nie marnujcie czasu

1. Data: 2010-07-20 05:14:42

Temat: nie marnujcie czasu
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

"Ja jestem czasem. Ja jestem podłożem wszystkiego. Czas przepływa przeze Mnie.
Stworzyłem czas, ale pozostaję przez czas nie tknięty.
Czas jest we Mnie. Ja jestem jednak poza czasem. Czas nie może istnieć beze
Mnie, ale ja bez czasu mogę.
Mój stosunek do czasu jest dokładnie odwrotny niż twój. Ja określam wszystko, co
dzieje się w czasie. Dla ciebie natomiast czas jest wielkością wszystko warunkującą.
Czas określa maja, świat zewnętrzny. Dlatego można by go nazwac iluzją. Taka
postawa wobec czasu niesie w sobie jednak pewne niebezpieczeństwo. Może ona
prowadzić bowiem do gnuśności i marnowania czasu.
Twoje życie składa się z czasu. Między narodzinami a śmiercią rozwija się twój
los. Wykorzystaj ten okres, który został ci wyznaczony. nie marnuj żadnej
chwili, nie trwoń żadnej sekundy.
Pamiętaj ciągle o tym, że żaden moment twojego życia nigdy nie powróci. Jeśli
raz przeminął, jest nieodwracalnie stracony.
Dokładnie tak samo jest z twoim życiem. Jeśli je zmarnujesz, będzie stracone i
nigdy w ten sam sposób już się nie powtórzy.
Wykorzystaj swoje życie. Bądź aktywny. Bądź szczęśliwy. pomagaj innym. Oto
ścieżka, na której spotykają się czas i wieczność."

(wg "Sai Baba mówi do Zachodu", wydawn. Limbus)