No nie :-D

11. Data: 2010-02-20 13:36:03

Temat: Re: No nie :-D
Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Tylko na tyle, że będą mogły walczyć o etaty d..ą w pełnym świetle Nowej
> Moralności.
===
Dlaczego jesteś tak pesymistycznie nastawiona do zmian ?
Przecież tę zmianę mogą wykorzystać te panie, którym
naprawdę leży na sercu dobro innych kobiet, tak ? :o/

>>> PS. Ty się aby orientujesz, o co w ogóle biega z panią Krawczyk Anetką?
>>

> Naprawdę nie widzisz kurestwa tej osoby? i tego, jak ono rzutuje na
> kobiety, które ją popierają??? - nie chodzi mi o wyrok sadu.
> --
> Ikselka.
===
Tak kobieta, a zwłaszcza jej problemy osobiste,
są zupełnie bez znaczenia dla rozpowszechniania się
dobrej idei.

zdarBrat:)

12. Data: 2010-02-21 11:56:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Naprawdę nie widzisz kurestwa tej osoby?

http://pytamy.pl/question/czy-mistrzyni-swiata-caste
r-semenya-jest-mezczyzna/1

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=kurewstwo

Ewa

13. Data: 2010-02-21 11:58:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Naprawdę nie widzisz kurestwa tej osoby?

http://www.sjp.pl/kurestwo

http://www.sjp.pl/kurewstwo

Ewa

14. Data: 2010-02-21 16:57:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 12:56:13 +0100, medea napisał(a):

> http://pytamy.pl/question/czy-mistrzyni-swiata-caste
r-semenya-jest-mezczyzna/1

> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=kurewstwo
>
> Ewa