No, Kobieta!

21. Data: 2012-11-23 15:31:30

Temat: Re: No, Kobieta!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cinews:gwj7gebneltq$.1rhvxsatx146a.dlg@40tude.net...

cz/viewpointer/5/artykul/dorot...

> No, w 1901 roku środowska konserwatywne , zaniepokojone sufrażystkami,
> zwołały konferencję i zastanawiali się czy kobieta jest człowiekiem.
> No to miała kobieta wybitne prawa.

No jak mogła być człowiekiem, skoro była nieziemską istotą, puchem marnym
(czyt: lekkim, niedosteonym, ulotnym) 333-)
A teraz - kobieto, jesteś TYLKO człowiekiem, więc leć do roboty, co sie
lenisz 333-)
(by XL)

22. Data: 2012-11-23 15:32:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Nov 2012 15:07:48 +0000 (UTC), Dariusz Laskowski napisał(a):

> Miała prawo... ?Leżeć i pachnieć?! :-]

Niektóre nadal mają - i sobie chwalą.
Ale ja wiem, którym panom to nie pasuje.
(by XL)

23. Data: 2012-11-23 15:36:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Nov 2012 07:16:02 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Tylko u arystokracji, ale nawet tam miała wyznaczone miejsce w życiu.

W arystokratycznym środowisku kobieta stała na piedestale. A już
szczególnie w Polsce. Mogła zostać nawet królową - i mieliśmy królowe.

> Ikselcia i jej dzieci by pewnie teraz węgiel w kopalni kopali, bo
> dzieci też nie miały praw. Jak potrafił chodzić to zasuwał czy
> zasuwała w kopalni.

Ja i moje dzieci byłybyśmy w NAGORSZYM wypadku bogatymi ziemiankami.
(by XL)

24. Data: 2012-11-23 16:06:54

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 16:25, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "????????????" <r...@g...com> napisał w
wiadomościnews:1e0f3172-f1fb-4d89-b2ca-d3a992c20147@
r4g2000vbi.googlegroups.com...

cz/viewpointer/5/artykul/dorot...

> No, w 1901 roku środowska konserwatywne , zaniepokojone sufrażystkami,
> zwołały konferencję i zastanawiali się czy kobieta jest człowiekiem.
> No to miała kobieta wybitne prawa.
> ===================================
>
> A czytałeś w ogóle mój post? A może nie wiesz, że 2- 3 dziesięciolecia temu
> to koniec ubiegłego wieku, a nie jego początek? A może stawiasz tezę, że
> pomiędzy rokiem 1901 a 1991 nic się istotnego w dziedzinie praw kobiet nie
> wydarzyło?

> demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
> [...]

A czy ty wiesz że mity opowiadasz , których nie było.

. Elita/kobiety bez możliwości szkoły, siedzą w domu i świrują-lud/
wogóle bez praw jakichkolwiek.
Rewololucja Francuska, powstanie warstwa średnia, kobieta siedzi w
domu i wariuje i to ta warstwa albo walczy o wyjście z domu, albo
przez rodzinę kulturową, córki uczą po domagach bogate dzieci. Lud
zapierdala od rana do wieczora razem z dziećmi, nadal nie mają praw.

Dopiero wiek dwudziesty daje prawa dzieci i prawa kobiet i jest to
walka o szkołe i humanitarne traktowanie. W Polsce tylko szlachta ma
wolność, ale szlachcianki zamiast uczyć się, szydełkują.

Początek dwudziestego wieku następuje skok cywilizacyjny, kobiety
zalegają w zakładach psychiatrycznych, bo nie rozumieją bez szkoły
otaczającego świata.

25. Data: 2012-11-23 16:11:26

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 16:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Nie była człowiekiem, tym samym nie zasługiwała na ludzkie
traktowanie. Kobieta w arystokracji jako ozdoba, lalka.
LUd zapierdala po 20 godzin, kobiety, dzieci bez opieki medycznej, bo
nie mają ludzkich praw. Jeszcze u Żeromskiego masz walkę Judyma że
biednym ludziom należy się lekarz, przez co Judym jest zakrzyczany.

