Nogi doławki ogrodowej

1. Data: 2001-07-23 10:41:23

Temat: Nogi doławki ogrodowej
Od: "Jari" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić nogi do ławki ogrodowej z oparciem.
Takie metalowe jak w parkach.
Czy nie wiecie gdzie tego szukać.
Jari

ICQ 17621481
WARSZAWA

1. Data: 2001-07-23 10:57:20

Temat: Re: Nogi doławki ogrodowej
Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jari wrote:

> Chcę kupić nogi do ławki ogrodowej z oparciem.
> Takie metalowe jak w parkach.
> Czy nie wiecie gdzie tego szukać.
> Jari

Ja swoje "zrobiłem" tam gdzie handlują stalą. Kupiłem kształtownik, a
sprzedający za parę złotych (30 ?) pociął i pospawał wg życzenia.
Popytaj też w jakichś odlewniach żeliwa, takich mniejszych. We Wrocławiu
robią nogi do ławek, nawet ładne, ale wychodziło drożej niż pospawanie,
coś koło 100zł za szt (albo za dwie :), to było 2 lata temu)

--
Wojciech Zimkowski

1. Data: 2001-07-26 07:14:54

Od: "arkus" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłem w sklepie z żelastwem (łańcuchy, betoniarki gwoździe, piece
węglowe itp.) Był tam bardzo duży wybór odlewanych z żeliwa elementów mebli
ogrodowych, tzn. ławek z oparciem, bez oparcia, stołów i to wszystko w
różnych rozmiarach. Niestety cena stosunkowo wysoka (za elementy metalowe do
jednej ławki (łącznie ze śrubami) zapłaciłem około 100zł)

Arek.

Malowanie grzejników - pytanie
Zakupy AGD w Warszawie
Mieszkanie Komunalne 240m2 zamienie