Grupy

i znów zapachniało Hexagonale

1. Data: 2019-01-28 22:42:48

Temat: i znów zapachniało Hexagonale
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

i niektórym na kremlu w Bruxelli ciśnienie skoczyło.

https://www.facebook.com/partiaPolEXIT/videos/191750
4465038138/

2. Data: 2019-01-29 01:33:39

Temat: Re: i znów zapachniało Hexagonale
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> i niektórym na kremlu w Bruxelli ciśnienie skoczyło.
>
> https://www.facebook.com/partiaPolEXIT/videos/191750
4465038138/

Jakieś 225 muszą mieć :-)))

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:
https://www.homoseksualizm.edu.pl/terapia/faq/337-mi

3. Data: 2019-01-29 17:35:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-29 01:33, XL wrote:
> Ilona <i...@u...net> wrote:
>> i niektórym na kremlu w Bruxelli ciśnienie skoczyło.
>>
>> https://www.facebook.com/partiaPolEXIT/videos/191750
4465038138/

> Jakieś 225 muszą mieć :-)))

Bolek by się ucieszył.
https://www.politico.eu/article/lech-walesa-independ
ence-hero-throw-poland-out-of-eu-interview/

4. Data: 2019-01-29 17:42:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-29 17:35, Ilona wrote:
> On 2019-01-29 01:33, XL wrote:
>> Ilona <i...@u...net> wrote:
>>>    i niektórym na kremlu w Bruxelli ciśnienie skoczyło.
>>>
>>> https://www.facebook.com/partiaPolEXIT/videos/191750
4465038138/

>> Jakieś 225 muszą mieć :-)))
>>

> Bolek by się ucieszył.
> https://www.politico.eu/article/lech-walesa-independ
ence-hero-throw-poland-out-of-eu-interview/

i pod, nie mniej interesujące komantarze:

"
Observer
Is is really disgusting when ex president speaks agains its own conutry.
This is treason and now is understable why Wallesa won only 1% votes
when we tried to come back.
Posted on 12/19/16 | 6:32 AM CET

wi
Wałęsa is not a hero. Documents we published in Poland on his
collaboration with the regime since Solidarnośc was born.
Posted on 12/19/16 | 7:05 AM CET
"

5. Data: 2019-01-29 22:00:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> On 2019-01-29 17:35, Ilona wrote:

4465038138/

>>> Jakieś 225 muszą mieć :-)))
>>>

>> Bolek by się ucieszył.
>> https://www.politico.eu/article/lech-walesa-independ
ence-hero-throw-poland-out-of-eu-interview/

> i pod, nie mniej interesujące komantarze:
>
> "
> Observer
> Is is really disgusting when ex president speaks agains its own conutry.
> This is treason and now is understable why Wallesa won only 1% votes
> when we tried to come back.
> Posted on 12/19/16 | 6:32 AM CET
>
> wi
> Wałęsa is not a hero. Documents we published in Poland on his
> collaboration with the regime since Solidarnośc was born.
> Posted on 12/19/16 | 7:05 AM CET
> "

Brak mi ,,His nickname was TW Bolek".

6. Data: 2019-01-29 22:14:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-29 22:00, XL wrote:
> Ilona <i...@u...net> wrote:

4465038138/

>>> Bolek by się ucieszył.
>>> https://www.politico.eu/article/lech-walesa-independ
ence-hero-throw-poland-out-of-eu-interview/

>> i pod, nie mniej interesujące komantarze:
>>
>> "
>> Observer
>> Is is really disgusting when ex president speaks agains its own conutry.
>> This is treason and now is understable why Wallesa won only 1% votes
>> when we tried to come back.
>> Posted on 12/19/16 | 6:32 AM CET
>>
>> wi
>> Wałęsa is not a hero. Documents we published in Poland on his
>> collaboration with the regime since Solidarnośc was born.
>> Posted on 12/19/16 | 7:05 AM CET
>> "
>
> Brak mi ,,His nickname was TW Bolek".

