Niemieszanie węglowodanów z tłuszczami

1. Data: 2007-01-05 17:51:09

Temat: Niemieszanie węglowodanów z tłuszczami
Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Informacji na ten temat jest mnóstwo, natomiast jednej nie mogłem
się doszukać. Powiedzmy że zjadłem sobie miskę węglowodanów z
warzywami, jest ok. Jednak wkrótce potem naszła mnie ochota na coś
tłuszczowego. Zatem pytanie: jaki okres czasu powinien upłynąć od
zjedzenia pierwszej potrawy, aby nie było mowy o mieszaniu
węglowodanów z tłuszczami? 10 minut? pół godziny? godzina? 12
godzin? 24? :)

2. Data: 2007-01-05 18:19:42

Temat: Re: Niemieszanie węglowodanów z tłuszczami
Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Jan 2007 09:51:09 -0800, n...@t...pl wrote:
> Zatem pytanie: jaki okres czasu powinien upłynąć od zjedzenia pierwszej
> potrawy
W diecie MM jest napisane, że 3h po węglo i 4h po tłuszczowym posiłku.

Ponieważ mierzyłem przez jakiś czas poziom cukru po posiłkach to jednak bywa
z tym trochę inaczej; np. spaghetti z białym makaronem trzyma poziom cukru
nawet przez 3h, więc w tym wypadku cały czas jest wyrzucana insulina =>
tycie. Znowu po ciasteczku po 2h poziom cukru mam niższy niż przed
ciastkiem. Roztwory 5-9% cukrów prostych o ile wiem najszybciej się
wchłaniają i po niektórych jogurcikach to po godzinie śladu nie zostanie.

Powinieneś w/g założeń jeść potrawy z niskim IG, zatem one długo się
wchłaniają i stąd te 3h, jeżeli jednak zjesz coś z zakazanej listy IG>50 to
moim zdaniem można wcześniej, ale to są już moje własne obserwacje z zabawy
glukometrem. Oczywiście wcześniej jesz => więcej jesz => tyjesz - tyle z
założeń.

Smacznego:)

--
http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

OTĘPIENIE organizmu (senność , zmęczenie), a wysiłek fizyczny
dieta optymalna - zamierzam zacząć
2 kg w tydzien jaka dieta
Szczesliwego Nowego Roku
Wzmocnienie po zabiegu usuniecia woreczka zolciowego