humanizm w akcji

1. Data: 2015-06-24 10:55:23

Temat: humanizm w akcji
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fronda.pl/a/belgowie-zabija-24-latke-bo-n
ie-ma-ochoty-zyc-dalej,53138.html

brawo Belgowie! To mały krok Belgów, ale wielki ludzkości. To krok ku
eutanazji całych narodów, cierpiących na depresję
--

Chiron

2. Data: 2015-06-24 11:23:54

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
[...]

Ten człowiek ma prawo wybrać, z jakie racji bezczelne katole chcą za kogoś decydować
aby się męczył, to sadystyczna psychopatia, bo to nie katola dupa cierpi, dopuki nie
jego dupa to będe wierzgał bo jest prymitywnym egocentrycznym śmieciem i mam gdzieś
wolę drugiego człowieka. Po drugie eutanazja to samobójstwo a nie ty zakłamany huju
katolu morderstwo, bo morderstwo jest wtenczas gdy ktoś chce żyć a ty go rozwalasz.
Po następne wieprzu, zgadnij dlaczego kler wprowadza dogmat o zakazie
samobójstwa....kiedy niewoli masowo chłopów, pańszczyzna i ci strasznie traktowani
całymi wioskami popeniają samobójstwo. Wściekły kler że niewolnicy nie chcą być
traktowani jak gówno i pracować na tłuste świnie biskupie, zaczynają straszyć piekłem
za samobójstwo.

3. Data: 2015-06-24 12:55:08

Temat: Re: humanizm w akcji
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:
> [...]

> katola dupa cierpi, dopuki nie jego dupa to będe wierzgał bo jest
> prymitywnym egocentrycznym śmieciem i mam gdzieś wolę drugiego

Z prawa wyboru mógłby skorzystać tylko osobnik świadomy przyczyny swojej
depresji. Człowiek nieświadomy nie zdaje sobie sprawy z tego, że w
rzeczywistości poddaje się woli rozhisteryzowanego tłumu, który chce
wyeliminować z obrazu życia społecznego jednostki cierpiące zamiast a
zmierzyć się z problemem DLACZEGO cierpią. Zatem człowiek nieświadomy
przyczyny swego cierpienia jest kozłem ofiarnym bezmyślnego tłumu. To
tłum zmusza go do podjęcia takiej decyzji a nie jego wolna wola, której
został pozbawiony przez głupią i rozhisteryzowaną tłuszczę, której
reprezentantem jesteś Ty, żałosny dupku.

> Po drugie eutanazja to samobójstwo a nie ty zakłamany huju
> katolu morderstwo, bo morderstwo jest wtenczas gdy ktoś chce żyć a ty
> go rozwalasz.

Morderstwem jest również namawianie do popełnienia samobójstwa człowieka
nieświadomego przyczyny cierpienia. Jest to szczególnie niebezpieczne
jeżeli namawiającym do popełnienia samobójstwa jest państwo, które
ustanawiając prawo zezwalające na popełnienie samobójstwa przez
człowieka cierpiącego nie wysiliwszy się by wyjaśnić przyczynę
cierpienia. To jest gloryfikacja śmierci w imię rzekomego wyzwolenia od
cierpienia. To jest ucieczka instytucji państwowych od rozwiązania
problemu przez pozbycie się osób cierpiących rzekomo na ich własną prośbę.

> [...]
> samobójstwo. Wściekły kler że niewolnicy nie chcą być traktowani jak
> gówno i pracować na tłuste świnie biskupie, zaczynają straszyć

A czym mieli straszyć jak nie znali przyczyny cierpienia? Uciskali więc
chłopów by ci zaczęli myśleć, by któryś wyjaśnił mechanizm cierpienia,
czemu służy i jak się od tego cierpienia wyzwolić. Zadanie śmierci to
ucieczka od rozwiązania problemu nieuświadamianej przemocy, której
efektem jest cierpienie. Ślepą przemoc można pokonać tylko świadomą
przemocą gdy odnajdzie się i zrozumie sens dla którego przemoc
zaistniała. Bez zrozumienia każdy akt spowodowania śmierci jest
morderstwem, ślepy gnojku.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

