No to ...

1. Data: 2015-06-25 00:01:50

Temat: No to ...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... niebezpieczne związki BK przeczytał. Pytanko -
https://www.youtube.com/watch?v=TZHPjcTRUNA - nic o tym w mediach nie było ?
Pytam serio, bo tv mało oglądam i mogło być a ja głupia wtedy nie
zauważyłam.

Dębska

2. Data: 2015-06-25 00:45:45

Temat: Re: No to ...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=TZHPjcTRUNA - nic o tym w mediach nie było
> ? Pytam serio, bo tv mało oglądam i mogło być a ja głupia wtedy nie

Wprawdzie TV nie mam, ale pamiętam, że zaproszono przedstawicieli różnych
me(r)diów- którzy akurat czemuś nie byli tym zainteresowani i nie kręcili
niczego ani nie nagrywali. Wkręcił się tam dziennikarz Rachoń- i nagrał
telefonem komórkowym, robiąc z tego bezpośrednią transmisję. Tu masz parę
słów o tym:

http://natemat.pl/128033,stowarzyszenie-dziennikarzy
-polskich-gratuluje-tv-republika-zlamali-zmowe-milcz
enia-bo-pokazali-przesluchanie-komorowskiego

--

Chiron

3. Data: 2015-06-25 01:21:45

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski
[...]

Ja też nie widzę wycia z największej afery w dziejach polski po komunie, aferami
Skoków, bo amber gold to przy tym pikuś. Lub ludzie mają gdzieś jak nakradł pis i
zamieszany w to Duda, bo państwo załata dziurę. Zauważalne jest że plebs nie słucha
co oni mówią tylko działa emocjonalnie i nawet to Kukizm z Korwinem powiedział na
spotkaniu, Kukiz ogłosił się królem polski Korwin przytakną i wypowiedź....polacy nie
potrzebują programu tylko emocji.... To jest bardzo widoczne oni chcą igrzysk i nawet
jak Duda gada jak talib, to na nich to działa no wreszcie zadyma będzie.

4. Data: 2015-06-25 11:52:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 00:45:45 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
-polskich-gratuluje-tv-republika-zlamali-zmowe-milcz
enia-bo-pokazali-przesluchanie-komorowskiego

Jeśli cokolwiek warto w ogóle oglądać, to właśnie TV Republika. Reszta jest
umoczona w konszachty lub podległość.
--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

5. Data: 2015-06-25 21:28:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 00:01:50 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=TZHPjcTRUNA - nic o tym w mediach nie było ?
> Pytam serio, bo tv mało oglądam i mogło być a ja głupia wtedy nie

Jak mogło być? O tym też nie było:
http://www.fakt.pl/polityka/stonoga-chce-ujawnic-fak
ty-o-lepperze-stonoga-lepper-przemowi,artykuly,55444
1.html

6. Data: 2015-06-26 08:40:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
enia-bo-pokazali-przesluchanie-komorowskiego

> Jeśli cokolwiek warto w ogóle oglądać, to właśnie TV Republika. Reszta

Ci tak samo są umoczeni. Tyle, że służą innemu panu. Niestety- nie ma
takich, którzy by służyli Polsce.

--

Chiron

...Nieistniejące w milczeniu narasta, Aż prezydenci i gwiazd korce bledną,
Coś się na pewno wydarzy - to jasne, Ale nam wtedy będzie wszystko jedno...

...Ach jakbym chciała być jak oni być jak oni, Ach jak mi ciąży to co czuję
to co wiem...

7. Data: 2015-06-26 16:20:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Jun 2015 08:40:57 +0200, Chiron napisał(a):

-polskich-gratuluje-tv-republika-zlamali-zmowe-milcz
enia-bo-pokazali-przesluchanie-komorowskiego

> Ci tak samo są umoczeni. Tyle, że służą innemu panu. Niestety- nie ma
> takich, którzy by służyli Polsce.

Ludzie mają jednak swój rozum - taką mam nadzieję.

O to Im chodzi.

8. Data: 2015-06-26 22:59:33

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Penetrator napisał:

> Ja też nie widzę wycia z największej afery w dziejach polski po komunie, aferami
Skoków, bo amber gold to przy tym pikuś.

https://www.youtube.com/watch?v=1RDv8_iaXWE

Ale i tak nie dotrze, ty wiesz swoje, lepiej.

9. Data: 2015-06-27 04:54:16

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
> [...]

Skoków, bo amber gold to przy tym pikuś.

https://www.youtube.com/watch?v=1RDv8_iaXWE

Ale i tak nie dotrze, ty wiesz swoje, lepiej.

Ta wiemy, pis nakradł inni winni.

10. Data: 2015-06-27 05:42:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator wrote:

> Ja też nie widzę wycia z największej afery w dziejach polski po komunie,
> aferami Skoków, bo amber gold to przy tym pikuś. Lub ludzie mają gdzieś
> jak nakradł pis i zamieszany w to Duda, bo państwo załata dziurę.

Dla mnie to jeden pies czy dupa z wąsami czy dupa z budyniu.
Raczej trzeba szukać polityka, który na pewno nie był w to zamieszany, bo
PO/PiS to dwie głowy tej samej patokratycznej hydry.

--
ON-SHAREI-SHUREI-JUNTEI-SOWAKA

humanizm w akcji
In vitro