Re: AW-unia się utopił

1. Data: 2010-05-21 08:34:58

Temat: Re: AW-unia się utopił
Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cross: pl.sci.filozofia, pl.sci.psychologia, pl.soc.edukacja

Szczegóły na
http://matematyka-polska.phorum.pl/viewforum.php?f=1
4

2. Data: 2010-05-21 23:43:45

Od: Artur Bross <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-05-21 10.34, Robakks wrote:
> cross: pl.sci.filozofia, pl.sci.psychologia, pl.soc.edukacja
> [...]

Ładnie Cię tam olewają na tym forum. Jesteś jedynym, który tam pisuje i
później sam sobie nabijasz frekwencję... No, no.

3. Data: 2010-05-22 05:03:04

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Bross" <a...@v...pl>

4

> Ładnie Cię tam olewają na tym forum. Jesteś jedynym, który tam pisuje i później sam
sobie nabijasz
> frekwencję... No, no.

Na tym forum ..:matematyka polska:..
są na dzisiaj 4 działy

Księga Rozumu 1 1
halo - tu się myśli

Nowe Ślady Pitagorasa 65 67
gawędy matematyczne Bogdana Misia

o wszystkim co się liczy 34 359
JA + nie ja = wszystko

wnioski 0 0
Jeśli zrobiłem jakiś błąd to nic nie szkodzi: zaraz go poprawię

__________________ __________________

To forum jest połączeniem bloga autorskiego z kroniką, pamiętnikiem
i książką złożoną z artykułów i rozdziałów tematycznie z różnych dziedzin.
Ma sens zarówno prsychologiczny jak i edukacyjno poznawczy.
__________________ __________________

Zamiast napisać: "sam sobie nabijasz frekwencję" powinieneś napisać:
sam sobie piszesz 'Księgę Rozumu', bo wówczas będziesz zgodny z
zaprezentowaną tam treścią:

"ucząc innych uczyłem przede wszystkim siebie samego."
http://robakks.wordpress.com/

Czy ktoś kiedyś dołączy jako współautor, to nie wiem. Pokaże CZAS. :-)
Na dzisiaj jem łyżeczką "Problem Collatza", delektując się tym, że ja wiem
a inni są etapie Paula Erdősa:
"matematyka nie jest jeszcze gotowa na takie problemy"
Matematyka nie jest jeszcze gotowa, ale JA już jestem. :-)
pozdrawiam,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)
_________________
Uwaga: swój post kopiuję na wspomniane forum do tematu: Co to za forum?
http://matematyka-polska.phorum.pl/viewtopic.php?f=1
2&t=17&p=450#p450

4. Data: 2010-05-22 13:24:12

Od: Artur Bross <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-05-22 07.03, Robakks wrote:

> [...]
> "matematyka nie jest jeszcze gotowa na takie problemy"
> Matematyka nie jest jeszcze gotowa, ale JA już jestem. :-)

W jakimś sensie, brawo! Chyba Cię podziwiam, za Twoją wiarę w siebie.
Tego wczoraj zabrakło* Pudzianowi... (?!)

*w praktyce, bo w teorii jego przerost ego nad rzeczywistością okazał
się bolesny.

5. Data: 2010-05-22 17:47:22

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Bross" <a...@v...pl>

> [...]
> Pudzianowi... (?!)
>
> *w praktyce, bo w teorii jego przerost ego nad rzeczywistością okazał się bolesny.

Budujesz swoją teorię na niewiedzy podobnie jak Klein.
przeczytaj dzisiejszy wpis:

krótki komentarz z youtube
Felix Klein w 1872 ogłosił w swoim słynnym wykładzie w Erlangen, doniosły program
porządkujący całą
geometrię

___

O czym Klein nie wiedział?

Klein nie wiedział, że wszelkie przekształcenia dokonują się względem bezwzględnego
układu
odniesienia.

Nie wiedział, że w geometrii oprócz BRAKpunktów występują także punkty 1/oo i
1/continuum, przy czym

1/oo >1/continuum > 0

Nie znał wymiaru zerowego.

Nie wiedział także, że punkty mają ciało, a więc mogą mieć cechy np. Kolor.

Nie wiedział, że to samo położenie w objętości mogą równocześnie zajmować różne
punkty.

Klein uporządkował geometrię na miarę swojej niewiedzy. :-)

źródło:
http://matematyka-polska.phorum.pl/viewtopic.php?f=1
3&t=124&sid=f354e3fbd97580411b21dbb8501429f3

6. Data: 2010-05-22 21:39:56

Od: Artur Bross <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-O zieeeeeeeeeeeeeeeeeewwww...

7. Data: 2010-05-23 13:03:49

Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur Bross napisał:
> :-O zieeeeeeeeeeeeeeeeeewwww...

Objaw zdrowy.
Prawdopodobnie tylko z powodu rozkojarzenia i utraty ostrości widzenia
spowodowanej objawem jak wyżej zacytowałeś w całości przyczynę Twojego
zachowania.

pozdrowionka z nutką poprawności niepolitycznej w tle śle
zairazki

Ekopasja
uczymy się odpowiedzialności
dla leni