Nornica

21. Data: 2004-08-06 15:24:22

Temat: Re: Nornica
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wodniks" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cf07ro$3ei$1@nemesis.news.tpi.pl...

> nie
> >

> a mówiłaś im , że mają łowić nornice??

Mówiłam jednemu, najmądrzejszemu z nich. Pokazywałam mu te rowki i
chodził i węszył jak pies ale ogólnie się nimi nie zainteresował.

Serdecznie Miłka

22. Data: 2004-08-06 15:29:17

Od: "wodniks" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2004-08-06 19:48:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wodniks napisał:
> Mają się dobrze i dalej kopią. A moje piękne
> LILIJE płaczą. Więc ja pytam , co robić?

Sadzić lilie w koszykach.

Pozdrawiam

Marta

24. Data: 2004-08-06 21:33:56

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Sadzić lilie w koszykach.

Dodaj, że drucianych :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien niemiecki więzienny strażnik
Znany był wśród kolegów z bujnej wyobraźni

25. Data: 2004-08-06 21:46:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodaj, że drucianych :-)

Wystarczy w plastykowych ,albo 5 litrowych butlach po wodzie mineralnej.
Jeszcze nie jedzą twardego tworzywa.Górą też nie wchodzą.
Mirzan

26. Data: 2004-08-06 21:58:57

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> writes:

> Wystarczy w plastykowych ,albo 5 litrowych butlach po wodzie
> mineralnej. Jeszcze nie jedzą twardego tworzywa.Górą też nie
> wchodzą.

Ech, żebym wiedział, to zabrałbym Ci jutro plastikowe koszyki
wygryzione od spodu. Bodajże tulipany w nich były, wiosną po
tulipanach śladu nie było.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz sodomita w Udine
Zamiast kozy przygarnął dziewczynę.

27. Data: 2004-08-06 22:16:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> Ech, żebym wiedział, to zabrałbym Ci jutro plastikowe koszyki
> wygryzione od spodu. Bodajże tulipany w nich były, wiosną po
> tulipanach śladu nie było.

Coś takiego...
U mnie wszystkie cebulowe przysmaki rosna w koszyczkach z
tworzywa.

Jakieś zmutowane nornice macie;-)

Pozdrawiam
Marta

28. Data: 2004-08-07 13:37:08

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł L." <l...@i...pl> wrote in message
wodniks wrote:

> Cudownego środka nie ma. U mnie działał Norat (o ile dobrze pamiętam nazwę).

NORAD pewnie zadzialalby lepiej :-)))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

29. Data: 2004-08-07 13:39:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Używam środka o nazwie Ratron,szare granulki.Zawiera feromony,
> żrą go chętnie.Musisz odgrzebać wejście do nory,wsypać kilkanaście
> granulek.Zjedzą ,wyjście zagrzebią,Powtarzaj operację do skutku,
> ok tygodnia.Środek działa z opóźnieniem,dlatego jest szansa wytruć
> całą kolonię.

Plus troche zwierzat, ktore te nornice zlapia?

Pozdrowienia,
Michal

30. Data: 2004-08-07 21:34:32

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> U mnie wszystkie cebulowe przysmaki rosna w koszyczkach z tworzywa.

W ubiegłym roku sadziliśmy bez koszyków, wylazło (chyba)
wszystko. Więc o jakimś dobrotliwym wpływie koszyków nie możemy
powiedzieć :-)

> Jakieś zmutowane nornice macie;-)

Najwyraźniej.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien Barnaba, co mieszkał w Myczkowcach,
Stosunki płciowe trenował na owcach.

gruszka - chora?
Powoj - gleba, pomocy
cięcie