Spis lektur z zakresu liceum / do nowej matury /

1. Data: 2010-06-12 14:19:14

Temat: Spis lektur z zakresu liceum / do nowej matury /
Od: "c00ba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W dywagacje n/t sensownosci czytania lektur chyba nie warto sie wdawac (to
tak gwoli uprzedzenia slow, ktore zaraz uslysze, ze czytanie lektur jest bez
sensu).
Chodzi o spis lektur z zakresu liceum - tak, by miec przygotowanie do
egzaminu maturalnego [nowego juz, niestety]. Gdzies kiedys udalo mi sie go
wydobyc, ale utonal w czelusci moich prywatnych papierow wiec gdyby ktos byl
tak mily i podal konkretne przyklady skad taki spis sciagnac bede
niezmiernie zobowiazany, bo zapytanie w stylu
http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=spis+lektur+
liceum&aq=3&aqi=g10&aql=&oq=spis+le&gs_rfai=&fp=3b7c
922156244897
dalo sredni rezultat. Trafilem rowniez na strone
http://www.sciaga.pl/tekst/16196-17-spis_lektur_do_m
atury ale mam 90%
pewnosci, ze to, co zostalo tam przedstawione to zaledwie czesc, a i to
bardzo niewielka..

Za pomoc dzieki

--
Best Regards,
--== cOOba ==--

2. Data: 2010-06-17 08:43:28

Temat: Re: Spis lektur z zakresu liceum / do nowej matury /
Od: UUU <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik c00ba napisał:
> [...]
atury ale mam 90%
> pewnosci, ze to, co zostalo tam przedstawione to zaledwie czesc, a i to

Aktualny spis lektur znajdziesz w aneksie do informatora maturalnego,
dostępny na stronach CKE oraz OKE.

Re: AW-unia się utopił
Ekopasja
uczymy się odpowiedzialności