Niskie ciśnienie - niski wiek

1. Data: 2004-10-12 21:57:30

Temat: Niskie ciśnienie - niski wiek
Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, nie mam jeszcze 18 lat, ale mam już ciśnienie które powinien mieć
dorosły.
Jak mierzę to wychodzi ok 105/60 -> ale się wacha
Raz w wakacje miałem aż 140/100 -> taki atak jakby ?
Więc jak powiedzmy się gwałtownie poruszę to mi się kręci w głowie i mam
mroczki przed oczami :/
Ale te zawroty głowy są jedynie po gwałtownym ruchu wykonanym po odpoczynku
( np.20 leżenia, siedzenia...itp) Pozatym poruszam się bardzo powoli bo
poprostu nie chcę mi się ruszać szybciej :P
Po kawie działam normalnie. Ale nie chcę pić kawy bo chyba ciut nie zdrowa
jest ?
Co mam zrobić ? Jakieś leki ? Zalecenia ? Iść do lekarza ?
Help...

2. Data: 2004-10-13 07:22:00

Temat: Re: Niskie ciśnienie - niski wiek
Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pay-back" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam, nie mam jeszcze 18 lat, ale mam już ciśnienie które powinien mieć
> dorosły.
> Jak mierzę to wychodzi ok 105/60 -> ale się wacha

A jakie cisnienie wg Ciebie ma dorosly? :-)

> Raz w wakacje miałem aż 140/100 -> taki atak jakby ?

Jestem niskocisnieniowcem,ale jak sie wkurze to takze miewam takie cisnienie
jak wyzej ,wiec to chyba normalne.

> Po kawie działam normalnie. Ale nie chcę pić kawy bo chyba ciut nie zdrowa
> jest ?

E tam od razu niezdrowa.Dzien bez kawki to dzien zmarnowany ;-)

> Co mam zrobić ? Jakieś leki ? Zalecenia ? Iść do lekarza ?

Do lekarza zawsze mozesz pojsc,ale wlasciwie to nie wiem w czym tkwi
problem?
Lekarz zapewne nie przepisze Ci lekow,a raczej zaleci naturalne sposoby
normowania cisnienia.
Ja mam zalecona gimnastyke,a tak mi sie nie chce cwiczyc :-)

Pozdrawiam.Magda

problemy laryng. w ciąży-pomocy
Chore stawy ?
nadczynność fal alfa
"Psucie się" wzroku a pozycja przy czytaniu- ???
Biopsja tarczycy