26. Data: 2012-11-23 16:12:50

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 16:37, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

W arystokracji stała na piedestale jak wazon, masz racje, była
przedmiotem ozdobnym wnętrz.

27. Data: 2012-11-23 16:14:29

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Nov 2012 16:32:16 +0100, Ikselka wrote:

> Niektóre nadal mają - i sobie chwalą.

Tego nie kwestinuję. Każdy pies kocha swego pana.

> Ale ja wiem, którym panom to nie pasuje.

Niech odgadnę tok myślenia: tym z chudymi portfelami? :-]

MSPANC

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

28. Data: 2012-11-23 16:52:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Nov 2012 08:11:26 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

cinews:gwj7gebneltq$.1rhvxsatx146a.dlg@40tude.net...

cz/viewpointer/5/artykul/dorot...

> Nie była człowiekiem, tym samym nie zasługiwała na ludzkie
> traktowanie. Kobieta w arystokracji jako ozdoba, lalka.

Tia, zwłaszcza kiedy chodziła z kluczami przy pasie i decydowała o każdym
oddechu w domu.

> LUd zapierdala po 20 godzin, kobiety, dzieci bez opieki medycznej, bo
> nie mają ludzkich praw.

Tylko PLEBS im odbierał te prawa. Nie byy winne tzw czasy. W wyższych
stanach kobieta miała prawa i szacunek. Niepisane - ale cóż z tego.

> Jeszcze u Żeromskiego masz walkę Judyma że
> biednym ludziom należy się lekarz, przez co Judym jest zakrzyczany.

O, Judym, fajnie że poruszasz ulubiony temat mój i moich córek (bo im
przekazałam, z zapałem podchwyciły i siały powszechne zniszczenie na
lekcjach literatury w LO, he he): impotent, tchórz niezdolny do podołania
roli męża i ojca. Jego wyimaginowana=utopijna walka ze złem i urojona
odpowiedzialność za wyższe cele - maska dla psychicznej nieudolności i
społecznej niewydolności (lub odwrotnie jak kto woli).
(by XL)

29. Data: 2012-11-23 17:21:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Nov 2012 16:14:29 +0000 (UTC), Dariusz Laskowski napisał(a):

> Tego nie kwestinuję. Każdy pies kocha swego pana.

Rozumiem Cię. Współczuję złych doświadczeń z kobietami.
Bo psy to akurat lubię.

> Niech odgadnę tok myślenia: tym z chudymi portfelami? :-]

Masz bardzo kierunkowe to zgadywanie. Nie bez przyczyny - jak wyżej.
Współczuję.

> MSPANC

Nie kcesz ale musisz?
Dlaczego?
333-]
(by XL)

30. Data: 2012-11-23 19:26:11

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Mój portfel ma być zakurzony. Facet powinien płacić za mieszkanie,
> benzynę, kino, restaurację i pełną lodówkę. Co z tego, że ja jestem
> gwiazdą, Dodą, i mam pieniądze. Ja też chcę się poczuć jak kobieta, którą
> się rozpieszcza."
> http://www.gala.pl/gwiazdy/wywiady/zobacz/viewpointe
r/5/artykul/dorota-doda-rabczewska-wracam-do-gry-2.h
tml

> PS. Co? - no a propos omawianej niegdyś ogniście kwestii płacenia w
> restauracji... Wieeecie, doskonale wiecie, o co chodzi, kobietki bohatersko
> (he he) płacące w ramach krwawo (he he) wywalczonego równouprawnienia
> 3333-)

No bo fajna ta Doda.
No prawie tak fajna jak Konopnicka.

qr.a

Tym razem się postarałem :D
JA
Jak wprowadzono lekcje religii przez wybór, to pustki na religii.
Zamachowiec to nacjonalista, antysemita, cechuje go ksenofobia
Dowody winy za katastrofę smoleńską