Nierownomierne krycie - wina gruntowania?

1. Data: 2003-11-19 00:02:47

Temat: Nierownomierne krycie - wina gruntowania?
Od: j...@u...wp.pl (Jacek Grotnik) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Sciana w mieszkaniu odddanym w stanie surowym. Jestem po procesie
gruntowania oraz po dwukrotnym polozeniu bialej farby jedynka gold. Sa
widoczne plamy - miejsca wyrozniajace sie roznym odcieniem bieli.

Czy jest to wina zlego, nierownomiernego, gruntowania? Jakie jest tego
prawdopodobienstwo? Czy czesto sie to zdarza?

Dziekuje.

---
Jacek Grotnik
jgrotnik@usun_to.wp.pl

1. Data: 2003-11-19 07:15:26

Temat: Re: Nierownomierne krycie - wina gruntowania?
Od: "Marcin" <wypoczynek***@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Grotnik" pyta:

> Czy jest to wina zlego, nierownomiernego, gruntowania?

Raczej nie. Ja miałem to samo. Najpierw gruntowałem ściany w pokoju a potem
malowałem. Na wszystkich ścianach mam plamy. Zrobiłem eksperyment i w drugim
pokoju nie gruntowałem. Efekt ten sam. Przypuszczam, że to wina tego, co
zostało położone na ściany (oddane były białe). Też jestem ciekawy jak się
tych plam pozbyć.

Pozdrawiam, Marcin.

1. Data: 2003-11-21 12:51:49

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

STOP-GRUNT Levisa, wprobowalem dziala wspaniale ale jest dosyc drogi okolo
60pln/5l i starczylo mi na sufit 30m2. Raz zagruntowalem i raz pomalowalem
biala farba i starczylo zadnej plamy, pozostale sciany gruntowane zwyklym
gruntem i malowane dwa razy Levisem tez wyszly dobrze ale roboty wiecej a
koszty w zasadzie takie same.

Pozdrowka
Maju

program do wnetrz???