Skromność Kaczyńskiego

1. Data: 2019-01-30 00:17:40

Temat: Skromność Kaczyńskiego
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://i.sadistic.pl/pics/2019_01_29_546761_7c97c4.
jpg

2. Data: 2019-01-30 01:07:45

Temat: Re: Skromność Kaczyńskiego
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 00:17, Jakub A. Krzewicki wrote:
> https://i.sadistic.pl/pics/2019_01_29_546761_7c97c4.
jpg

Oj tam, o drobniaki sie upominasz.

https://demotywatory.pl/4792193/250-000-000-000-zlot
ych

"Z szacunków resortu finansów wynika, że luka VAT za lata 2008-2015
plasowała się na poziomie 250-265 mln zł. Ponadto w latach 2006-2015
według raportów Komisji Europejskiej luka VAT wzrosła z 0,6% PKB do 2%
PKB. W samym 2015 polski budżet stracił przez duża lukę i słabą
ściągalność aż 40mld zł.

Co można byłoby zrobić za pieniądze z luki VAT?
Na przykład zbudować ponad milion nowych mieszkań dla polskich rodzin.
Przyczyniłoby się to do rozwiązania problemu deficytu mieszkań w Polsce.

Można byłoby sfinansować program darmowych leków dla wszystkich (nawet
leków bez recepty) przez ponad 6 lat.

Kwota luki VAT to równowartość kosztu budowy ok. 6000 km autostrad. To
ok. 50% więcej niż obecna długość autostrad i dróg ekspresowych w Polsce!"

reszta, nie mniej ciekawa:
https://niezalezna.pl/240330-co-mozna-bylo-zrobic-za
-pieniadze-z-luki-vat-to-daje-do-myslenia

3. Data: 2019-01-30 19:18:58

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.01.19 um 01:07 schrieb Ilona:
> [...]
>

> reszta, nie mniej ciekawa:
> https://niezalezna.pl/240330-co-mozna-bylo-zrobic-za
-pieniadze-z-luki-vat-to-daje-do-myslenia

Czyli Tusk byl gorszy? A Merkel lub Macron? ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-01-30 20:12:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 19:18, Silvio Balconetti wrote:
jpg

ych

-pieniadze-z-luki-vat-to-daje-do-myslenia

> Czyli Tusk byl gorszy? A Merkel lub Macron? ;-)

W sensie, że król Europy, czy kapciowy Jean-Claude'a?

Jeszcze większy SĘK - wyniuchane w sieci:
Takiego grabienia w dziejach kraju nie było
Świnie się nagradzają ?
Operacja Tunguska.
Duńskie i Radzieckie myśliwce bombardują Paryż.