No to ...

11. Data: 2015-06-27 06:14:32

Temat: Re: No to ...
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
Penetrator wrote:

> Ja też nie widzę wycia z największej afery w dziejach polski po komunie,
> aferami Skoków, bo amber gold to przy tym pikuś. Lub ludzie mają gdzieś
> jak nakradł pis i zamieszany w to Duda, bo państwo załata dziurę.

Dla mnie to jeden pies czy dupa z wąsami czy dupa z budyniu.
Raczej trzeba szukać polityka, który na pewno nie był w to zamieszany, bo
PO/PiS to dwie głowy tej samej patokratycznej hydry.

Trochę tak, ale burakom wmówili że to antagoniści i co pis odpierdoli Tusk
winien.....tfu.... Komorowski że pisowcy nakradli .

12. Data: 2015-06-27 08:28:18

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik Penetrator napisał:

>https://www.youtube.com/watch?v=1RDv8_iaXWE

>Ale i tak nie dotrze, ty wiesz swoje, lepiej.

Za telegraf tez inny sa winni.

13. Data: 2015-06-27 13:07:00

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> Za telegraf tez inny sa winni.

TVP zawarła ugodę z Kaczyńskimi

TVP zawarła ugodę z Lechem i Jarosławem Kaczyńskimi w sprawie wyemitowanego przez
telewizję filmu "Dramat w trzech aktach", wyemitowanego przed wyborami
parlamentarnymi w 2001 r., za prezesury Roberta Kwiatkowskiego. Przeprosiny w tej
sprawie zostaną nadane trzy razy: dwa tuż po głównym wydaniu "Wiadomości" i raz w
"Monitorze Wiadomości" . Do ugody dążył prezes TVP Jan Dworak, który zastąpił R.
Kwiatkowskiego. "To symboliczna sprawa. Chcemy podkreślić, że w telewizji publicznej
nie ma miejsca na takie paszkwile" - powiedział.

W filmie padł zarzut, że partia braci Kaczyńskich - Porozumienie Centrum - była
finansowana z pieniędzy FOZZ. W oświadczeniu, które zgodnie z zawartą ugodą TVP musi
nadać, pada słowo przeprosin za "sugestie, iż panowie Kaczyńscy mieli związek z aferą
FOZZ".
http://polskieafery.pl/

14. Data: 2015-06-27 17:11:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik Ghost napisał:

>TVP zawarła ugodę z Kaczyńskimi

Blablabla, nawet jakby ci Kawczyński matkę zgwałcił i córkę zamordował, albo
na odwrót, trzymał byś się go jak wierny kundel...

15. Data: 2015-06-27 17:44:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> Wrote in message

> Blablabla, nawet jakby ci Kawczyński matkę zgwałcił i córkę zamordował, albo
> na odwrót, trzymał byś się go jak wierny kundel...

Tobie chyba zgwałcił i zamordował, bo nie możesz się odczepić. Jak
kundel.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

16. Data: 2015-06-27 18:12:19

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]

> albo
> na odwrót, trzymał byś się go jak wierny kundel...

Sama jesteś chyba.

17. Data: 2015-06-27 20:25:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Tobie chyba zgwałcił i zamordował, bo nie możesz się odczepić. Jak
> kundel.

To tylko kundel. Wiesz- obsikuje nogawki, obgryza buty- tak działa
:-)

--

Chiron

18. Data: 2015-06-27 20:50:46

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> Tobie chyba zgwałcił i zamordował, bo nie możesz się odczepić. Jak
> kundel.

To tylko kundel. Wiesz- obsikuje nogawki, obgryza buty- tak działa
:-)

I tylko za to musiałeś go zgwałcić?

humanizm w akcji
In vitro