4. Data: 2015-06-24 19:54:19

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Więcej pierduł że księżyc to słońce, chory buraku? . Tu u was bydło, jest problem z
autorytaryzmem czy jak ktoś woli hitlerkiem w buraczanym łbie, wy kurwa nie jesteście
w stanie pojąć, że druga osoba nie jest przedmiotem na postronku prymitywizmu waszego
i nie chce kutasa w dupie lub byście nakazywali mu żyć, kosztem waszego histerycznej,
wręcz zwierzęcej afiramacji życia.? Buraki żyjemy już w cywilizacji, obudźcie się,
tyrani to stadności pierwotne i bardzo dokuczliwe. Ludzie cywilizowani nie żyją pod
dyktando szamana psychopatycznego, mają prawo decydować o swoim życiu, to się nazywa
żyć z godnością, bo mieć godność to podejmować decyzje za swoje życie, a nie pod
dyktat tych co muszą włożyć kutasa komuś wbrew woli lub zmusić do życia kosztem
cierpienia.

5. Data: 2015-06-28 18:18:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> Wrote in message:
> http://www.fronda.pl/a/belgowie-zabija-24-latke-bo-n
ie-ma-ochoty-zyc-dalej,53138.html

> brawo Belgowie! To mały krok Belgów, ale wielki ludzkości. To krok ku
> eutanazji całych narodów, cierpiących na depresję

Wystarczy teraz utworzyć Eurospeckomisję do spraw orzekania o
depresji narodów - i już można będzie wysyłać wojsko. Myślę, że
Polacy pierwsi pójdą pod nóż 333-/

--
XL

6. Data: 2015-06-28 18:22:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> brawo Belgowie! To mały krok Belgów, ale wielki ludzkości. To krok ku
> eutanazji całych narodów, cierpiących na depresję

Nasuwa się oczywiste pytanie dlaczego ta rzekoma 24latka nie chce
na własną rękę... upssss, główkę skoczyć z pierwszego lepszego
mostu zamiast robić sensację. Ktoś jej za to płaci, ani chybi.
Komuś JEDNAK jest do czegoś potrzebna 3333333-P
--
XL

7. Data: 2015-06-28 18:28:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> brawo Belgowie! To mały krok Belgów, ale wielki ludzkości. To krok ku
> eutanazji całych narodów, cierpiących na depresję

Ba - i w dodatku bez porównania tańszy niż leczenie. Bo o
wspierającej rodzinie też tu chyba można zapomnieć, jak wiadomo w
Belgii i Holandii ten śmieszny przeżytek już odszedł do lamusa.
To i będzie lawina depresji, a z ich "leczeniem" społeczeństwo
łatwo da sobie radę, ot, jeden mały zastrzyk dla
każdego.
--
XL

8. Data: 2015-06-28 18:51:57

Temat: Re: Re:humanizm w akcji
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

ie-ma-ochoty-zyc-dalej,53138.html

> Wystarczy teraz utworzyć Eurospeckomisję do spraw orzekania o
> depresji narodów - i już można będzie wysyłać wojsko. Myślę, że
> Polacy pierwsi pójdą pod nóż 333-/

Póki co- trenują na Ukraińcach

--

Chiron

9. Data: 2015-06-28 21:34:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@w...pl> Wrote in message:

> [...]
> przemocą gdy odnajdzie się i zrozumie sens dla którego przemoc
> zaistniała. Bez zrozumienia każdy akt spowodowania śmierci jest

Nic dodać, nic ująć. Kiedy piszesz mądrze, to aż miło czytać.
--
XL

10. Data: 2015-06-28 21:52:28

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/28/2015 o 09:34 PM, XL pisze:

ie-ma-ochoty-

> Nic dodać, nic ująć. Kiedy piszesz mądrze, to aż miło czytać.

chcialas napisac kiedy konwencja wymowy zgadza sie z twoim przeslaniem

--
gazebo

In vitro
Biedne Polki