Niemiecki na MP3 - jaki program?

1. Data: 2010-08-08 21:01:19

Temat: Niemiecki na MP3 - jaki program?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Bardzo proszę o informacje na temat dostępnych programów do nauki
jęz. niemieckiego na poziomie średnio zaawansowanym, które mają możliwość
tworzenia nagrań lekcji w formacie mp3 lub do których są dołączone takie
gotowe pliki na płytach (tzn pliki lekcji w formacie mp3). Potrzebuję do
nauki/słuchania w podróży i podczas spacerów, odtwarzacz płyt CD mnie nie
zadowala ze względu na gabaryty nośnika.
Bardzo proszę o info, dosyć pilne.

2. Data: 2010-08-09 15:42:55

Temat: Re: Niemiecki na MP3 - jaki program?
Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
> nauki/słuchania w podróży i podczas spacerów, odtwarzacz płyt CD mnie nie
> zadowala ze względu na gabaryty nośnika.

Jak sądzę lepsze informacje zdobędziesz na grupach zajmujących się
nauką języków obcych niż tutaj, zwłaszcza podczas wakacji.
Plików mp3 z niemieckim powinno też być co nieco w sieci. Strony
internetowe księgarni językowych, empiku czy merlina też oferują co
nieco - można pchnąć maila, można poszukać recenzji...
Przykro mi, ale bezpośrednio pomóc nie mogę.
Przy okazji - jeżeli nagranie jest na płycie, to nawet Wondowsowym
Miedia Playerem da się zgrać nagranie dźwiękowe do poczciwej mp3 i
przerzucić na odgrywajkę.

Powodzenia w nauce
zairazki

3. Data: 2010-08-09 19:47:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Aug 2010 17:42:55 +0200, zairazki napisał(a):

> Jak sądzę lepsze informacje zdobędziesz na grupach zajmujących się
> nauką języków obcych niż tutaj, zwłaszcza podczas wakacji.
> Plików mp3 z niemieckim powinno też być co nieco w sieci.

Owszem, tak, znam takie miejsca. Chodzi mi jednak o usystematyzowaną naukę
w postaci programu, który oferuje jakąś całość logiczną i dydaktyczną,
spójnie powiązaną.

> [...]
> Przy okazji - jeżeli nagranie jest na płycie, to nawet Wondowsowym
> Miedia Playerem da się zgrać nagranie dźwiękowe do poczciwej mp3 i

Niby tak. Tylko po co, skoro słyszałam, że są programy oferujące gotowce.
Tylko nie każdy tak ma, więc pytam o konkretne nazwy.

> Powodzenia w nauce
> zairazki

Pzdr.

myśli Bhagavana Śri Sathya Sai Baby