Nocne rozważania

1. Data: 2001-12-25 15:45:58

Temat: Re: Nocne rozważania - CIĘCIE
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magister" news:a04t9j$9ui$1@news.tpi.pl
> Witaj, czy problemy w poczuciem własnej wartości ?

[CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACHHHHHHHHHHHHHH]

Na razie to TY masz większe problemy z:

ODPOWIADANIEM POD CYTATEM !!!
CIĘCIEM CYTATÓW, PODPISÓW, SYGNATUREK i wielokrotnych cytowań.

Dla takich niereformowalnych osób jak TY polecam w programie Outlook Express
wejście do:

Narzędzia/Opcje... zakładka "Wysyłanie" i wyłacząnie ptaszka "V" przy
funkcji "Dołącz wiadomość w odpowiedzi"
Mniejsza szkodliwość z odpowiadania w zupełnie pustym oknie bez cytowania
czegokolwiek i kogokolwiek niż generowanie takiego śmietnika jak TY
wynikającego z niedbalstwa i lenistwa.

--
Odpowiadaj POD CYTATEM, TNIJ CYTATY, PODPISY i SYGNATURKI !!!

1. Data: 2001-12-25 22:44:04

Temat: Re: Nocne rozważania
Od: "Saranna" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

... A teraz gdy daje mi wszystko, ja
> zastanawiam się, co będzie gdy pewnego dnia zrozumie, że nie kocham go tak
> bardzo jak on mnie.

Ciekawa jestem jaka miara mierzysz to ze On Ciebie kocha bardziej niz Ty
jego....

1. Data: 2001-12-25 23:01:20

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saranna" <S...@H...com> wrote in message
> ... A teraz gdy daje mi wszystko, ja
>
> Ciekawa jestem jaka miara mierzysz to ze On Ciebie kocha bardziej niz Ty
> jego....

To się czuje, czyż nie?

Saulo

1. Data: 2001-12-26 10:19:12

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> :
> (..) Dlaczego nie umiem się cieszyć 'TU I TERAZ'?
> Dlaczego atrakcyjne wydaje mi się tylko to, co bezpowrotnie straciłam?

Madrzy ludzie mowia, ze czlowiek szczesliwy to taki, ktory zyje
terazniejszoscią chwilą obecną. I nie chodzi im o wieczne "cieszenie sie
chwilą", ale o chlonięcie, swiadome przezywanie, kontemplację, BYCIE tu i
teraz. Czasem radosne, czasem bolesne.

Sprobuj czasem nabrac wiekszego dystansu do siebie, potraktuj z wieksza
poblazliwoscia, czasem jak dziecko, ktore potrzebuje Twojej milosci,
wybaczenia. I nie koncentruj sie tak egocentrycznie na sobie, swiat sie nie
konczy na Twoich potknieciach, nie ma co z rzeczy drobnych robic Wielka
Sprawe o ktorej sie mysli i przezywa miesiacami.

Płyń spokojnie :)
Melisa

1. Data: 2001-12-26 16:42:01

Od: m...@p...onet.pl (MAH) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chwilą", ale o chlonięcie, swiadome przezywanie, kontemplację, BYCIE tu i

Zgadzam się w stu % .

Pozwole sobie przytoczyć cytat z książki "Trzy filary Zen" Philipa Kapleau:

"Jeżeli czyjeś oczy są stale skierowane na j u t r o , to d z i s i a j
przechodzi niezauważone."

"(...) , że jeśli nie nauczymy się dostrzegać cudu i piękna naszego obecnego
życia, naszej obecnej chwili, to nie będziemy w stanie dostrzec wazności
żadnego życia i żądnej chwili."

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku,

MAH

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]