Niezawodność sprzętu AGD

1. Data: 2002-02-27 07:48:39

Temat: Niezawodność sprzętu AGD
Od: "Marcin" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na ciekawą stronę natrafiłem w sieci. Statystyka (zebrana od ponad 30000
użytkowników) niezawodności sprzętu AGD. Co prawda badania zrobione na rynku
brytyjskim, ale i tak dają pewne pojęcie o solidności marki.
http://ths.gardenweb.com/forums/load/appl/msg1022004
1460.html

Marcin

1. Data: 2002-02-27 07:55:11

Temat: Re: Niezawodność sprzętu AGD
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Co prawda badania zrobione na rynku
> brytyjskim, ale i tak dają pewne pojęcie o solidności marki.
> [...]
*** no wlasnie. Ale nie zapominajmy ze dla nas te badania sa tylko
ciekawostka. Tajemnica poliszynela jest, ze duze firmy od AGD, kosmetykow i
srodkow czystosci produkuja " na Zchód" i "na Wschod"
Ja te jakosc moge porownac kupujac towary we Frankfurcie n/O pol godziny
jazdy ode mnie. I wierzcie mi proszek do prania, czy pasta do zebow jest
stamtad lepsza od niby takiej samej kupionej w naszym sklepie.
Mietek

1. Data: 2002-02-27 08:11:14

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jazdy ode mnie. I wierzcie mi proszek do prania, czy pasta do zebow jest
> stamtad lepsza od niby takiej samej kupionej w naszym sklepie.

Nie twierdzę, że tak nie jest ale ciekawi mnie, jak rozpoznajesz lepszą
jakość
- pasty do zębów;
- proszku do prania.

Arek S.

1. Data: 2002-02-27 09:48:47

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie twierdzę, że tak nie jest ale ciekawi mnie, jak rozpoznajesz lepszą
> jakość
> - pasty do zębów;
> - proszku do prania.
>
> Arek S.
*** czepiasz sie ?
Mietek

1. Data: 2002-02-27 11:07:15

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek S." <a...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> Nie - np. ja nie umię ocenić jakości pasty do zębów. Czy to się wyczuwa w
> smaku?

Przypuszczam, ze raczej po niemieckich napisach na tubce :-)))

J.

1. Data: 2002-02-27 11:08:01

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-27 12:15:45

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

kazda osoba /w wiekszosci kobieta/ wskaze Ci ze ten proszek "z zachodu" /lub
np. kawa czy chernata/ jest lepsza od identycznego zakupionego w Polsce - tez
mialem swego czasu rzeczy zakupione we Francji i byly o wiele lepsze niz te
same kupione w Polsce

1. Data: 2002-02-27 12:23:12

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie - np. ja nie umię ocenić jakości pasty do zębów. Czy to się wyczuwa w
> smaku?
>
> Arek S.
*** pasty do zebow, kolego, nie uzywa sie aby poprawic sobie smak, tylko aby
miec czyste zeby. Te pasty kupowane w Niemczech zdecydowanie lepiej
spelniaja swoja role, niz tej samej firmy produkowane w Polsce. Podobnie
jest z proszkiem do prania, pierze lepiej.
Mietek

1. Data: 2002-02-27 12:39:43

Od: "Jan W." <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mietek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spelniaja swoja role, niz tej samej firmy produkowane w Polsce. Podobnie
> jest z proszkiem do prania, pierze lepiej.

Podobnie jest z innymi produktami, np kawą. Oto przykład:
moj znajomy Niemiec, smakosz kawy, będą pierwszy raz w Polsce stwierdził,
że kawa tu to nie to. Twierdził, że to się nie nadaje do picia. Tłumaczenie,
że woda tu nie taka nie przekonało go.
Nabył więc paczkę kawy (chyba Jacobs) i wywiózł do ojczyzny. Tam również ta
kawa mu nie smakowała,
więc napisał pismo z pretensjami do producenta. I co otrzymał w odpowiedzi:
przeprosiny
i wytłumacznie, że smak kawy dobierany jest pod kątem miejsca sprzedaży i
stąd różnica.

Jan

1. Data: 2002-02-27 13:03:13

Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan W. <j...@p...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5ik1q$sl9$...@s...pg.gda.pl...

> Użytkownik "Mietek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> aby
> >

> Podobnie jest z innymi produktami, np kawą. Oto przykład:
> moj znajomy Niemiec,

Tego nie mozna porownywac do siebie. Proszku do prania nie jadasz, natomiast
gusty "smakowe" moga byc rozne w zaleznosci od regionu. Widziales gdzie w
Polsce "wegierskie" zupy Knorra ?

Karol

Kupno mieszkania na wtórnym
Re: Praca badawcza nt. oddzialywania infradzwiekow w budynkach/ biurach (dlugie)
Re: Infradźwięki w budownictwie
opłaty przy kupnie mieszkania na rynku wtórnym
Kratka wentylacyjna zamiast wyciągać nawiewa