Nostradamus

1. Data: 2001-09-12 21:53:21

Temat: Nostradamus
Od: "Rafał Gabryś" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie mówiłem.
"W Mieście Boga grzmot wielki będzie, dwóch braci przez Chaos rozszarpanych

zostanie , forteca runie, wielki przywódca podda się, trzecia duża wojna

wybuchnie kiedy duże miasto palić się zacznie."

1. Data: 2001-09-12 22:36:53

Temat: Re: Nostradamus
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Gabryś" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> zostanie , forteca runie, wielki przywódca podda się, trzecia duża wojna
>
> wybuchnie kiedy duże miasto palić się zacznie."

Człowieku, daj spokój! Na jakąkolwiek listę dyskusyjną nie zajrzę, ktoś
przytacza Nostradamusa (po polsku, angielsku, może by tak jeszcze po
łacinie?) Nie wspominam już o tym, że te wizje przywołuje się przy każdej
większej katastrofie (i nie tylko - pamiętacie sylwestra roku 1999 i
2000?)widząc w tym początek końca. Jak się poczyta książkę do psychiatrii,
to człowiek rozpoznaje u siebie większość chorób tam opisanych.

1. Data: 2001-09-12 23:44:35

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal idz i pomodl sie o trzecia wojne.

1. Data: 2001-09-13 00:57:59

Od: "Dorota Basista" <d...@q...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2000?)widząc w tym początek końca. Jak się poczyta książkę do psychiatrii,
> to człowiek rozpoznaje u siebie większość chorób tam opisanych.

Popieram, popieram, popieram. Wszedzie wokol tragiczne przepowiednie, nic
tylko ubrac sie elegancko i polozyc w trumnie. Dzisiaj moi wspolpracownicy
wymieniali sie tymi okropnymi przepowiedniami i strasznie mnie to zdolowalo,
gdy czlowiek na obczyznie z dala od ukochanych osob to psie smutki nachodza
go czesciej i mocniej oddzialuja. Nawet moj ulubiony jogurt o smaku
kokosowego kremowego ciacha przestal mi smakowac. Oj a polecam Wam ten
jogurt ogromnie. Produkuje go firma Yoplait.

Pozdrawiam
przygnebiona Dorota

1. Data: 2001-09-13 06:41:53

Temat: Odp: Nostradamus
Od: "sheenaz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> go czesciej i mocniej oddzialuja. Nawet moj ulubiony jogurt o smaku
> kokosowego kremowego ciacha przestal mi smakowac. Oj a polecam Wam ten
> jogurt ogromnie. Produkuje go firma Yoplait.

Ja tam wolę jogurt "Rafaello" BAKOMY. Pyszne, kremowe i z wiórkami
kokosowymi.

-m

1. Data: 2001-09-13 08:05:13

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sheenaz <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:RyYn7.118746$6...@n...chello.at...

> Ja tam wolę jogurt "Rafaello" BAKOMY. Pyszne, kremowe i z wiórkami
> kokosowymi.

Popieram, ale koniecznie ten kremowy, bo jest jeszcze zwykły kokosowy, ale
to nie to samo!!

Wkn

1. Data: 2001-09-13 08:09:53

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> wrote in message news:9nppa2$b3s$1@news.tpi.pl...

> Popieram, ale koniecznie ten kremowy, bo jest jeszcze zwykły kokosowy, ale
> to nie to samo!!

W ogole BAKOMA rulez. Juz zachwalalam kiedys kawowy do picia.

:-) Asia
ps. nie pracuje w Bakomie

1. Data: 2001-09-13 09:35:01

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9npq26$hni$...@n...tpi.pl...

> W ogole BAKOMA rulez. Juz zachwalalam kiedys kawowy do picia.
>
> :-) Asia
> ps. nie pracuje w Bakomie

Naturalny najlepszy z Bakomy! Viva la Bacoma!
Agata Solon,
naturalnie tez nie tam pracuje

1. Data: 2001-09-13 09:44:59

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" napisał w wiadomości >
> Użytkownik asia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Naturalny najlepszy z Bakomy! Viva la Bacoma!
> Agata Solon,
> naturalnie tez nie tam pracuje

A ja parokrotnie znalazłam w jogurtach Bakomy duże płaty plesni...
MauaM

1. Data: 2001-09-13 09:53:50

Od: "LoozeR" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To Nowy Jork jest "Miastem Boga"? Skad takie podejrzenia?

LoozeR

zmeczona
kaczka
cukierki