Polexit

1. Data: 2019-01-28 20:55:46

Temat: Polexit
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Europoseł Kongresu Nowej Prawicy Stanisław Żółtek założył partię
Polexit. Jej głównym postulatem jest wyprowadzenie Polski z Unii
Europejskiej. Formacja ma wystartować w wyborach do PE.<

https://tinyurl.com/y9trr5wx

Panowie chca wejsc do PE, zeby rozwinac w sobie obrzydzenie do UE i
pozniej przekazac je innym? A ich rodzice moze kiedys ze wstretem
czytali "Trybune ludu", aby lepiej poznac wroga?
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

2. Data: 2019-01-28 22:32:52

Temat: Re: Polexit
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-28 20:55, silvio balconetti wrote:
> [...]
> pozniej przekazac je innym? A ich rodzice moze kiedys ze wstretem
> czytali "Trybune ludu", aby lepiej poznac wroga?

Ale, jakie poparcie? Na samym facebook'u prawie 200 tysięcy.

https://www.facebook.com/KongresNowejPrawicy

// Tu nie ma co rozwijać. Nostradamus już 500 lat temu przepowiadał, że
UE zostanie zredukowana do Beneluxu,Francji i Niemiec, ale i to sie
rozpadnie pod naporem Zjednoczonego Kalifatu.

3. Data: 2019-01-28 22:34:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-28 22:32, Ilona wrote:

> [...]
> UE zostanie zredukowana do Beneluxu,Francji i Niemiec, ale i to sie
> rozpadnie pod naporem Zjednoczonego Kalifatu.

//ładne logo, ktoś się napracował.
https://www.facebook.com/partiaPolEXIT

4. Data: 2019-01-29 03:19:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> //ładne logo, ktoś się napracował.
> https://www.facebook.com/partiaPolEXIT

Bardzo ładne, rzeczywiście, ale zbyt skomplikowane, no i z daleka lub gdy
ogląda się pomniejszeniu mało czytelna część ,,Pol", bo za cienka czcionka.

PS. Dla mnie NIC nie przebije logo Orlenu - dwie kreski i kropka. OMG,
genialne.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-01-29 17:46:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-29 03:19, XL wrote:

> [...]
>

> PS. Dla mnie NIC nie przebije logo Orlenu - dwie kreski i kropka. OMG,

Tak. Masz racje. Jest genialne.

6. Data: 2019-01-29 21:47:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Tak. Masz racje. Jest genialne.

Nie znam lepszego. To powinno być wprowadzone do rejestrów sztuki
światowej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-01-29 22:32:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-29 21:47, XL wrote:

> Nie znam lepszego. To powinno być wprowadzone do rejestrów sztuki
> światowej.

Pewnie trafi i zostanie umieszczone zaraz obok 'fajki z najki'.

Opowiastki z Lewacji.
Lekarzu wylecz się sam
Będzie mu policzone.
Skandal w Auschwitz-Birkenau!