No nareszcie:)

1. Data: 2010-09-30 21:49:10

Temat: No nareszcie:)
Od: ?EUR?????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zamknięty w szpitalu psychiatrycznym za złożenie kwiatów
82-letni Jan Kossakowski powiesił zdjęcie pary prezydenckiej pod
Ministerstwem Kultury i Sztuki (naprzeciwko Pałacu Prezydenckiego) i
przyczepił pod nim kwiaty. Gdy urzędnik Ministerstwa zdarł zdjęcie i
wyrzucił kwiaty, Kossakowski zapytał go, dlaczego to robi. Został
zatrzymany przez straż miejską, która następnie wezwała pogotowie.
- Gdy przyjechała karetka, strażnicy powiedzieli jej obsłudze, że
jestem
psychicznie chory i należy mnienatychmiast zawieźć do szpitala
psychiatrycznego. Obsługa karetki powiedziała w szpitalu, że
skierowała mnie policja jako niebezpiecznego dla otoczenia. - mówi
Kossakowski.
Kossakowski został przewieziony do szpitala psychiatrycznego przy ul.
Nowowiejskiej w Warszawie, gdzie lekarz zdecydował o
jegohospitalizacji. Jako powód zatrzymania w szpitalu wpisano do
karty:
" Przychodzi pod krzyż od 10 kwietnia. Rozdaje jakieś ulotki.Jest
groźny dla otoczenia."

http://psychologia.net.pl/serwis.php?level=929

A jak szybko wyszedł, dzięki układowi z sentorem, jak się układ broni
przed leczeniem?

2. Data: 2010-09-30 21:56:03

Temat: Re: No nareszcie:)
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "????????????" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> karty:
> " Przychodzi pod krzyż od 10 kwietnia. Rozdaje jakieś ulotki.Jest

Stwierdzono schizofrenię bezobjawową ?

3. Data: 2010-09-30 22:00:18

Od: ?EUR?????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony napisał(a):
> Użytkownik "????????????" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Stwierdzono schizofrenię bezobjawową ?
Nie stwierdzono świra i ten facet powinien być leczony, ale ja mógłbym
latami prosić o senatora i nikt by się nie zjawił....więc wiadomo kto
jest za to odpowiedzialny, że wypuszczono nieobliczalnego świra.

4. Data: 2010-09-30 22:05:18

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "?EUR??????????" <r...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
> Nie stwierdzono świra i ten facet powinien być leczony, ale ja mógłbym
> latami prosić o senatora i nikt by się nie zjawił....więc wiadomo kto
> jest za to odpowiedzialny, że wypuszczono nieobliczalnego świra.

Dlaczego "świra"? Co było nienormalnego w tym co zrobił?

5. Data: 2010-09-30 22:10:22

Od: ?EUR?????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony napisał(a):
> Użytkownik "?EUR??????????" <r...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> Dlaczego "świra"? Co było nienormalnego w tym co zrobił?
A kto jest normalny z obrońców krzyża , niestety wreszcie zaczyna
państwo normalnie działać, miejsce wariatów jest w wariatkowie, a nie
na ulicy i terroryzowanie polaków krzyżem na krakowskim przedmieściu.

6. Data: 2010-09-30 23:12:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 00:05:18 +0200, zdumiony napisał(a):

> Użytkownik "?EUR??????????" <r...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> Dlaczego "świra"? Co było nienormalnego w tym co zrobił?

Też pytam.

7. Data: 2010-09-30 23:30:55

Od: ?EUR?????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

a.googlegroups.com...

> Też pytam.

Czytałaś wątek na temat szkód jakie wyrządzili cieleśnie straży
miejskiej, no byli S. tylko atakowani butelkami, kołkami krzyży i
rękawicami nabijanymi gwoździami, kościół po raz kolejny stworzył
morderców, dlatego są niebezpieczni dla otoczenia, a fanatyzm to
nieobliczlość, najbardziej bulwersujące jest to że on wyszedł za
pomocą sentatora. Artykuł jest z psychologii net, więc jest
tendencyjny, tam jest dużo artykułów podszywek, prosto z watykanu.

8. Data: 2010-09-30 23:36:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 16:30:55 -0700 (PDT), ?EUR?????????? napisał(a):

> no byli S. tylko atakowani butelkami, kołkami krzyży i
> rękawicami nabijanymi gwoździami, kościół po raz kolejny stworzył
> morderców,

Wiesz, to akurat spotkać można też poza Kościołem, a w ogóle jeśli coś
takiego się dzieje pod hasłem "kosciół" czy wiara, to od razu wiadomo, że
prowokacja. I tyle.
Człowiek naprawdę wierzący nie idzie bić.

9. Data: 2010-09-30 23:45:18

Od: ?EUR?????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]
> prowokacja. I tyle.
> Człowiek naprawdę wierzący nie idzie bić.

No to co wywołał kaczyński było fanatyzmem nienawiści i zobacz jak
obrywa teraz kk za te wydarzenia. Polacy do tej pory są tymi
wydarzeniami przerażeni, co po raz kolejny stworzył kościół, a w kk
się wariuje, bo objawienia to pisali wariaci..

10. Data: 2010-10-01 00:29:39

Od: ?EUR?????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość:

?EUR?????????? napisał(a):

> [...]
> wydarzeniami przerażeni, co po raz kolejny stworzył kościół, a w kk
> się wariuje, bo objawienia to pisali wariaci..

Ale chyba zauważyłaś jakie co chwila są opinie na temat/ kaczka
zwariował/ i na temat tego szaleństwa z k.p. Ja sądze, że Kaczka
chciał zrobić to co Piłsudzki, a miało się zacząć od tego placu,
chciał doprowadzić do wojny domowej, jest stadny więc osoby stadne
widzą siebie w masie, nawet jak jej nie ma. Liczył, że Polacy ruszą na
rząd i przejmie władzę....dlatego kk nie zabierał stanowiska...aż do
momenty gdy polacy otwarcie pokazali, że polska nie jest krajem
zaburzonego buractwa. Ja to zbieranie ludzi na fbook i w parę godzin
zebranie tysięcy zrozumiałem, jak bardzo polacy mają dość okupacji
przez watykan i tego wiecznego syczenia z nienawiści do wszystkiego co
nie jest chore bo nie katolickie. Nagle ludzie się rozejrzeli i
oddawna było wiadomo,że kk kradnie, ale przedtem się bano to ruszyć.

Na dobranoc
Róża i Kolec.
Znowu problemy z Dzizusem;)
Wszystkim...