"Noski" NIVEI?

1. Data: 2005-01-18 22:07:17

Temat: "Noski" NIVEI?
Od: "Faf" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś w sprzedaży były takie "noski" NIVEI (i innych firm chyba też).
Działanie opierało się na zwilżeniu takiego "noska" i naklejeniu go na nos.
Po 10 minutach się to to odrywało wraz z... niechcianą zawartością :)

No i zniknęło to w końcu ze sklepów. Czy ktoś nie wie gdzie to można nabyć?
Może inne firmy to sprzedają... Nigdzie nie mogę tego spotkać w sklepach...

1. Data: 2005-01-18 22:11:44

Temat: Re: "Noski" NIVEI?
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faf" napisał w wiadomości news:csk15o$2js9$1@mamut1.aster.pl...

> No i zniknęło to w końcu ze sklepów. Czy ktoś nie wie gdzie to można
nabyć?
> Może inne firmy to sprzedają... Nigdzie nie mogę tego spotkać w
sklepach...

A ja to zanabyłam nie dalej jak dwa dni temu w osiedlowym sklepiku:))
Komplet - 4 plastry na nos i dwa podwójne trójkąty (na czoło albo brodę) za
8,50.

pzdr,
Aga

1. Data: 2005-01-18 22:16:54

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś w sprzedaży były takie "noski" NIVEI (i innych firm chyba też).
> No i zniknęło to w końcu ze sklepów. Czy ktoś nie wie gdzie to można
nabyć?

w sieci "Drogeria Natura". Pojawiły sie spowrotem na rynku, bodajże w
grudniu.

1. Data: 2005-01-18 23:15:22

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faf" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Działanie opierało się na zwilżeniu takiego "noska" i naklejeniu go na
> nos. Po 10 minutach się to to odrywało wraz z... niechcianą zawartością

Moim zdaniem to było przereklamowane. Mnie np. wcale nie pomagało i
zastanawiam się, czy to w ogóle możliwe, żeby taki delikatny kleik
wyciągnął ze skóry głęboko siedzące zaskórniki...

> No i zniknęło to w końcu ze sklepów. Czy ktoś nie wie gdzie to można
> nabyć? Może inne firmy to sprzedają... Nigdzie nie mogę tego spotkać w
> sklepach...

Od dawna już tego nie widziałam i obawiam się, że prócz Allegro już nigdzie
normalnie tego nie dostaniesz. Może wycofali na słabą skuteczność? :>

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-19 08:09:40

Od: "Netka " <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może inne firmy to sprzedają... Nigdzie nie mogę tego spotkać w sklepach...

Tydzień temu kupiłam w Carrefoure na Bemowie.Zestaw to 4 paski na nos i 2 na
brodę lub czoło, cena 10,39, skutecznośc beznadziejna.

1. Data: 2005-01-19 19:45:19

Od: "Zazula" <z...@W...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio pojawily sie w komplecie z plasterkami na inne czesci twarzy. Ja
kupilam na Allegro - wersje dla siebie i mojego lubego :)

Pozdrawiam
Zazula

1. Data: 2005-01-19 20:50:07

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy napisał/a w news:csk1sl$svi$1@inews.gazeta.pl:

> w sieci "Drogeria Natura". Pojawiły sie spowrotem na rynku,
> bodajże w grudniu.

Około 11 PLN. Ale szkoda pieniędzy. To zupełnie co innego niż
poprzednie plasterki. Zero efektu.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Guerlain - Herba Fresca vs Lemon Fresca vs Pamplelune
Skóra na nosie...
prosba o ocene
ROZSTĘPY
Płock - zabieg samoopalający