cukierki

1. Data: 2001-09-12 17:48:31

Temat: cukierki
Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie przepis na cukierki-karmelki-ciagutki
robi sie je podobno z dodatkiem mleka ale nie jestem pewna :)) jak znacie to
dajcie szybciutko:))
pozdrowka ania

1. Data: 2001-09-12 19:44:07

Temat: Re: cukierki
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cinas <c...@k...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9no7d1$ipp$...@n...tpi.pl...
> Czy znacie przepis na cukierki-karmelki-ciagutki
> robi sie je podobno z dodatkiem mleka ale nie jestem pewna :)) jak znacie
> dajcie szybciutko:))
> pozdrowka ania

to może ugotuj sobie mleko skondensowane słodzone, po trzech-czterech
godzinach pyrkania na małym gazie uzyskasz krówkopodobną masę, słodkie i z
dodatkiem mleka, a już na pewno pachnie jak krówki, bo niedawno sprawdzałam.
Nawet dobre, może być z bakaliami, kakaem i alkoholem do wafli albo kruchego
ciasta.

Wkn

1. Data: 2001-09-13 07:03:47

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie przepis na cukierki-karmelki-ciagutki
> robi sie je podobno z dodatkiem mleka ale nie jestem pewna :)) jak znacie to

Podgrzewasz cukier na patelni, az zbrazowieje dodajesz do tego mleko lub
smietanke i wylewasz na oplukany woda talerz.

1. Data: 2001-09-13 08:03:42

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> to może ugotuj sobie mleko skondensowane słodzone, po trzech-czterech
> Nawet dobre, może być z bakaliami, kakaem i alkoholem do wafli albo
kruchego
> ciasta.

Na chlebek dobre!

Jader