ależ jest, mówisz i masz:

"
ze swiata
There is pretty strong evidence that he was cowed by the secret police
and signed an agreement to inform for them, obtaining the code name
"Bolek." He was apparently stricken from the rolls of agents in 1976 due
to a lack of cooperation."
The uncomfortable truth is that Mr Walensa was a snitch, the paid
informer of communist secret police. Hi willingly took money for
informing about his co-workers. As a result may lives has been destroyed!
Posted on 12/19/16 | 10:15 AM CET
"

// i zdaje się relacja 'z pierwszej reki'

7. Data: 2019-01-29 23:41:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-29 22:14, Ilona wrote:
> On 2019-01-29 22:00, XL wrote:

4465038138/

ence-hero-throw-poland-out-of-eu-interview/

>>> i pod, nie mniej interesujące komantarze:
>>>
>>> "
>>> Observer
>>> Is is really disgusting when ex president speaks agains its own conutry.
>>> This is treason and now is understable why Wallesa won only 1% votes
>>> when we tried to come back.
>>> Posted on 12/19/16 | 6:32 AM CET
>>>
>>> wi
>>> Wałęsa is not a hero. Documents we published in Poland on his
>>> collaboration with the regime since Solidarnośc was born.
>>> Posted on 12/19/16 | 7:05 AM CET
>>> "
>>
>> Brak mi ,,His nickname was TW Bolek".
>>

> ależ jest, mówisz i masz:
>
> "
> ze swiata
> There is pretty strong evidence that he was cowed by the secret police
> and signed an agreement to inform for them, obtaining the code name
> "Bolek." He was apparently stricken from the rolls of agents in 1976 due
> to a lack of cooperation."
> The uncomfortable truth is that Mr Walensa was a snitch, the paid
> informer of communist secret police. Hi willingly took money for
> informing about his co-workers. As a result may lives has been destroyed!
> Posted on 12/19/16 | 10:15 AM CET
> "
>
> // i zdaje się relacja 'z pierwszej reki'

a w jednym z końcowych komentarzy link:

https://www.youtube.com/watch?v=BksL3M_IkbE&feature=
youtu.be

8. Data: 2019-01-30 11:05:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> On 2019-01-29 22:00, XL wrote:

4465038138/

ence-hero-throw-poland-out-of-eu-interview/

>>> i pod, nie mniej interesujące komantarze:
>>>
>>> "
>>> Observer
>>> Is is really disgusting when ex president speaks agains its own conutry.
>>> This is treason and now is understable why Wallesa won only 1% votes
>>> when we tried to come back.
>>> Posted on 12/19/16 | 6:32 AM CET
>>>
>>> wi
>>> Wałęsa is not a hero. Documents we published in Poland on his
>>> collaboration with the regime since Solidarnośc was born.
>>> Posted on 12/19/16 | 7:05 AM CET
>>> "
>>
>> Brak mi ,,His nickname was TW Bolek".
>>

> ależ jest, mówisz i masz:
>
> "
> ze swiata
> There is pretty strong evidence that he was cowed by the secret police
> and signed an agreement to inform for them, obtaining the code name
> "Bolek." He was apparently stricken from the rolls of agents in 1976 due
> to a lack of cooperation."
> The uncomfortable truth is that Mr Walensa was a snitch, the paid
> informer of communist secret police. Hi willingly took money for
> informing about his co-workers. As a result may lives has been destroyed!
> Posted on 12/19/16 | 10:15 AM CET
> "
>
> // i zdaje się relacja 'z pierwszej reki'

Upss, umkło mi, dzięki :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:
https://www.homoseksualizm.edu.pl/terapia/faq/337-mi
t-1-homoseksualizm-jest-wrodzony?fbclid=IwAR3bkm3Vwz
J2sQ5ctFV6BfG52bOppwjyFLf5H2fEqMH9VdsD-t4X9Aea8eE

Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Polexit
Opowiastki z Lewacji.