Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

111. Data: 2019-04-25 20:11:38

Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Nie, osobiście nie jestem zwolennikiem siłowego tłumaczenia drogi tym co
> błądzą. W ten sposób nie będziemy się od nich różnić.

Jest tylko jedna metoda ratunku przed gangreną - odcięcie zgorzelowej
kończyny.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

112. Data: 2019-04-25 20:13:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Nie, nie warto nigdy. Albo siedźmy jak myszy pod miotłą, albo zbudujmy
> armię kora zdoła nas obronić i dopiero wtedy pobrzękujmy szabelką.

To jednak uznajesz siłowe rozwiązania. Miło słyszeć.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

113. Data: 2019-04-26 07:43:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-25 12:08, Trybun wrote:

> To nie jest dyskusja, próbuję tylko wytłumaczyć fakty. Dyskusja może być
> tylko jak obie strony maja argumenty. Tymczasem całe argumenty Kviata to
> irracjonalna niczym  merytorycznym nie poparta niechęć do Kościoła.

Bo to oblesny levacki troll.
Taka własnie jest taktyka troli. Jak napisałem wcześniej, młodzi
aktywiści 'robią' dziś za ofiary w klubie #MeToo.

114. Data: 2019-04-26 07:51:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-25 12:10, Trybun wrote:

> Nie, nie warto nigdy. Albo siedźmy jak myszy pod miotłą, albo zbudujmy
> armię kora zdoła nas obronić i dopiero wtedy pobrzękujmy szabelką. A nie
> jak kompletne bezmózgi pchajmy się między młot a kowadło, czyli
> imperialne interesy wielkich tego świata. Bo znowu może być  wielki
> płacz i narzekanie na innych.

Armia nic dzisiaj nie poradzi.
Przy dzisiajszych realiach wojny nie da się skutecznie obronić takiego
kraju jak Polska.
Trzeba kupić ze trzy atomowe łodzie podwodne z wyrzutniami
interkontynentalnych rakiet balistyczntch. Tylko doktryna nuklearnego
odstraszania może powstrzymać potencjalnego agresora.

//wkrótce bedzie pormocja na lekko przechodzone okręty klasy Ohaio.
https://www.defence24.pl/okrety-podwodne-columbia-za
stapia-typ-ohio

115. Data: 2019-04-27 09:20:49

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.04.2019 o 20:11, XL pisze:

> Jest tylko jedna metoda ratunku przed gangreną - odcięcie zgorzelowej
> kończyny.

Ale znacznie gorzej już, czy wręcz nawet niedopuszczalne jest to gdy to
gdy inni postrzegają nas jak wspomnianą gangrenę?

116. Data: 2019-04-27 09:21:18

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2019 o 07:43, Ilona pisze:

> Bo to oblesny levacki troll.
> Taka własnie jest taktyka troli. Jak napisałem wcześniej, młodzi
> aktywiści 'robią' dziś za ofiary w klubie #MeToo.

Bo ja wiem... Tu, w tym przypadku jednak chyba chodzi o jakieś jego
osobiste animozje.

117. Data: 2019-04-27 09:24:17

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.04.2019 o 20:13, XL pisze:

> To jednak uznajesz siłowe rozwiązania. Miło słyszeć.

Nic takiego nie powiedziałem - jestem absolutnie przeciwny nawet staniu
przy boku USA gdy one podbijają w taki czy inny sposób inne kraje.

Siłowe rozwiązanie w moim wykonaniu to tylko i wyłącznie porządny
kopniak w, wiadomo co, gdy komuś przyjdzie do głowy jakaś agresja wobec
Polski. Czyli pokaz siły tylko wtedy ktoś wyżera z mojej miski.

118. Data: 2019-04-27 09:25:03

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2019 o 07:51, Ilona pisze:

> [...]
> odstraszania może powstrzymać potencjalnego agresora.
>
> //wkrótce bedzie pormocja na lekko przechodzone okręty klasy Ohaio.

Poradzi. Agresor robiąc rachunek zysków i strat przed potencjalnym
atakiem musi dojść do wniosku że to zwyczajnie mu się nie opłaca.

Ale zdajesz sobie sprawę że aby użyć broni kupowanej w USA
musielibyśmy/musimy mieć ich zgodę na jej użycie w walce?

119. Data: 2019-04-27 11:12:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.04.2019 o 09:21, Trybun pisze:

> Bo ja wiem... Tu, w tym przypadku jednak chyba chodzi o jakieś jego
> osobiste animozje.

Nie lubię oszustów i złodziei.

W twoim przypadku jednak chodzi o jakieś osobiste sympatie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

120. Data: 2019-04-28 02:46:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-27 09:21, Trybun wrote:

> Bo ja wiem... Tu, w tym przypadku jednak chyba chodzi o jakieś jego
> osobiste animozje.

Wygląda na łączenie przyjemnego z pożytecznym :)))

Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży