioła na punkcie przestrzegania prawa to
jest trudne. Doszło do tego że obce kraje unijne zaczeły bronić konstytucji narodu
polskiego przed złodziejami co napadli na kraj. Tak więc lud ma Polskę w ruinie i
rozryczanego z nienawiści chama podpuszczonego na Polaków.

2. Data: 2019-01-29 21:44:53

Temat: Re: Takiego grabienia w dziejach kraju nie było
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Podpal się w ramach protestu.

3. Data: 2019-01-29 22:02:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:
> Podpal się w ramach protestu.

Dopiero mu telefon oddali po kolejnym turnusie w psychuszce - niech sobie
pisze :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-01-30 01:00:28

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No co jest buraki, internet i media wyją od afery z Kaczyńskim, a wy co zezowaci na
obłudzie?
Co wam się należy okradać Polskę, której niespolonizowany cham nienawidzi,z bandą
komunistów i złodzeji,bo afera goni aferę i okazuje się że nie ma tak że Kaczyński
nie wiedział, tylko sobie zrobił z kraju prywatny interes gangsterski. A wiecie
buraki że wam za pis to Polacy nie odpuszczą i wam skończy się rozwolnienie
nienawiści do Polski tragicznie, czy też nie wiecie?

5. Data: 2019-01-30 01:13:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 01:00, Lord Gender wrote:
> [...]
buraki że wam za pis to Polacy nie odpuszczą i wam skończy się rozwolnienie
nienawiści do Polski tragicznie, czy też nie wiecie?

Napisałem obok:

https://demotywatory.pl/4792193/250-000-000-000-zlot
ych

Owsiak z orkiestry musiały by zbierać przez 3790 lat.

https://niezalezna.pl/240330-co-mozna-bylo-zrobic-za
-pieniadze-z-luki-vat-to-daje-do-myslenia

"Z szacunków resortu finansów wynika, że luka VAT za lata 2008-2015
plasowała się na poziomie 250-265 mln zł. Ponadto w latach 2006-2015
według raportów Komisji Europejskiej luka VAT wzrosła z 0,6% PKB do 2%
PKB. W samym 2015 polski budżet stracił przez duża lukę i słabą
ściągalność aż 40mld zł.

Co można byłoby zrobić za pieniądze z luki VAT?
Na przykład zbudować ponad milion nowych mieszkań dla polskich rodzin.
Przyczyniłoby się to do rozwiązania problemu deficytu mieszkań w Polsce.

Można byłoby sfinansować program darmowych leków dla wszystkich (nawet
leków bez recepty) przez ponad 6 lat.

Kwota luki VAT to równowartość kosztu budowy ok. 6000 km autostrad. To
ok. 50% więcej niż obecna długość autostrad i dróg ekspresowych w Polsce!"

reszta, nie mniej ciekawa:

6. Data: 2019-01-30 01:23:56

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

IIlona
Po co wklejasz złodzeji z niezależnej, oni są opłaci ze skradzionych pieniędzy ze
Skoków i my wszyscy z państwowej kasy kryjemy straty z ograbienia Skoków. A jest to
jedna z największych afer od upadku komunizmu w Polsce, więc ile dobra można było dla
społeczeństwa zrobić, gdyby nie okradli Skoków bandyci wypisujący następnie
propagandę kłamstw i pomówień opłacani przez Pis.

7. Data: 2019-01-30 01:30:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 01:23, Lord Gender wrote:
> [...]
społeczeństwa zrobić, gdyby nie okradli Skoków bandyci wypisujący następnie
propagandę kłamstw i pomówień opłacani przez Pis.

Eee, tam, FOZ był wiekszy, (relatywnie) i do dzisiaj nie ma winnych.

//że, o rozdupceniu całego przemysłu, w latach 90-dziesiątych nie wspomne.

8. Data: 2019-01-30 01:36:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 01:30, Ilona wrote:

> Eee, tam, FOZ był wiekszy, (relatywnie) i do dzisiaj nie ma winnych.
>
> //że, o rozdupceniu całego przemysłu, w latach 90-dziesiątych nie wspomne.

Poczytaj sobie na Dobranoc :)

https://archiwum.businessinsider.com.pl/kraj/fozz-ma
tka-wszystkich-afer/k864l

9. Data: 2019-01-30 01:42:26

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To popatrz dlaczego wszystko non stop drożeje, chodzisz do sklepów? Dlatego drożeje
bo tak kradną i aby ludzie wyrównali straty muszą podnosić ceny. Zgadnij gdzie z
Puszczy powędrowało drewno, no ten jedyny w europie zabytek prawdziwej puszczy,
znalazła się nasza puszcza w firmach skandynawskich. Ograbili dobro kraju i pogonili,
a takie taliby za niszczenie zabytków wyłapali w Hadze 7 lat odsiadki. I tu też
pojawi się trybunał miedzynarodowy bo jest wpisana do zabytku światowego, byle tylko
komunisci i złodzieje z pis się nachapali, a dla Polski to ogromna strata.

10. Data: 2019-01-30 03:22:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 01:42, Lord Gender wrote:
> [...]
komunisci i złodzieje z pis się nachapali, a dla Polski to ogromna strata.

Puszcza wpisana do rejestru, ale wycinka była w uprawach leśnych.

W puszczy, gdzie drzewostan jest róznorodny, kornik nie występuje w
formie kolonii zajmujących całe hektary, tylko na pojedynczych drzewach.
W uprawach lesnych, gdzie występuje jeden gatunek drzew, (np: świerk),
na połaci dziesiątek hektarów, zdarza się, że cała uprawa może zostać
zjedzona przez korniki. Słowem, gdyby tego w pore nie wycięto i tak byś
ch*ja z tego miał.

Z pozdrowieniami od niemieckich Borkenkäfer, z uwzględnieniem
Buchdrucker und Kupferstecher & Koledzy.
http://www.lwf.bayern.de/waldschutz/monitoring/06560
9/index.php

Świnie się nagradzają ?
Operacja Tunguska.
Duńskie i Radzieckie myśliwce bombardują Paryż.
i znów zapachniało Hexagonale
Polexit