Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

1. Data: 2019-04-15 23:03:52

Temat: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Płonie symbol. Kolejni będą rojalsi w Londynie?
Jeszcze tylko oni - i Europa już się nie podniesie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-04-16 00:22:33

Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2019 o 23:03, XL pisze:
> Płonie symbol. Kolejni będą rojalsi w Londynie?

Straszysz, że pseudonarodowcy znowu coś popsują?

> Jeszcze tylko oni - i Europa już się nie podniesie.

Nie upadnie. W Londynie w panice robią co mogą żeby z UE nie wyjść.
Zobacz kto wygrał wybory prezydenckie w Słowacji.
W Polsce też coraz więcej ludzi przeciera zaspane oczy po czterech
latach psucia państwa przez katotalibów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-04-16 05:00:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 23:03:55 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> Płonie symbol. Kolejni będą rojalsi w Londynie?
> Jeszcze tylko oni - i Europa już się nie podniesie.

Teraz to każda gópia wahabicka jaczejka będzie przyznawać się, że to zrobiła
w ramach jihadu.
Prawda może być znacznie bardziej prozaiczna, trwa tam remont. Jakaś elektryka
zapaliła pastę do podłóg albo coś w podobie?

4. Data: 2019-04-16 05:08:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 05:00:03 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> Prawda może być znacznie bardziej prozaiczna, trwa tam remont. Jakaś elektryka
> zapaliła pastę do podłóg albo coś w podobie?

PS. Jeśli już teorie spiskowe, to zapewne Varg bawił się zapałkami.
Wikipedia podaje, że obecnie mieszka z całą rodziną we Francji.

5. Data: 2019-04-16 09:17:13

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2019 o 23:03, XL pisze:
> Płonie symbol. Kolejni będą rojalsi w Londynie?
> Jeszcze tylko oni - i Europa już się nie podniesie.

Płonie budynek, jak zresztą wiele innych.

Jeszcze jeden "sojusz" z imperialistą i nie będzie komu mówić w Europie
w językach narodowych.

6. Data: 2019-04-16 10:31:08

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.04.19 um 00:22 schrieb Kviat:

> [...]
> W Polsce też coraz więcej ludzi przeciera zaspane oczy po czterech
> latach psucia państwa przez katotalibów.

Pan Bozia okazal sie prawicowym piromanem? W kazdym badz razie tak
pewnie mysla rozni zaburzeni, ktorym z pomoca przyszedl pozar w Paryzu.
Glowny sikawkowy USA zglosil sie z propozycjami - chodzilo o wyslanie
samolotow, ktore z powietrza rzucilyby tony wody na katedre (nie byloby
po tym co zbierac), RT wylicza wazniejsze koscioly, ktore w tym wieku
sie palily lub spalily, Sputnik przypomina, ze YT pomylkowo powiazala
pozar z 9/11, a z Polski melduja sie chorzy politycy.

https://pl.sputniknews.com/swiat/2019041610216242-yo
utube-notre-dame-spisek-wideo-pozar-sputnik/
https://deutsch.rt.com/international/87200-die-verhe
erendsten-braende-christlicher-kirchen-seit-2000/

"Córka Kościoła chora na laicyzację"
,,Symbol upadku Chrześcijaństwa na Zachodzie"
"Spóźniony Popielec jak atak na World Trade Center 11 września"
,,Diabelstwo"

,,dramat prawicowca: jak w jednym komciu w sprawie pożaru Notre Dame
upchnąć 11/09, córę Kościoła, LGBT, Wielki Post, Tuska, papieża
Franciszka, Europę, uchodźców, słowa ,,meczet", ,,upadek", ,,ateizm",
strajk nauczycieli, 3 pokolenie UB, Macrona, żonę Macrona starszą od
Macrona".

https://oko.press/pozar-katedry-notre-dame-straz-pra
wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac
ja/
--
saluto
Silvio Balconetti

7. Data: 2019-04-16 18:52:02

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 00:22:36 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> W Polsce też coraz więcej ludzi przeciera zaspane oczy po czterech
> latach psucia państwa przez katotalibów.

Nu tak wywiało wszystkie MILF`y z kas biedronkowo-lidlowych i teraz
siedzą tam same dziadki:)

Ale ale podobno w PL już 2koma1 mln ukraińców.

8. Data: 2019-04-16 21:08:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-15 23:03, XL wrote:
> Płonie symbol. Kolejni będą rojalsi w Londynie?
> Jeszcze tylko oni - i Europa już się nie podniesie.

Może właśnie, paradoksalnie, ten silny, symboliczny przekaz, przebije
się do większości!

9. Data: 2019-04-16 21:10:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-16 00:22, Kviat wrote:

> [...]
> W Polsce też coraz więcej ludzi przeciera zaspane oczy po czterech
> latach psucia państwa przez katotalibów.

Gilotyne naostrzyłes?

10. Data: 2019-04-16 21:13:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-16 10:31, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> Macrona".
>
> https://oko.press/pozar-katedry-notre-dame-straz-pra
wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac

Ta, to rzeczywiście wzbudza podziw, jak to wszystko upchać i ani słowem
nie zająknąć się o podpaleniu Reichstagu?

Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży